1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

1. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Maar he spartacus ff samen een room joinen.
    Ik ga denk ik naar die trinity server of zoiets men naam is sandertje.

nieuwe avatar jipii moet er ook een van prey hebben!

Morgen komt de demo niet want dan is het onderhoud en kan niemand op xboxlive misschien plaatsen ze tijdens het onderhoud wel de demo.

MORGEN GEEN XBOXLIVE>!!!!!

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jun 2006
  2. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    helaas gaat dat niet.
    ik was van het weekend bij me vader en die heeft een echte power PC.
    nu zit ik weer thuis achte me 3 jaar oude laptop met een 12 MB grafische kaart van intel.
    dus ik moet wachten tot die demo eindelijk wordt gepost.
    balen want ik wil meer mensen afknallen met die goo-gun :D

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  4. bubu

bubu Guest

ff kijke of live weer werkt en gelijk ff kijken of prey erop staat ...
    ik zal het zo melden :)

EDIT : Live doet het weer.... maar geen Demo :'-(

Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2006
  5. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha Jammer stiekem hoopte ik daar ook op.
    Nog maar even wachten dan. :)

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    voor de mensen die op demo wachten:

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zal ik jou eens wat vertellen, ik heb helemaal geen zin om dat te lezen :+ !

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zucht, ik begin zo onderhand een beetje ongeduldig te worden. Als het bekend is (neem ik aan) dat een demo door meerdere kwaliteits afdelingen goedgekeurd moet worden, kan men daar dan geen rekening meer mee houden en die demo eerder inzenden?

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mee eens, en als ze het niet goed kunnen plannen moeten ze het maar helemaal niet doen. Ik heb liever dat ze ons op het laatste moment verrassen! \o/

10. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel gaat leuk worden, maar jammer van die demo dat ie er nog niet is:confused: ben wel erg benieuwd hoe de gameplay zal zijn bij dit spel... Dus hoe het gaat spelen qua controls en hoe het online gaat zijn, want het spel heb ik allang op de pc gechecked natuurlijk:p

Laatst bewerkt: 28 jun 2006
  11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Prey? of heb je het over N3?

Edit:
    WTF! poste jij niet iets anders?

Laatst bewerkt: 28 jun 2006
  12. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ff over N3, maar had pas later door dat ik bij de verkeerde poste, dus heb hem meteen aangepast:9

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  14. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dit duurt gewoon zo lang omdat alles wat op Marketplace wordt gezet compleet wordt onderzocht ofdat er geen "achterdeurtjes" inzitten die het voor hackers makkelijk kunnen maken om de 360 te kunnnen hacken. We zien hem wel verschijnen en tot die tijd hebben we nog wel wat anders te spelen, toch?

15. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    alle 360 bezittertjes zitten te wachten op deze demo, terwijl ik die demo al paar keer heb uitgespeeld op de pc :+

16. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm... Ik vind allemaal een vreemd verhaal over die release van de Xbox 360 demo... Major Nelson begint zich blijkbaar nu te irriteren aan het gemopper op zijn webblog, iets wat ik me wel kan indenken... Maar zijn argumenten vind ik wat minder slim, het roept namelijk meer vragen op dan dat het beantwoordt:

Allereerst zegt Major Nelson:

“There has been a lot of chatter across the internet about upcoming content releases, or to put it more bluntly, where the heck are they? This could be an Arcade title or a game demo on Marketplace. I want to take a moment to help you manage your expectations. First and foremost, it's important that folks understand that I don't have complete visibility up the 'release river' to see what is on its way down to the Marketplace.”

Op zich is het vreemd dat iemand als Major Nelson niet méér weet dan hij zegt te weten, als alle content moet worden gecheckt en gecertificeerd is hij toch de aangewezen persoon die zou moeten weten wat er allemaal gebeurt met een demo als die van Prey. En als hij het niet weet, kan hij het mijns inziens in zijn functie heel simpel nagaan, lijkt me.

“When game publishers or developers promise Marketplace content by a certain date...I cringe. Why? Because getting a game through the certification process is very complex, and often those promising the content by a certain date are not fully aware of all the pieces involved in bringing content to the Marketplace..and then when the content does not appear, well you know what happens.”

Ik begrijp niet helemaal waarom Major Nelson hier in elkaar krimpt als een gamebedrijf aangeeft dat bepaalde content op een bepaalde datum op Xbox Live Marketplace zal verschijnen. Ik denk dat het alleen maar netjes is om de gamer nader te informeren over de beschikbaarheid van bepaalde (zelfs zeer gewilde) content. Dat heeft op zich niets te maken met het certificatieproces, maar meer met het maken van goede afspraken. Microsoft behoort wat mij betreft als professioneel bedrijf gewoon in haar contracten met gamebedrijven vast te leggen dat Microsoft in overleg de datum van de downloadable content bekend zal maken en niet het gamebedrijf. Dat klinkt een beetje dictatioriaal, maar het voorkomt een hoop ellende.

“To put it another way, let me ask you how many times have you gone to a game store or checked your favorite gaming website and found out that the release date of your highly anticipated title was moved? Similar issues exist in the process of getting content on the Marketplace or in the Arcade. Additionally, it's not appropriate to compare releasing similar content for a PC with releasing it on an Xbox 360. That is an apples to oranges comparison. (I'll see if I can get someone from the certification team on my show sometime in the future to discuss how their end of the business works.)”

Dit vreet ik niet van Major Nelson, met alle respect… Ik vind het eerder appels met peren vergelijken door downloadable content te vergelijken met volledige games. Games worden vaak uitgesteld, dat klopt. Dat weten we allemaal. Maar als de makers van Prey een datum vaststellen voor de release van de speelbare Prey demo, dan ga je er toch vanuit dat dit daadwerkelijk op de releasedatum gaat gebeuren op Marketplace. Maar blijkbaar is er geen echt goede communicatie met de leiding bij Microsoft over dit soort releasedata. Als er nog getest moet worden door Microsoft en ook nog gecertificeerd, hoe kunnen de makers van Prey dan zo’n stomme fout maken om te beweren dat een demo op die-en-die datum zal verschijnen? En de PC versie van de demo is wel verschenen, ik neem aan dat die ook getest en gecertificeerd moe(s)t worden? Erg vaag allemaal…

“To put it another way, there are many departments and processes that the Marketplace and Arcade content must pass through before it hits the Marketplace...and I can only see the last few feet or so. It's only when content is locked, loaded and on it's way to the Marketplace that I post about it. Unfortunately it's not reasonable for me to chase content around because the release dates are so tentative, and things change daily...plus I actually have a lot more work to do..this blog just happens to be the most high profile part of what I do.”

Ik kan alleen maar zeggen dat ik de indruk heb dat hier smoesjes worden verzonnen. Ik vermoed dat de Xbox 360 demo een paar fouten bevatte, die over het hoofd zijn gezien. Nu zijn Micosoft en de gameontwikkelaar bezig of bezig geweest om die bugs er uit te filteren, gevolg: meer tijd nodig voor opnieuw grondig testen en certificeren. Tweede gevolg: de demo is uitgesteld. Maar zeg dat dan, dat er per abuis iets is fout gegaan. Dan gaan een aantal gamers ook mekkeren, maar dan weet iedereen waar hij aan toe is. Dat is veel duidelijker en eerlijker. Uiteraard weet ik dat ik nu zit te speculeren, maar het zou me echt niets verbazen dat er wat fout zat in die demo.

”Also, a reminder if you want to comment on my blog, feel free to but please be respectful of others. Also, there is no need to ask the same question again and again and again. Here is a little hint: If I have information, I always post as soon as I can. This blog is not my full time job, so I can't sit here all day long and respond to comments and respond individually to each of you. I just don't have time. I'll discuss more in my blogcast this week.

BTW: I don't have any information on the 'Prey' demo...when I do...I'll post it as quickly as I can. Until then, let's all just take a step back and relax.”

Met andere woorden: hoe krijg ik het gepeupel stil… Goeie vraag! :b:

17. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Gokje: de demo verschijnt niet vóór de officiele release van het spel... ;)

18. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het bovenstaande verhaal niet gelezen. Wel heb ik de demo op de pc gespeeld en deze vind ik geweldig. Het voelt zeker niet aan als een gewone shooter door de mogelijkheden zoals tegen muren lopen, spirit mode, kamers kantelen. Dit is allemaal heel goed uitgewerkt. Ook online beviel me zeer goed! Het is geweldig om een vuurgevecht te hebben met iemand tegen het plafond loopt waarbij nog iemand om de hoek komt (letterlijk om de hoek komt, tegen de muur aan dus :9). Ondanks deze mogelijkheden voelt het allemaal goed aan. Aan de hand van de pc demo ga ik het spel zeker op de 360 kopen aangezien deze niet volgens mij niet veel verschillen (op besturing na dan maar ik denk dat deze net zo goed uitgewerkt zal zijn als op de pc). Dus aan de mensen die aan het w8en zijn op de demo op xbox live: vermaak je alvast met de pc demo ;)

19. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    man wat baal ik nu.
    ik wacht al tijden in spanning tot de demo van Prey (k heb al 3 maanden geen nieuwe games meer verkocht en het begint een tikje te vervelen, zelfs oblivion zo nu en dan) en dan gaat net vandaag me xbox kapot. ik mag nog mazzel hebben als ik em terug krijg voor de release van prey.:mad:
    en ik wou ook nog zo graag chromehounds kopen. en nou maar een manier vinden om me morgen te vermaken.
    ach laat ik me kamer dan maar opruimen.

20. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    3D Realms: “Geen idee waar die Prey-demo blijft!”

Heb je dat ook wel eens, dat wanneer je iets kwijt bent, je ontzettend gefrustreerd bent en verdomd graag wil weten waar dat ding ligt? 3D Realms kan er in ieder geval over mee praten. Kwam onlangs de PC-demo van de veelbelovende first person shooter Prey het net opgeslingerd, zo is de langverwachte Xbox 360-download nog steeds niet gesignaleerd. En het vreemde is... men weet totaal niet waar iedereen aan toe is! Zelfs George Broussard, big chief bij 3D Realms, zit met de handen in het haar, zoals te lezen valt op het forum.

"I wish I had some news for you, but I do not. But, at least I can post that I have no news, and let you know that we're trying to keep you informed.

Nobody is telling us anything. If someone from Microsoft wants to contact me, feel free.

At this point you know what I know. I have no idea what the specifics are, in regard to the demo, and I have no estimate for a release. The 2K producers on the project don't seem to be interested in keeping us (or Human Head) in the loop, or emailing us details."

Het probleem ligt dan ook waarschijnlijk bij Microsoft zelf. Mocht iemand van Microsoft dit lezen, vooral mailen svp. Hoe dan ook, ze mogen wel opschieten, daar Prey medio juli alweer op de planken verschijnt. Koekje voor degene die de juiste releasedatum van de demo weet te raden]

Bron: Gamer.nl

Mijn excuses als dit al is gepost

Laatst bewerkt: 29 jun 2006

Deel Deze Pagina