1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Laat soms die 4. en 5. maar zitten, veel demo's waaronder Blazing Angels zatten vol bugs. Ik vind het raar en jammer dat we op een demo, die heus zelf bij 3d Realms ook is getest zo lang moeten wachten, de game komt al bijna uit. =( Domme zet als je het mij vraagt, vooral als je denkt dat mochten ze de demo na de release uitbrengen er dan mischien veel gamers afhaken doordat ze de game al lang en breed op de pc/in de mediamarkt/bij vrienden etc hebben gespeeld. Daarnaast hoort een demo naar mijn weten (zoals dat ook in het Sega tijdperk was) voor een game uit te komen, en niet na de release. Maar wie weet gaan ze het nog redden voor de 14de Juli. ;)

2. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoop het wel. Ik vind het opzich ook nog niet erg als de demo tijdens (of in de week van) de release uit komt maar daarna is echt te laat. Zoals bijvoorbeeld die PDZ demo die 3 maanden of nog later naar de relaese uit kwam, die sloeg helemaal nergens op. Denk niet dat ze er nog echt mensen mee over de streep hebben getrokken.

3. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... Begint inderdaad wat lang te duren nu he?

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    "Hij was niet helemaal goed, er zitten nog wat fouten in."

Wat voor fouten MS?
    What the hack zijn jullie allemaal aan het doen met die Prey demo?
    Als er data bekend woorden gemaakt van wanneer demo's op MP komen, zorg er dan ook voor dat dat ook gebeurt!

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Het zou me iig niets verbazen als de demo deze week ook niet meer komt,het is al donderdag:'-(

6. mars15

mars15 Guest

altijd zelfde gezeik met demo's zijn morgen weer een week verder

7. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien volgende week? Als zowel de GRAW- en CoD packs goed hebben kunnen scoren! :)

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    From IGN:

------------------------------------------
    "Having played the PC demo, the Xbox 360 version doesn't quite match up. Textures aren't quite as sharp, though the framerate seems roughly comparable. However, that largely depends on what kind of PC you're running the game on. The framerate in the Xbox 360 version hasn't stuttered so far, but on higher end PCs you'll be treated to a smoother overall experience, with better textures to boot. Still, the Xbox 360 version is looking really good. The expansive environments and lighting effects have been impressive so far, as well as the enemy animations."

Sniff... <still looks disappointed>

9. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar daar gaat het dan ook echt om een top notch PC he.
    de meeste PCs die mensen thuis hebben staan zullen denk ik niet kunnen matchen aan de 360 graphics.
    maar wat dan nog als de 360 gfx iets minder zijn. dat betekent niet dat ze ronduit crap zijn, t ziet er nog steeds super uit.

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat is het hele punt juist. De Xbox 360 heeft toch ook top hardware? Ik wil gewoon een keer willen zeggen: kijk, op de console ziet het er beter uit dan op jullie PCtjes. En als we nu al beginnen met bescheiden te doen door textures op medium details te zetten.....

(Verder heb ik niks over gameplay gezegd; ik hoop echt dat het spel super goed wordt.)

11. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het zinloos om een high-end pc met een x360 te vergelijken... Op beide kan je gamen maar natuurlijk zijn het verschillende "systemen". Vergelijking: een Porsche en een Fiat Punto brengen je allebei van A naar B, maar zijn behoorlijk verschillend... :)

Mijn mening: een pc zal ongetwijfeld mooier kunnen zijn, maar ik heb er het geld en het 'gedoe' niet voor over. Doe mij maar relaxed een console met een HD scherm, en geen bureau / toetsenbord / muis / beeldschermpje. Maareh: da's slechts mijn bescheiden mening heh ;)

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik wil die PC "freaks" (ben er zelf ook eentje) gewoon groen laten zien van jaloezie! }:]

(En dat lukt natuurlijk niet op deze manier).

13. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wacht maar tot GoW uit komt }:] !

15. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat is hardstikke mooi en wil het graag geloven maar als het aan fokking Microbitch ligt duurt het volgens mij nog veel langer...

16. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Duurt vooralsnog een halve week...

17. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Major Nelson said:
    Let me say this: When was the last time we released content on a Sunday?

Major Nelson said:

Also, I have not see any announcement that a MS official has made about the demo coming out on Sunday. Trust me...I asked *everyone* in PR. No one at Microsoft has ever given a date for this demo to be released.

18. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PREY DEMO ONLINE

Laatst bewerkt door een moderator: 30 jun 2006
  19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    nu ofzo... :confused: waar heb je het over?

20. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja! Ik download hem nu!

En Kameo! Dat had je best zo groot mogen laten :9 Is heel belangrijk nieuws hor! *)

Laatst bewerkt: 30 jun 2006

Deel Deze Pagina