Laat soms die 4. en 5. maar zitten, veel demo's waaronder Blazing Angels zatten vol bugs. Ik vind het raar en jammer dat we op een demo, die heus zelf bij 3d Realms ook is getest zo lang moeten wachten, de game komt al bijna uit. Domme zet als je het mij vraagt, vooral als je denkt dat mochten ze de demo na de release uitbrengen er dan mischien veel gamers afhaken doordat ze de game al lang en breed op de pc/in de mediamarkt/bij vrienden etc hebben gespeeld. Daarnaast hoort een demo naar mijn weten (zoals dat ook in het Sega tijdperk was) voor een game uit te komen, en niet na de release. Maar wie weet gaan ze het nog redden voor de 14de Juli.
Ja hoop het wel. Ik vind het opzich ook nog niet erg als de demo tijdens (of in de week van) de release uit komt maar daarna is echt te laat. Zoals bijvoorbeeld die PDZ demo die 3 maanden of nog later naar de relaese uit kwam, die sloeg helemaal nergens op. Denk niet dat ze er nog echt mensen mee over de streep hebben getrokken.
"Hij was niet helemaal goed, er zitten nog wat fouten in." Wat voor fouten MS? What the hack zijn jullie allemaal aan het doen met die Prey demo? Als er data bekend woorden gemaakt van wanneer demo's op MP komen, zorg er dan ook voor dat dat ook gebeurt!
From IGN: ------------------------------------------ "Having played the PC demo, the Xbox 360 version doesn't quite match up. Textures aren't quite as sharp, though the framerate seems roughly comparable. However, that largely depends on what kind of PC you're running the game on. The framerate in the Xbox 360 version hasn't stuttered so far, but on higher end PCs you'll be treated to a smoother overall experience, with better textures to boot. Still, the Xbox 360 version is looking really good. The expansive environments and lighting effects have been impressive so far, as well as the enemy animations." Sniff... <still looks disappointed>
ja maar daar gaat het dan ook echt om een top notch PC he. de meeste PCs die mensen thuis hebben staan zullen denk ik niet kunnen matchen aan de 360 graphics. maar wat dan nog als de 360 gfx iets minder zijn. dat betekent niet dat ze ronduit crap zijn, t ziet er nog steeds super uit.
Dat is het hele punt juist. De Xbox 360 heeft toch ook top hardware? Ik wil gewoon een keer willen zeggen: kijk, op de console ziet het er beter uit dan op jullie PCtjes. En als we nu al beginnen met bescheiden te doen door textures op medium details te zetten..... (Verder heb ik niks over gameplay gezegd; ik hoop echt dat het spel super goed wordt.)
Ik vind het zinloos om een high-end pc met een x360 te vergelijken... Op beide kan je gamen maar natuurlijk zijn het verschillende "systemen". Vergelijking: een Porsche en een Fiat Punto brengen je allebei van A naar B, maar zijn behoorlijk verschillend... Mijn mening: een pc zal ongetwijfeld mooier kunnen zijn, maar ik heb er het geld en het 'gedoe' niet voor over. Doe mij maar relaxed een console met een HD scherm, en geen bureau / toetsenbord / muis / beeldschermpje. Maareh: da's slechts mijn bescheiden mening heh
Ik wil die PC "freaks" (ben er zelf ook eentje) gewoon groen laten zien van jaloezie! (En dat lukt natuurlijk niet op deze manier).
Prey demo komt op 2 juli OXM UK komt met het nieuws dat de Prey demo nu op 2 juli komt, dat is dus op een zondag. Maar ja, of er content in het weekend uitkomt. http://www.oxm.co.uk/articles/news/1st_person/prey_demo_re-dated
Nou dat is hardstikke mooi en wil het graag geloven maar als het aan fokking Microbitch ligt duurt het volgens mij nog veel langer...
Major Nelson said: Let me say this: When was the last time we released content on a Sunday? Major Nelson said: Also, I have not see any announcement that a MS official has made about the demo coming out on Sunday. Trust me...I asked *everyone* in PR. No one at Microsoft has ever given a date for this demo to be released.
Ja! Ik download hem nu! En Kameo! Dat had je best zo groot mogen laten Is heel belangrijk nieuws hor! *)