1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    serieus die demo is vet man lauwe gameplay !

2. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Download is zeer snel geweest bij mij. Had verwacht dat dit zeker een uur of 2 ging duren. Of zoals met vorige demo, de dag nadien wachten omdat er teveel mensen tegelijk aan het downloaden zijn. Straks is testen.

3. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Spel speelt niet lekker op de 360 en qua graphics stelt het erg teleur, ook is het veel te donker allemaal. Dit alles in tegendeel tot de pc demo die ik vorige week gespeeld heb. Beetje slappe poort van de pc versie als je het mij vraagt. Jammer =(

4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet veel soeps. 1 lange déjà-vu lijkt het wel. Stop doom 3 of quake 4 in de 360, en je krijgt hetzelfde voor een paar tientallen euri minder.

Taraaaaaaa!;)

5. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een coole demo echt waar. Een te coole Singeplayer met een echt cool verhaal.

Multieplayer is ook top en speelt wel lekker weg.
    het is ook erg cool als je ineens om hog kijkt en daar een gast ziet lopen.

Ik ga deze game zeker kopen als was het alleen al voor de Singleplayer.

6. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp echt niet waar een aantal van jullie het over hebben, dit is gewoon een erg mooie game, zowel singleplayer als multiplayer...

Grafisch is het meer dan dik in orde, geen greintje vertraging of tearing in de graphics...

Deze demo bewijst de kracht van de Doom III game engine, en ze hebben er een machtige game van gemaakt... Vooral die portals en het spelen met de zwaartekracht is uniek...

Dat het hier en daar donker is in de game, dat lijkt me vrij logisch... Er wordt een strijd op leven en dood gestreden met rare aliens...

En het is niet alleen maar knallen in de singleplayer, je moet soms echt nadenken hoe je sommige zaken moet oplossen...

Verder is de multiplayer erg goed, en is het gebruik van de zwaartekracht één van de manieren om elkaar te slim af te zijn... Ook hier is de gameplay wat mij betreft uniek en het draait als een tierelier...

Dus voor Xbox 360 waarden is dit gewoon een topspel... En of sommigen hier dit nou weer "niks" vinden... Ach... Voor mij is dat onbegrijpelijk... Maar goed, ieder zijn voorkeuren... :D

Laatst bewerkt: 1 jul 2006
  7. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Speel dan een keer de pc demo dan weet je waar ik het over heb.

8. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    @ Hellspawn

Helemaal mee eens.
    (zie vorige pagina)

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    geweldige game imo! ook al word ik wel een beetje misselijk van die grav paths enz maar voor de rest dik in orde. het ziet er ook geweldig uit als er een portal is en je loopt er langs (dus niet in) ziet er machtig uit!

10. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

11. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik heb hem ook op de pc (amd 3000xp Club3D GeForce 7900GTX 1024mb ddr geheugen en 21inch sherm)

maar als ik deze game op mijn 110cm hd tvtje speel vind ik dit veel gaver

maargoed ieder zijn ding:lol:

ik lees hier veel over het feit dat de game donker is!! maar ik heb daar eigenlijk niet echt last van
    zo donker vind ik hem niet!!!!

de mensen die hem donker vinden spelen die ook op een hd tv????

Laatst bewerkt: 1 jul 2006
  12. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Na jaren van games vind ik Prey na het spelen van de demo niet echt een topper. Zo'n soort spel is al kweet niet hoeveel keer voorbij gekomen en is daarnaast qua begin gewoon een soort HalfLife clone. Ook grafisch was ik er op de Xbox360 op een gewone tv niet echt van onder de indruk. De gezichten bijvoorbeeld zijn er wel erg opgeplakt..erg lelijk. Verder vond ik de controls ook niet direct duidelijk (hoe doe je bijvoorbeeld je wapen weg?).
    Enige positieve is dat het redelijk lekker weg speelde.
    Kortom als ik alle games tot nu toe bekijk op de Xbox360, dan kunnen alleen de games van Microsoft (PGR3 ), Rare en Ubisoft mij bekoren. Gezien het groot aantal shooters dat er aan komt vraag ik me af waar het heen moet met de Xbox360. Er moeten veel meer orginele games komen die ook ECHT next gen zijn.

13. basovich

basovich Guest

ik vind het begin van de singleplayer erg lelijk (als dat water zo wegspoelt uit die wasbak) maar als je eenmaal aant lopen bent vind ik het wel stoer, ook als je voor de spiegel staat en dan naar links kijkt en hij meedraait. Dit is niet als je in dat ruimteschip zit want dan kijk je voor je uit en dan zit hij alle kanten op te kijken :cool:, en ik zit nou al vast in het ruimteschip:9 weet echt niet waar ik naar toe moet want er loopt daar dood. verder vind ik het online echt UBER vetjees 8)..dit is echt weer eens wat anders :)..maar ik snap echt helemaal nixx van die ghost button enzo want soms als je dood bent kan je wel die ghost mode doen en soms weer niet..maar ik denk niet dat ik deze game ga kopen maar dat ik nog ff doorspaar voor: (misschien saints row) PES 6, BIA Hells highway, Splinter cell DA en Rainbowsix Vegas.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 jul 2006
  14. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Wisten Jullie dat dit spel ook op de PC uit is ? :confused:

15. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar zat ik ook een tijdje vast. maar op de muur links is een grav schakelaar en die kan je omzetten zodat de linker muur de grond wordt, dan kan je zo langs dat ding lopen.

16. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga deze game niet kopen!

vind het niks speciaals .. just another shooter brengt niks vernieuwends vind ik ! en multiplayer is wel grappig maar niet meer dan dat!

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij gaat geen 1 shooter kopen die niks nieuws brengt? verwacht dan maar dat je erg lang geen shooter meer kan kopen. Ik vind het persoonlijk een topgame! met die grav points is btw best vernieuwend hoor. Ik vind de game ook niet te donker, niks verkeerds aan deze game.

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het nu eens een solide multiplayer had.;)

Dat ze eerst maar eens leren een deftige netcode te ontwikkelen, want in deze game zit opnieuw evenveel lag als op Quake 4 (het was daar al heel erg).

19. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik erg cool vind aan de game is dat je alles kan!
    Vooral in het begin als je in die WC begint. Dan kan je de WC doortrekken, op het seep knopje drukken. Dat zijn toch allemaal van die grappige kleine dingetjes.

20. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, zelf bij Deus Ex 2 (dat in 2003 uitkwam) kon je dat al (en nog veel meer).

Deel Deze Pagina