Ik begrijp echt niet waar een aantal van jullie het over hebben, dit is gewoon een erg mooie game, zowel singleplayer als multiplayer...
Grafisch is het meer dan dik in orde, geen greintje vertraging of tearing in de graphics...
Deze demo bewijst de kracht van de Doom III game engine, en ze hebben er een machtige game van gemaakt... Vooral die portals en het spelen met de zwaartekracht is uniek...
Dat het hier en daar donker is in de game, dat lijkt me vrij logisch... Er wordt een strijd op leven en dood gestreden met rare aliens...
En het is niet alleen maar knallen in de singleplayer, je moet soms echt nadenken hoe je sommige zaken moet oplossen...
Verder is de multiplayer erg goed, en is het gebruik van de zwaartekracht één van de manieren om elkaar te slim af te zijn... Ook hier is de gameplay wat mij betreft uniek en het draait als een tierelier...
Dus voor Xbox 360 waarden is dit gewoon een topspel... En of sommigen hier dit nou weer "niks" vinden... Ach... Voor mij is dat onbegrijpelijk... Maar goed, ieder zijn voorkeuren...
Klik om te vergroten...