Demootje gisteren rond 5:00 uur 's nachts nog gespeeld nadat ik van op stap gaan thuis kwam.
Is me toch een beetje tegen gevallen moet ik zeggen. Niet zozeer de demo zelf... deze geeft een goede indruk van het spel. De game is ook best fun om te doen met al die grav pads en portals (MP moet ik nog testen), maar vooral grafisch vond ik het soms slikken. Ik weet niet hoe jullie het er uit vinden zien, maar ik vind sommige textures (vooral de characters) echt low-res. Alleen al die shamaan in het begin.... die ziet er toch helemaal niet mooi uit? Het lijkt wel of zijn kleren 1 grote texture blob is. Of zoals iemand al zei: alles is te extreem gebumpmapped, zonder dat er genoeg losse textures gebruikt zijn. Ik vind het niet bepaald mooi. Ook bij de aliens valt het soms tegen. Ik denk daarbij aan de scene waarbij jij verkleint op de wereldbol staat en een alien op de glasplaat leunt. Zijn hand ziet er gewoonweg lelijk uit. Je zou "vingers" moeten zien, maar volgens mij zie je gewoon een blok van 4 vingers aan elkaar geplakt en een duim (zoals bij oude spellen). Yikes!
Maar goed, de omgeving ziet er dan wel weer ontzettend goed uit. Vooral die "achtbaanrit" in het begin (als je in de beugels hangt) is erg indrukwekkend. En de sfeer is zeker aanwezig. Over het algemeen getrokken zeker een leuk spel om te spelen. En lekker gruesome soms. Van mij had er wel wat meer het gevoel van "verkenning" in mogen zitten door meerdere paden aan te bieden. Nu wordt je steeds op 1 enkele weg voortgedreven. Maar goed.... ik twijfel vooral nog over de aankoop omdat ik over sommige grafische zaken niet zo gelukkig ben.
Leidt Prey aan het "Port syndrome" ?
Laatst bewerkt: 1 jul 2006