1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

1. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    en voor iedereen dat Prey niets nieuws mee brengt.
    doe eens ff je ogen open. in welke andere shooter, of game voor het zover gaat, wordt er zo met zwaartekracht en physics gespeeld als in prey.
    de MP is trouwens zeker wel solide. alleen omdat het in het begin desorienterend is betekend nog niet dat het meteen allemaal crap is.
    ik vin et een super game, tenminste de PC demo is vet maar dan zal de 360 versie vast ook wel prima zijn, en ga em zeker kopen.

2. bubu

bubu Guest

ik vind hem eigelijk ook een beetje tegen vallen ( de multiplayer )
    singeplayer gaat wel ik had persoonlijk beter verw8...

3. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Die portals en Gravity dingen zijn zeker origineel te noemen en het feit dat je in het begin in de bar de jukebox kunt bedienen en kan gokken op de slotmachine en spelen op die arcadebak is zeker grappig, maar die low res textures kunnen echt niet. De game zoals hij nu is kan zo geport worden naar de XBOX =(

Laatst bewerkt: 1 jul 2006
  4. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Whooot wat een ownage!
    net 5 potjes gedaan en allemaal achterelkaar gewonnen. Met 0 tot 3 dead's

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Prey, no way!

Niks voor mij, ik vind Half Life 2 zelfs beter.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    zelfs?
    vond je HL2 dan een slechte game? :eek:

7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nee, HL² is een goede game.

8. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    ja jong HL2 ftw! Ik vind het kut dat ze ook vanboven af op je kunne schieten... voor de rest een puik spel ,n ZEER orginele guns ook!

9. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat die bump-mapping echt té extreem is in deze game. in Doom3 was het overdreven maar daar was het nog mooi. Deze zit zo vol met allemaal bump-mapping en juist veel te weinig textures. Ik vind de omgeving daarom onnodig druk is, beetje gemiste kans...
    Tis niet dat oude xbox hem ook aan zou kunnen, maar omdat die ballans zo ver te zoeken is is hij niet veel mooier dan doom3...

10. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Huur hem dan ( bij de bib ) voor de pc , dat is het nogwel waard .

11. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze eerst maar eens leren een deftige netcode te ontwikkelen, want in deze game zit opnieuw evenveel lag als op Quake 4 (het was daar al heel erg).
    -----------------------------

En ik dacht dat die lag aan mijn verbinding lag. Maar ik ben dus niet de enige!

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren ff de Demo geprobeerd op de 360. Naja, de SP dan want mijn Gold is dit weekend gestopt. En vond het wel aardig. Had alleen wel af en toe last van wat frame drops. Verder ziet het er wel geinig uit.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik had helemaal geen lag en vond de game echt dope! Net een potje gespeeld en dik gewonnen.

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.446
    Demootje gisteren rond 5:00 uur 's nachts nog gespeeld nadat ik van op stap gaan thuis kwam. :)

Is me toch een beetje tegen gevallen moet ik zeggen. Niet zozeer de demo zelf... deze geeft een goede indruk van het spel. De game is ook best fun om te doen met al die grav pads en portals (MP moet ik nog testen), maar vooral grafisch vond ik het soms slikken. Ik weet niet hoe jullie het er uit vinden zien, maar ik vind sommige textures (vooral de characters) echt low-res. Alleen al die shamaan in het begin.... die ziet er toch helemaal niet mooi uit? Het lijkt wel of zijn kleren 1 grote texture blob is. Of zoals iemand al zei: alles is te extreem gebumpmapped, zonder dat er genoeg losse textures gebruikt zijn. Ik vind het niet bepaald mooi. Ook bij de aliens valt het soms tegen. Ik denk daarbij aan de scene waarbij jij verkleint op de wereldbol staat en een alien op de glasplaat leunt. Zijn hand ziet er gewoonweg lelijk uit. Je zou "vingers" moeten zien, maar volgens mij zie je gewoon een blok van 4 vingers aan elkaar geplakt en een duim (zoals bij oude spellen). Yikes!

Maar goed, de omgeving ziet er dan wel weer ontzettend goed uit. Vooral die "achtbaanrit" in het begin (als je in de beugels hangt) is erg indrukwekkend. En de sfeer is zeker aanwezig. Over het algemeen getrokken zeker een leuk spel om te spelen. En lekker gruesome soms. Van mij had er wel wat meer het gevoel van "verkenning" in mogen zitten door meerdere paden aan te bieden. Nu wordt je steeds op 1 enkele weg voortgedreven. Maar goed.... ik twijfel vooral nog over de aankoop omdat ik over sommige grafische zaken niet zo gelukkig ben.

Leidt Prey aan het "Port syndrome" ?

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Graphics wennen wel, zelf vind ik dit spel wel fijn spelen. Ook online is het erg goed, dit is echt zo'n game waar de beste wint vanwege de snelheid en de wapen waarbij je echt moet richten. Ik vind dit tot nu toe de beste online game voor de 360!

Edit:
    WTF! ik join 2x een groene server en het lagt in beide zo verschrikkelijk, je kan niet eens meer lopen!

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.446
    Dan ga ik straks eens het spel online proberen. Hopelijk valt de lag mee. :)

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    lees edit, sommige servers zijn echt erg en je kan ze niet herkennen omdat ze allemaal groen zijn!

18. final fantasy

final fantasy FF lover

Leuk Bevonden:
    0
    kan je dit spel al kopen of moet i nog uit komen

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nog uit komen

20. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast :mad:

ik moet een kamer binnegaan in spirit mode, moet je daar een schakelaar activeren en dan zie je een klein platform voorbij schuiven en nu moet ik naar de andere kant geraken maar ik weet niet hoe
    iemand die mij kan helpen?

Grtz

Deel Deze Pagina