>>Kick & Update<< Wat mooie nieuwe screens voor deze aparte Xbox360 shooter. De rest kan je hier vinden.
Dan zou ik als ik jou was eens naar het filmpje kijken op vorige pagina. Want als je die 1maal ziet, denk je er vast anders over.
net even bekeken en ik moet toe geven het ziet er tof uit, vooral de nieuwe gameplay elementen spreken me wel aan (tegen muren oplopen, portals, zwaartekracht beinvloeden etc) en de graphics zijn erg goed Wat ik wel jammer vind is dat wanneer je vijanden met kogel regens doorzeefd, je wel bloed ziet opspatten maar totaal geen kogel gaten in je tegenstanders ziet.
Het ziet er erg cool uit allemaal, maar waarom is 3D Realms bezig met deze game? Gaan ze dan eindelijk eens een game WEL uitbrengen? Ze moeten eerst maar eens Duke Nukem Forever afmaken, lol
Ze zijn nu niet alleen Human Head werkt mee, dus nu zal het wel goed komen. Duke Nukem Forver is al heel lang terug gecanceld. @ WiresOUTLAW Het filmpje is van afgelopen E3, de game was nog (lang) niet af en is nog niet af. Dus het kan er (lijkt mij) alleen maar beter op worden. En mischien stoppen ze in het echte spel wel kogelgaten. Ik heb ze zelf niet echt gemist in het filmpje, sommigen letten daar blijkbaar wel weer op en das maar goed ook.
Heb al jaren niks meer van de titel vernomen, en hij is echt al veel te lang in ontwikkeling. En volgens mij als ie ooit nog uitkomt is het een teleurstelling, ik herriner me nog goed het uber gehypte spel Daiktana na heel wat jaar, en vele goeie voorspellingen werd het 1 van de slechtste spellen ooit gemaakt. Mwah ik geloof niet echt meer dat Duke komt, het zou cool zijn maar tja het duurt al een eeuwigheid.
De verliezen van het project stopzetten zouden nog groter zijn dan de verliezen van het project voort zetten. Plus, als het spel uitkomt en up-to-standards is, grafisch en qua gameplay, dan hebben ze een echte topper in handen. Het werk aan het spel is inmiddels 3 of 4 keer compleet weggegooit om overnieuw te beginnen. Ze zijn nu al een tweetal jaren bezig met de laatste versie en die lijkt de definitieve te worden. Ze hebben veel geleerd en zoals het er naar uitziet, (er zijn mensen die het spel al gezien hebben) wordt het wel wat en lijkt het eindelijk vlot te verlopen met de productie. Het blijft afwachten, maar ik heb wel oren naar de titel en ben hardstrikke benieuwd.
Yups als Duke uitkomt dan haal ik uhm uiteraard ook, maar goed net wat je al zei dat het zovaak uitgesteld is. Daarom ging ik er dan ook van uit dat ie nu helemaal gecanceled was, want heb volgens mij zelfs nooit een trailer of demo gezien. Maar las net op de site van 3d Realms idd dat ze er nog mee bezig zijn, samen met een heel verhaal wat ik opzich wel grappig vond, want zo'n tekst als deze kom je niet vaak tegen op devolper sites. Maar goed, ben benieuwd dan wat er komt uit dit project. Om even op Prey terug te komen, er staat nu op Gamespot een interview filmpje van Prey. En ook hier zegt de dude van "The release date of this game is "When it's done". KLIK
Klopt, ze willen, net als met de Duke, geen data geven. Als die namelijk niet gehouden worden zijn ze weer de lulletjes van de industrie. De uitgever zelf is nooit zo tactisch en die verspreid vrolijk de planning.
Ja hoor, Duke die eraan komt, geloof je het zelf? Na 12 jaar ofzo uitstel lijkt me sterk dat deze er niet meer komt. Telkens de ontwikkeling stopzetten en overnieuw beginnen, ja, ik heb mijn hoop al jaren geleden verloren. Als het voor de Xbox360 komt bij de launch, dat zou een verrassing zijn. Microsoft had moeten vragen aan 3D realms of ze het voor de Xbox360 willen ontwikkelen.
Ik geloof niets, ik vertel de feiten. Het spel is nog in ontwikkeling. Ik zeg nergens iets over Xbox 360 versies of data wanneer hij zal komen.