je moet als ''echte mens '' op die platform staan die voorbij schuift, en dan spirit mode, dan val je als spirit naar onderen en kan je naar die schakelaar lopen en omzetten, de platform zal dan schuifen en je ''echte mens mode '' blijft erop.
spirit walk doen.. dan ga je op zun kop dan loop je ergens over een spinne web en dan kun je zo naar een schakelaar en dan activeren en dan terug naar je eigen lichaam gaan met de y knop en dan gaa je vooruit maarumm de graphics vallen egt ZWAAAR tegen egt jmmr! klote poorts !
Iedereen loop te bitchen op de graphics. Maar ik vind het persoonlijk erg mooi hoor. Mischien omdat ik op een hdtv speel (dus weet niet hoe het er op een normale tv uitziet) Maar ik vind dat ze juist veel aandacht hebben besteed aan de omgevingen en heb er ook niks op aan te merken.
ehm sry ik speel ook op een hdtv en juist dan ziet het er lelijk uit op een normale tv niet dan zie je alle textures niet zo duidelijk op een hdtv met een hoge resolutie ziet het er gewoon niet mooi uit dat geld ook met quake 4.. met een hdtv lijkt het wel alsof de omgevingen veel minder rijk zijn.. :/ en low textures egt jammer!! als er nu weer een game met de doom3 engine wordt aangekondigd ga ik egt niet zitten popelen om te spelen want een poort met die engine is gewoon kut ! ofja kut! stukken minder als op een pc.., ik koop deze dus egt niet ik w8 wel mooi op saints row!
Ik denk bijna dat de makers van pray beter geen demo hadden kunnen uitbrengen, was op een paar mensen die wel onder de indruk zijn na beter geweest voor de verkoop
idd ik had hem namelijk wel gekocht als er geen demo was gekomen maar ben van ged8e veranderd en dat alles door de multiplayer en de graphics die gewoon kut zijn vooral de multiplayer is geen ruk aan =)
zwaar mooi spel! ik heb alleen online behoorlijk wat lag. als ik wil lopen dan loopt hij een stukje, maar dan sta ik ineens weer op dezelfde plek
ik zit vast!!..ik ben nou zown kamer in en daar staat een soort 'boog' maar dan vierkant ..ik had net wel zo'n gastje in z'n onderbroek vermoord die daaar in de hoek stond te janken ofzo..kan iemand mij helpen!!? EDIT: ik bleef daar zo zitten en teon ineens was het een soort lift ofzo die kamer was ineens groter, dus heb het al gevonden aha ik zag het al, het is een portal!! DOM DOM DOM
Voor de achievments check dit even. En de mensen die dit spel TE donker vinden kunnen gewoon bij setteings het beeld wat helerder maken. Voeg me maar toe als je zeker weet dat je deze game gaat kopen kunnen we een keer een potje spelen
Ik twijfel, deze game vind ik echt geweldig(single en multiplayer)! Alleen ik ben bang dat lag te veel voorkomt en dat de singel player later eentonig gaat worden. Er zit ook geen co-op bij wat ik erg belangrijk vind in FPS spellen.
Idd. Dat zijn voor mij ook redenen om de aankoop uit te stellen. Heb hem zojuist nog een keer gespeeld (deze keer met een wat helderder hoofd) en SP is zeker wel aardig. Maar op de een of andere manier ben ik niet zo'n fan van de DOOM 3 engine met al die extreme bumpmapping. Ik zou liever HL2 op de Xbox 360 willen zien in al zijn glorie....
De singleplayer vind ik wel vet. Vooral die momenten waarbij die mensen worden afgemaakt net zoals zijn vader (als het zijn vader is) en dat je ineens al die mensen links en rechts naar boven ziet lopen en onderste boven. De multiplayer vind ik wel goed in elkaar gezet. Je word van alle kanten beschoten (boven, links, rechts, van voren en van achteren). Als in het eindresultaat de lag verholpen word ga ik het spel zeker wel halen
Ja inderdaad ja! Helemaal mee eens. Als je eenmaal op dat ruimteschip bent is het 1 grote bumpmap en inderdaad enorm druk. Daarom vond ik hem vervelend spelen. En ja sommige low-res textures zijn wel heel erg, al is het alleen al de wasbak, het eerste wat je ziet van het spel, die is echt om te huilen Natuurlijk beoordeel ik deze game niet vanwege de wasbak , maar ik vind het wel heel slecht, als game developer, want het is een enorm slechte eerste indruk. Dit spel wordt het niet voor mij! Maar ja, dat wist ik al langer