1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

1. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een ge-eikel hierboven. Ik vind dat we echt als een zooitje verwende kinderen ouwehoeren.

Deze game is gewoon goed. Begrijp best dat mensen hoge verwachtingen hebben voor deze game. Maar hetgeen ik vooraf gezien heb, heeft voor mij reeele verwachtingen voor de demo gezorgd. De game heeft een ontzettende toffe gameplay voor een FPS. Alle FPS op de 360 hebben weinig vernieuwende gameplay.

Bij Quake 4 was er gezeur over de framerate. De demo van Prey loopt bij mij perfect! No problems! De wapens vond ik cool. Portals zijn super vet (zeker als je jezelf ziet lopen). Portals in samenwerking met gravitypads geven een leuk puzzel element. Maar waar Prey het voor mij gemaakt heeft, is zijn verhaallijn. Ik vind het wel cool om een beetje rond te dwalen op een alienship op zoek naar mijn lekkere vriendin. De het langzame begin, de achtbaan, het sterven van opa het sleept me mee!!! Leuk detail is wanneer je de jukebox in het cafe op een ander nummer zet, dan komt dat nummer in de nagebouwde bar op het alienship terug. Ik denk "waarom hoor ik dat liedje toch?". Top detail!!

Enige zijn de textures in de tempel training, zijn niet mooi..., maar what the fuck, dat schip geweldig!!

Must buy voor mij!!!

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En wat vind je van de multiplayer?

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    die SP is zooo geweldig, net voor de 2de keer uitgespeeld :eek: echt toppie. Welk stuk ik persoonlijk echt toppie vond was het stuk waarbij je in een kamer komt met een bol in een glazen kist, dan zit je echt te kijke WTF is dat, loop je door een portaal, blijkt het dat je op die bol terechtkomt :eek: geweldig! ben je ineens enorm klein en zit zoon alien je aan te staren die loopt ook weer door een portaal (als echt een gigantische alien) en komt net zo ienie mini ook op de bol. Echt gewldig allemaal, het verhaal vind ik ook vet en de scene waar het hele cafe word overgenomen was ook topppie! kortom, geweldige SP (multiplayer heb ik nog niet echt geprobeerd) ik word er wel een beetje misselijk van 8)

4. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Lang leve de mening

waarom ge-eikel?? mensen hebben recht om hun mening te geven over hun game of dat goed of slecht is... ik vind hem niet boeiend, maar inprincipe kan ik dat ook van jou zeggen wat een ge-eikel dat jij het spel KEI gaaf vind... wat een mee loperij...

wees blij dat er negatieve reacties zijn... anders krijg je constant dezelfde games..

Back Ontopic..

Ook ik vind het spel te donker, en ja ik weet je kunt hem lichter zetten... maar dat bedoel ik daar niet mee.. de sfeer is te donker.. normaal is dat goed... maar bij deze spel voelt dat hele donkerige sfeer op een bepaalde manier niet goed... ik vind de demo niet super... ik laat het spel ook liggen..

:D :D

5. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie eerlijk gezegd het probleem niet met de gfx.
    oke misschien zijn ze niet wat mensen hadden verwacht maar wat dan nog.
    als de game vet speelt en de gfx zijn gewoon goed dan merk je de gfx niet eens meer op. uiteindelijk gaat het om de gameplay en niet hoe erg bumpmapping is gebruikt. ik werdt gewoon zo meegesleept door de gameplay dat ik eigenlijk helemaal niet heb gelet op de gfx.
    gfx vallen mij alleen op als ze extreem mooi of extreem leleijk zijn. alles daartussen valt weg tijdens het spelen.
    ik kan echter niet oordelen over de gfx van de 360, maar aangezien ik de demo op een PC heb gespeeld die aardig sterk is maar niet alles vol kon draaien maak ik me geen zorgen over de 360 versie.

6. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk moet iedereen een eigen mening hebben. Ik heb net zoals jij aangeeft tegengas gegeven aan alle negatieve uitlatingen. De game is in mijn ogen goed. Niet ubergoed, meest orginele en beste game gemaakt,.......... maar wel goed. Ik ben het niet eens dat de game niet orgineel is. Te donker..... smaken verschillen, ik vind de sfeer prima.

Maar meelopen zou juist zijn dat ik meeloop met het nuggenziften van de mensen die net doen alsof de game niets in huis heeft. Dat het niet jouw smaak is, dat is je goed recht. Maar het is mijn mening, dat wanneer je de game links laat liggen en de game de grond in trapt op basis van de meest uitgebreide en beste demo sinds livemarketplace, je een hoop mensen daarmee tekort doet.

Lang leve de persoonlijke meningen. Maar de game is op de 360 gewoon vet!!!!!!!!

7. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Zonet weer de single player uitgespeelt. Ongeloofelijk dat het me blijft booien. prachtig!!!

8. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mensen die zeggen dat de gfx op niets trekken moeten het contrast en de gamma eens verminderen of vermeerderen afhankelijk van welke tv je hebt.
    dit hielp bij mij en nu vind ik de gfx nog mooier dan op pc.
    ik zou zeggen ga naar game settings en probeer die shit.

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Als mensen kritiek hebben dan moeten ze die gewoon kunnen uiten; en of het nu om 1 persoon of om velen gaat, dat moet (hopelijk) niets met meelopen te maken hebben. Ik denk wel dat ik de game ga halen. Niet voor MP, want daar vond ik eigenlijk niet zoveel aan. (Team) Deathmatch zonder classes (of extra objecten) kon mij na UT en Quake 3 al niet meer boeien. Maar de SP is zeker mooi, al vind ik de graphics in veel gevallen gewoon erg tegengesteld. De omgeving in het ruimteschip zien er bijna uniform geweldig uit, maar als ik dan weer sommige characters zie (zoals die shamaan die ik al noemde).... totaal niet mooi (lijkt wel bijna of je terug in de tijd gaat qua graphics). En dat vind ik dan wel schokkend eerlijk gezegd. Maar nogmaals, van wat ik gezien heb zeker een game om in de gaten te houden.

Zifnap

Laatst bewerkt: 2 jul 2006
  10. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil hem ook bestellen, echter bij mij geeft hij gewoon verzendkosten weer. Hoe zit dat. Voor 54,50. Pre-order ik liever hier op xboxworld.nl.

11. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Tja.. ik ga niet zeggen hoe... maar het kan gewoon hoor.
    Let ook eens op dingen die niet gebeuren op XBW of het XBM ;)

12. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Karf had waarschijnlijk al wat besteld maar dat is nog niet geleverd. Als je dan nog iets besteld betaal je maar 1 keer verzendkosten. Dus dan zou je kunnen zeggen he ik betaal geen verzendkosten.

13. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    ???? Explain Karf.........

14. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een code nodig die achterin je nieuwe PU staat. Aangezien ik dit spel toch niet wil PM ik mijn code wel even door :)

15. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    wtf, waar staat die code:eek:

16. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
  17. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, nou, nou... Nu niet te hard van stapel lopen over een geweldig verhaal.

Kom op, je bent een Indiaan die wordt ontvoerd door een ruimteschip (en de daarbij behorende Aliens) en je moet je vriendin redden en gaande weg komen je Indian-Powers naar boven...

Wat een ijzersterk verhaal... :{

18. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Daar heb je wel een punt:D . Echter gaat het mij niet om het realistische verhaal. Laten we eerlijk zijn Halo heeft ook geen ijzersterk achtergrond en verhaallijn.
    Maar prey heeft gewoon iets. Ik vind de sfeer cool en het verhaal leuk. Inderdaad een indiaan met spiritpowers,...... oke. Maar het feit dat hij zelf commentaar geeft over de belachelijke shit die ie ziet, is gewoon lache. Je hebt zelf het gevoel dat je in een vreemde wereld terrecht bent gekomen.

19. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Halo heeft absoluut WEL een verhaal. Een geweldig verhaal. Je moet maar eens alle 3 de boeken lezen. Echt zo goed en mooi uitgewerkt.

Ok nu weer over Prey ;)

20. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Ok weer over Prey: Zal niet met het argument komen dat je het boek van Prey moet lezen om de verhaallijn te waarderen,........ geintje.

Laat ik het zo zeggen de eerste 15 min van de demo, zorgt wel voor een leuke intro/begin van de game.

Deel Deze Pagina