1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    matig :x ik vind de gfx echt total niet matig.
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook uit de PU begrepen dat je tijdens het spel, in het ruimteschip van die aliens dus, soms een vrouwenstem hoort die tegen je spreekt....de A.I. van het schip dus zegmaar. En hoewel dit in het begin nog op een vrij normale manier gaat, schijnt het dat "ze" steeds irritanter gaat doen naarmate "ze" merkt dat je eigenlijk steeds verder komt en steeds meer shit kapot maakt in dat schip....dat lijkt me opzich wel cool gedaan, ben er wel benieuwd naar in ieder geval :)

    Ach ja ik vond Doom III en Quake IV goed te pruimen, dus ik verwacht hetzelfde bij Prey :cool:
     
  3. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik vond doom 3 en quake 4 geen zak aan, maar prey is echt über vet:thumbs:
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd in hoeverre ik last ga krijgen van "motion sickness" bij dit spel 8)
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is jouw mening, maar ik kan jou zeggen dat de graphics zeker wel goed zijn.
    Dit is haast feitelijk. Als je deze graphics matig vindt, dan ben ik benieuwd naar wat jij er matig aan vindt.
     
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    wat een ongelovelijk b a l l e n s p e l !
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een ongelooflijk goede onderbouwing ook. Nee je hebt me echt overtuigd, deze game is echt een gemiste kans :{
     
  8. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    het is gewoon een ballenspel. makkelijker kan ik het neit brengen
     
  9. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    ga is ff met je duplo spelen ofzo..

    Dat heb ik ook, doom 3 was echt miskoop van de eeuw voor mij ,maar op een of andere reden kan ik niet genoeg van Prey krijgen. Grafisch vind ik Prey wel een beetje tegenvallen. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2006
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga lekker met je pikkie spelen ofzo, heb je ook een ballenspel.

    Prey rockt gewoon aan alle kanten!
    De verhaallijn, het begin, de singleplayer het klopt gewoon allemaal!
    Dit zal de beste 1ps shooter op de 360 worden deze zomer.
     
  11. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dit op??? Je zegt maar wat je onderbouwt niks, je geeft geen redenen. Zeg dan op zijn minst hoezo je het een ballenspel vind zodat de mensen die de demo om 1 of andere reden niet kunnen spelen eruit kunnen opmaken of ze het spel kopen of niet. Dus onderbouw jezelf met argumenten of zeg waarom het jouw soort spel niet is.
     
  12. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Timmeh: Het is nogal snel de beste fps deze zomer als het bijna het enige fps spel is :+
     
  13. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Verpest nou niet het moment.
    We hebben ook PDZ nog.:+
     
  14. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah jongens, ik vind niet dat je kunt zeggen:
    "Wat een meesterlijke graphics"
    Dat gaat echt nergens over hor... Zo mooi is het allemaal niet. Goed te doen okee, maar als die "super mooi is", dan moet Gears of War wel een Instant Klaarkom Actie zijn!
     
  15. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar om te zeggen dat de gfx ronduit crap zijn is ook niet op zijn plaats.
    de gfx zijn goed tot geweldig en Gears of War is dan OMFG!!!!!
     
  16. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Graphix zijn gewoon goed voor hetgene het spel brengt. Voor mij is de gameplay met de portals echt cool gedaan. Ok het is een makkelijke vorm om enemy's te spawnen. Echter ht feit dat je via de portal in een geheel andere omgeving komt met soms andere zwaartekracht dat is gewoon vet en orgineel, dat kan gewoon niemand ontkennen......... Geen enkele game heeft gravity zo in zijn gameplay gebruikt, graphix of geen mooie graphix. De game heeft een unieke gameplay, die je lnderdaad Hate of ziet zitten.
     
  17. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm, ik heb hem al een tijdje geleden meerdere malen uitgespeeld op de pc. de humor lijkt een beetje op duke nukem 3D en die heb ik toen ik 5/6 ofzo was hellemaal kapot gespeeld. Toen die invasie kwam in die bar had ik echt een idee van,, 3D-REALMS flikt het hem weer, die sfeer was zo goed en freaky. Ik wou een '360 aanschaffen voor deze game maar omdat veel menen zeggen dat de graphics niet mooi zijn in de '360 versie en ik een brakke tv'tje van 30 cm heb, koop ik wel een nieuwe grafische kaart, want zelfs op mijn brakke kaart zag het er heel erg mooi uit! kortom, de demo vind ik TOP en ik hoop dat de echte game ook zo verder gaat! :)
     
  18. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat je de wc kan doortrekken met Prey vind ik toch wel vet:+ Of die Jukebox is nog cooler
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    En wat dacht je van die mini games? :)
     
  20. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    nee de zeep ownt!
     

Deel Deze Pagina