Nog 5 dagen in America. Kunnen we ook nog van de reviews genieten. Echter laat ik me er niet door leiden. De demo heeft mij overtuigd, heb hem dus al besteld. Was de eerste keer dat een demo me echt overtuigd heeft. Heb ik niet vaak met demo's.
Ik heb zowel de pc versie en de xbox versie gedownload maar vreemd genoeg vind ik de pc versie mooier minder kartelig terwijl het juist andersom moet zijn.(en ik draai hem nu op een G-Force 6600) en in intstellingen staat hij dan op high! het kan ook door mijn RGB komen en dan krijg je minder beeldlijnen, dat vind ik wel zonde het stoort me wel een beetje. voor de rest kan ik niet wachten tot hij uit is, Duke nukem 3d speel ik al sinds mijn vierde en nu nog steeds zit ik maps te editen erg leuk dat ze weer iets uit brengen!
downloaden is niet illegaal..uploaden wel. en demos zijn niet illegaal want hiermee maken ze reclame om het echt product te verkopen..
DUH en dat heb ik dus gedaan (dat deel van het kopen) en als ik het zowieso had gedownload waarom zal het dan lelijker worden?
Nou nogmaals de demo gespeeld. Niet te pruimen... Ik kan het gewoon niet leuk/mooi vinden... Maar ja, zoals ik al zei, het is een you hate or you love it-game
Tsja, misschien dat er binnenkort iets komt waar je wel enthouiast over bent. En het feit dat hij op de PC beter uit ziet........ tof voor de mensen met pc. Ik heb geen game-pc, dus weet niet wat ik mis. 360 versie is voor mij goed te pruimen. Maar Tsux de gravity en portal gameplay, doet je niets??? brengt niets vernieuwends naar gameswereld.
ja, maar ik vind de multiPreyer toch het gaafst! goed sfeertje echt de verbeterde versie van quake 4!
Ik las ergens dat ze de sp in 5 uur hadden uitgespeeld. Wat vinden jullie van mp in de demo. Bij mij was het erg laggy met soms erg lage fps :?
Dan wacht ik tot ie in de budgetbak ligt. Er komen nog te veel goede games uit. Maar laten we eerst maar even andere reacties afwachten.
idd, dat doe ik ook, hoe geweldig ik de game ook vind (ik vind het enorm geweldig ). Er komen gewoon teveel goede games uit op dit moment en dan moet je keuzes maken.
welke goede games komen er dan nog verder uit op dit moment? ik kan alleen Chromehounds bedenken, en dat is echt een spel waar je van houd of niet. en dan is er nog voor sommige mensen Battle for Middle Earth 2. Je moet dus wel keuzes maken, en ik had de keuze gemaakt dat ik de afgelopen 3 maanden geen geld heb uitgegeven aan games die ik maar redelijk leuk vond, zodat ik nu 2 games kan kopen die ik heel leuk vindt.
enige leuke in de demo, was pacman. ben daar ook 20 minuten mee bezig geweest. toen dacht ik, ach laat ik maar verder kijken. Sta je een jaar aan de bar, krijg je ruzie. en hoe?! damn, wat is dat slecht gemaakt. ze zijn vet dom, en ze reageren niet eens als je ze slaat.. omfg.. dit kon 10 jaar geleden met doom ^^ nu tog niet meer!! meteen de demo eraf gepleurt.