Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

1. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat vond ik dus ook in de bar. Het begin is echt super drama en echt niet mooi te noemen ook. Sprak alleen gister met iemand die vond het er allemaal zo mooi uitzien, vooral de wasbak en alles en de indiaan. Nou ik heb niet vaak van die lelijke poppetjes gezien. Volgens mij had die gozer wat op ofzo, want het begin is gewoon niet mooi te noemen... en de AI vind ik ook niet echt super...

nee ik ben een beetje teleurgesteld, had er veel meer van verwacht

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Haha, die indiaan en wasbak mooi? Mijn god, iemand heeft brilglazen nodig volgens mij. 8) :lol:

Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  3. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat bleef ik dus ook maar zeggen, maar hij vond het op een of andere manier zo'n mooie game... zelfs de mooiste game voor de 360. Vond het mooier dan oblivion en lost planet :confused: heel vreemd, vind het juist erg tegenvallen qua graphics. Vooral het begin, lijkt wel een game van 2 jaar terug ofzo. Vooral met die wasbak en die indiaan...

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ja oke, maar je moet toch wel toegeven dat die achtbaanrit vlak daarna er indrukwekkend uit ziet.

EDIT: Tja, maar ja, die wasbak en die indiaan he. Die verpesten het gewoon. In MIJN spellen moeten de wasbakken gewoon gedetailleerd zijn. ;)

5. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is opzich wel aardig gedaan, maar ik blijf erbij, vind de poppetjes nog steeds niet al te best.. En hoe ze reageren op je slaan met die sleutel ook niet. Vooral die kleine beestjes... nee ben er niet echt onder de indruk van...
    jammer, had het graag anders gezien...

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmm, in dat opzicht maakte Chronicles of Riddick voor de Xbox enkele jaren geleden een betere indruk op mij. Melee combat was best gedetailleerd gedaan (lekker poeieren met die vuisten) en er zaten ook enkele adventure elementen in. Leuk gedaan ook, om in het begin loopjongetje te spelen in de gevangenis.

EDIT: Maar goed, ik vind het zelf ook vervelend. Had ook graag meer onder de indruk willen zijn van Prey, maar ik ben nou eenmaal een detail mannetje. De afwerking van een spel is voor mij heel belangrijk. Als een spel een slechte framerate heeft, of low-res textures, dan raak ik al snel teleurgesteld. Zeker met de hardware power die de Xbox 360 tentoonstelt. Ik had eigenlijk gehoopt dat dit soort dingen niet meer voor zouden komen bij next-gen, maar daar moet ik blijkbaar nog even op wachten....

7. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is je bron? Waar haal je dit vandaan? 5 uur is wel kort, kan ik me niet voorstellen. Had toch wel op een uur of 10 gehoopt.

Verder moet het eens ophouden met die wasbak, kan mij het rotten hoe de eerste 3 seconden van een game eruit zien. Het gaat om de sfeer en gameplay. Al moet ik toegeven dat het slaan met de moersleutel niet mijn favoriet is. Maar die wil ik in de rest van de game ook niet meer gebruiken. Guns!! daar gaat het om. En die vind ik dus goed uitgewerkt in de demo. Erg apparte wapens met een apparte feel. Ben benieuwd hoe de rest van het wapenarsenaal gebruikt wordt.

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nou, ik vind een gedetailleerde wasbak gewoon erg belangrijk hoor! Stel je voor dat mijn mannetje zijn gezicht moet wassen.... dat doet ie dan liever in een scherp uitziende basbak dan in een fuzzy achterbaks bakkie. O-) ;)

9. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Eigenlijk heb je gelijk....... Portals/ gravity/ levend alien ship/ aliens/ spiritpower/ coole guns..........Ik ga hem toch maar afbestellen... die wasbak heeft alles verpest!

10. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En als we het toch over Chronicles of Riddick hebben.
    Ik was zeker veel meer onder de indruk van die game.
    Dat was pas sfeer met hoofdletter S.
    Die graphics waren op sommige punten zelfs mooier dan deze game...

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wat een heerlijk game. Heb bijna een uur over die demo gedaan en vond het geweldig om het te spelen. Ga hem zeker halen :cool:. Kom maar op met die game \o/

12. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    moet je eens in het begin van de demo gaan springen voor de spiegel. dan denk je egt zo:
    DAMN LELIJJJJJJJJJJJJJK!

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat stukje is niet zo mooi nee, maar zodra je in het alienschip belandt heb ik weinig op de graphics aan te merken. De demo gaf een goede indruk van het spel. Het is niet mijn type spel (ik word bang van nauwe gangetjes met enge beesten ;) ) maar de demo vond ik wel goed. Zou er alleen geen geld voor over hebben. Had ook nog ff de multiplayer gedaan, maar die stelt niet zoveel voor

14. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp niet mensen hun problemen met de MP.
    die is gewoon super vet met de wapens alleen al, en dan heb je nog van die vette ma.ps waar je overal uit moet kijken.
    het is gewoon simpel fraggen zoals quake 3 het heeft geintroduceerd.

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ga de multiplayer van de demo zeker nog een kans geven hoor. De vorige keer had ik alleen veel last van lag en dan is voor mij snel de pret eraf. Zonder lag is het vast leuker

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Idd, na 10 jaar kan me dat niet meer zo boeien.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind het wel spannend door de portals en het manipuleren met de zwaartekracht. Waarschijnlijk houden jullie gewoon niet van dit soort snelle shooters.

18. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Precies..... De spanning en complexiteit gaat sommigen misschien te BOVEN:lol:

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ach, tis een leuke feature. Maar ik lig er verder niet wakker van. 'Tis wel prima in de MP maps verwerkt, dat wel.

20. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    wat een wazige zooi dit spel, vind het echt wel lache door die portals en op de kop. moet je keer van de kaart spelen, wordt je helemaal gek:)

Deel Deze Pagina