1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

1. basovich

basovich Guest

huh, wat bedoel je?

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22

"van de kaart" = "bezopen"

3. basovich

basovich Guest

srry ben nog minderjarig 8)

4. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft veel weg van doom 3

5. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    het gebruikt ook dezelfde engine;)

6. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik vin het echt onterecht dat mensen Prey telkens weer vergelijken met Doom3 en Quake 4.
    Alleen maar omdat de engine voor die games de Doom3 engine was betekent nog niet dat het de zelfde games zijn. oke wat uiterlijk betreft lijkt het enigszins, gangetje-gangetje enzo. maar daar stopt het dan ook echt. prey heeft een geinig verhaal en die andere dus echt niet. en de mensen die zeiken dat prey te donker is moeten echt een bril kopen. ik heb een oogafwijking en ik weet al dat prey verreweg nog niet zo donker is als Quake en Doom.
    zo dat wou ik ff zeggen.

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren de PC versie van Prey op volle toeren (resolutie 1280x1024 en alle grafische zooi op max) zien draaien op de Dell XPS PC van m'n pa, nu ben ik echt overtuigd _O_

Als de X360 versie hier ook maar enigszins op lijkt ben ik al dik tevreden. Al met al vind ik het grafisch zeker niet tegenvallen, oke je ziet dat het op de Doom III engine gebaseerd is maar er zijn duidelijke verschillen. Zoals hierboven ook al werd gezegd, Prey oogt bij lange na niet zo donker als Doom III deed. Doom III vind ik er overigens nog steeds puik uitzien als ik die in m'n X360 prop, dus er zal ook wel een stukje persoonlijke smaak bij komen kijken. De een digt het stijltje wel, de ander niet.

Qua gameplay vind ik het helemaal een tof spel, leuk gedaan met die Walkways en hoe er met de zwaartekracht geklooid wordt....origineel zeker wel, en ik denk dat het voor de multiplayer interessante dingen kan opleveren :cool: Ik hoop zo dat m'n X360 terug is uit Duitsland met de release van Prey aankomende week.... :)

Laatst bewerkt: 8 jul 2006
  8. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    multiplayer vandaag ff gespeeld, zker wel vet. lekker chaotisch en cool om de andere spelers boven je te zien lopen enz. jammer dat ik veel last van lag had. heeft bijna iedereen hier last van? als de lag in de uiteindelijke versie minder is, ga ik deze game zker aanschaffen.

9. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de demo was vet. Heb m meteen gepre-ordered:)

geen lag btw;-)

10. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    k heb vandaag weer eens de demo online gespeeld op me vaders PC.
    en het lijkt er toch op dat de mensen er niet beter op zijn geworden.
    ik heb de demo 2 weken niet kunnen spelen en wanneer ik nu weer online kom domineer ik weer bijna elk spel dat ik join, op een enkele game na dan.
    is iedereen op die servers zo slecht of ben ik zo goed? het zal wel dat laatste zijn;)

11. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geweldig spel! Echt een totaal nieuwe spelervaring!

12. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 4 dagen :)

13. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Die demo is zeker vet; erg leuk spel jammer als je net in die demo zit kapt ie er mee wel jammer dat je hem nu nog niet kan spelen.

14. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de demo uit speelt (singleplayer) dan zou je al iets van 10 achievments hebben gehaalt :)

15. METALFEAR

METALFEAR Guest

Ik kom niet verder bij die deur als je muziek hoort. Die deur wil niet open ofzo? weet iemand wat ik bedoel en hoe ik verder moet?

16. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    je blijft gewoon in de bar.
    Je praat met die vrouw
    en dan... ja dan gebeurt er wat.. :p
    je wordt mee gezogen met de aliens. HAVE FUN!

17. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is even wachten voordat het spel verder gaat in de bar. Volgens mij komen de aliensom 2 uur (zie klok achter bar).

18. METALFEAR

METALFEAR Guest

Nee daar ben ik allang geweest!!!!:p

Ik ben al in het ruimteschip maar dan loop je in een gang dat je kan rondraaien en je ziet op de grond of plafond een poster voor een deur liggen met een muziekband erop en je hoort muziek achter de deur vandaan komen.

Het is volgens mij al best wel ver in de demo

19. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow daar, volgens mij moet je de gang doorlopen totdat je niet meer verder kan. Links zie je dan drie blauwe rondjes in driehoekvorm aan de muur. Als je daarop schiet kantelt de kamer waardoor een nieuwe doorgang creeert. Het is even puzzelen daar hoe je verder komt. Je bent in ieder geval bijna aan het eind.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is er al iets bekend over de speelduur van Prey?

Deel Deze Pagina