nee op normal. Als je dood gaat kom je altijd in dat level waar je geesten moet schieten. Vervolgens kom je weer terug op de planeet waar je verder kan. Dit verkort natuurlijk het spel, dan wanneer je weer opnieuw moet beginnen. Maar er zitten originele levels in. En als ik al een kleine spoiler mag weggeven. Spoiler "Prey continues....."
ja dat is wel zo dat maakt het weer makkelijk. Maar dan hoef je tenminste niet weer je punt te laden waarop je het laatst hebt opgeslagen. Want je hoeft dat 'doodslevel' niet te doen. (tenminste dat heb ik ergens gelezen)
Het is een leuke ervaring, zeer originele levels, met soms echt grote monsters. De AI maakt je het niet echt moeilijk. En als je vraagt zou je het spel nog een keer willen spelen, zou ik eenmaal ja zeggen (op hard). Daarna denk ik dat het spel in de kast komt te staan. De MP boeit me persoonlijk niet zo.
Nee, die is er op het moment niet. Niet in dit genre iig. Wat voor shooter doel je dan op? FPS dan is Halo misschien wat. Maar shooters zijn er vooral voor de multiplayer gemaakt imo.