Lol en dat vraag je in het games forum, maargoed nieuw hier dus, Hoi _0/ de release date Amerika is 4 november de release date Europa is 16 november Edit: Fardo was me voor
de release date Europa is 16 november das goed nou ik heb ook twee vragen: wat is eer arcade game en hoe duur gaat hij kosten of is dat nog niet bekend
in xbox magazine stond een er een preview over vandat het op de unreal engine draaide volgens zag er best vet uit en ook erg mooi
Het ziet er mooi uit, maar die omgevingen vind ik maar niks. Zonde dat je de hele tijd in een soort buitenaards riool lijkt te spelen imo.
De makers hebben gezegt in de verschillende filmpjes dat er ook heel wat buiten afspeeld. Dus mischien valt die omgeving wel mee, ik weet het nog niet heb voor de rest ook geen andere filmpjes van levels nog gezien. Maar hoop wel dat ze er een goeie shooter van maken. Edit wat screens (en ja deze staan ook op de frontpage van XBW, alleen zijn deze een stuk groter en kan je het allemaal net iets beter zien)
te oordelen aan die filmpjes die k heb gezien doet me dit heel erg denken aan half life 2 ik denk vooral omdat et niet een volledige run n' gun game wordt. maar ook een soort van adventure elementen hebt. en ook heb ik het gevoel alsof je in de game nooit uit het eerste gezichtspunt komt.
dit is geen doom kloon. hij draait alleen maar op de doom 3 engine. het zou een doom kloon zijn als het alleen maar gangetje in en gangetje uit en meteen gangetje weer in. en als je tegen demonen en shit moet vechten. prey gaat toch echt wel ff wat dieper. zo is het geniaal hoe de zwaartekracht kan worden gemanipuleerd en hoe de physics zijn. ik vin ut allemaal geweldig.
Ga jij ff het filmpje kijken ofzo, voordat je begint te blaten over wat je niet weet. En als je het filmpje wel gezien hebt, dan heb je geen smaak en is het handig als je je mening ondersteunt.
wie moet jij voorstellen mijn pa ofzo damn ga fietsen. ik heb het filmpje al gekeken en vind het niks en dat is mijn mening als het je niet zint dan pleur je tog lekker op
Ja ik moet zo weg, nog met de fiets ook das toevallig. Gelukkig ben ik je pa niet, ik zou me dan schamen voor zon onopgevoede gast zoals jij. Nou is het wel weer genoeg geweest :{ . Als je gewoon even verteld waarom je het spel niks lijkt en niet zo dom reageerd, dan reageer ik ook niet zo dom terug.
ik vind het spel niks omdat het er zo ja hoe noem je dat kaalachtig uitziet en de verhaal mij ook niks lijkt. En als ik dit spel speel doet het mij gelijk weer denken aan doom en zulke games beginnen mij de strot uit te hangen maar goed het kan maybe wel wat worden maar zoals het er nou uitziet spreekt het mij totaal niet aan. Grafisch is het dik in orde hoor, maar zo tevreden dan ?
Het filmpje was nou niet echt "kaal" ofzo. Er zaten heel veel nieuwe elementen enzo in. De graphics zijn ook niet kaal Van het verhaal valt nog niet heel veel te vertellen. Maar volgens mij wordt het origineler (met die indiaan) en uitgebreider dan Doom 3 Met Doom 3 valt het niet echt te vergelijken op de graphics na dan. In Prey kan je uit je lichaam treden, je kan de zwaartekracht manipuleren. Het ziet er niet naar uit dat het alleen maar knallen is. Dus de vergelijking met Doom valt niet echt te maken. Het is wat je "zulke games" noemt, ik heb dit niet echt in andere games gezien. Op het knallen en de zombies na.
Idd Gryphon, hoewel het natuurlijk een smaak verschil is kan je dit spel niet vergelijken met Doom 3 (op de engine na dan). Alleen al omdat je niet in van die smalle donkere shit loopt, maar zowel buiten als binnen locaties, je kan vliegen en wie weet wat niet allemaal meer. Het verhaal is idd nog een beetje vaag, maar ja Prey is ook nog niet af. Ik kijk in iedergeval echt uit naar deze shooter.
Ik dacht eerst ook dat Prey weer zon "Mindless" Shooter zou worden, maar toen ik het filmpje helemaal zag dacht ik er gelijk anders over.