Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

1. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Waarheid zal wel in het midden liggen. Heb beide reviews gelezen: staan geen spoilers in gelukkig.
    Ik moet wel zeggen dat gamespot naar mijn idee weinig onderbouwing heeft voor de "matige" beoordeling. Stonden via hun site vanmorgen 4 andere reviews van andere gamesites, met een gemiddelde van 8,5 (heleboel 8+ waarderingen), Maar nu staan ze niet meer op gamespot vermeld........................... vreemd!

IGN heeft een leuke review maar is door een echte fan geschreven denk ik. Wel leuk om te horen dat de introductie van de spiritwalk in the grandCanyon, als diepte puntje wordt aangegeven. Dus na de demo wordt het alleen maar beter en mooier. Vette Shit dus!

Nogmaals gemiddeld een dikke 8, en hoop dat er ook voor te krijgen. Staan verhalen van 8-10 uur gameplay. Dus overall kijk ik er naar uit wanneer ik vrijdagavond met het spel aan de slag kan gaan.

Laatst bewerkt: 11 jul 2006
  2. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net de demo gespeeld op de 360.
    en het valt me meteen op dat deze heel wat donkerder is dan de PC versie. maar door de gamma en brightness een beetje aantepassen is dit zo verholpen.
    wat me ook op is gevallen is dat de GFX in de 360 versie echt wel gedetailleerder zijn dan op mijn PC, en dat is echt geen baggerbak ik draaide Half Life 2 alles op vol.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gedetailleerder dan op je PC? Dan had je zeker op de PC de details niet helemaal openstaan neem ik aan?

4. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    zelfs mijn oude 6200 kon half life 2 alles op high :+ (wat wel samen ging met 10 fps btw :9 )

5. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn weinig pc's die het detail van de 360 aankunnen. Op het gebied van resolutie daarentegen, wint de (dikke) pc het.

De X360 kan namelijk AF en AA tegelijk. Er zijn maar weinig kaarten op de pc markt die dit kunnen. De kaarten die dit kunnen, kosten even veel als de 360 zelf.

(Mijn pc: AMD64 3000+ 1GB ram en een overclocked Geforce 6600GT. Trekt het ook niet zo mooi als op de 360). Wel fantastisch mooi, maar niet zo mooi als de X360.

Plus het feit dat de 360 demo low res. textures gebruikt, het uiteindelijke spel gebruikt high res. textures. Dus het spel wordt alleen maar mooier. :)

[​IMG] Vergelijk dit maar met de demo. Let vooral op de hyroglyfen op de vleugels van de valk. Ik heb dit zelf gecontroleerd en er is een GROOT verschil tussen deze shot en de demo. :)

Bron van het low texture verhaal:

http://forums.3drealms.com/vb/showthread.php?t=19343&page=2
    Lees de post van Dismus, hij is developer voor de 360 versie van PRey. Dit wordt op pagina 3 door een moderator en een ander lid van het dev team bevestigd.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mooi, dit wordt zeker een game die ik ga halen!

7. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook de illegale pc versie, maar ben gestopt op het punt waar de demo ophoudt.

Ik hoop m morgen te kunnen scoren in een of andere shop.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ben benieuwd of er iets aan de multiplayer is gedaan, weet iemand daar meer over?

9. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Met de multiplayer is niks mis, wat moeten ze daar aan veranderen?

Ga aub niet zeuren over lag, want niemand die ik ken heeft hier last van.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ligt er aan wie de host is, maar een heleboel servers met zo'n groen stippeltje hebben ook lag. Ik hoop dat ze daar iets aan doen! Je hebt ook toch voertuigen in de multiplayer? Dat stond in XBM.

11. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Als de stip groen is, betekend het dat de verbinding van host naar jou in orde is. Daar hoeven de developers niks aan te doen. JIJ moet er wat aan doen.

De verbinding van jou naar host is dan het probleem (upload). Mocht je een router hebben, pleur de firewall uit. Ik heb zelfs geen lag bij een server met een moderate status (oranje).

12. kimone66

kimone66 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aha,net mail gekregen dat prey vandaag verstuurd wordt.

13. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Mazzelaar! Dan kan je hem waarschijnlijk morgen al spelen. Ik ben al lang blij als die gasten van BOL hem vrijdag op de post doen.

Veel plezier.........

14. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik kan hem zo komen ophalen, heb er zin in hoor :thumbs:.

15. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    WAAR!!!!!???

16. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Zuiderpark Computers + games

17. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een mailtje gekregen van Zuiderpark dat het spel vandaag word opgestuurd.. kan ik morgen de rest van de dag mezelf wel vermaken:+

18. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ga hem ook bestellen :)
    lijkt me een zeer vette game.

19. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Dát is pas logica :lol:

Gezien het aantal meldingen over lag denk ik dat het wel een mogelijk zwak punt is in het spel. Ik ga er vooralsnog van uit dat het in de def versie gewoon goed zit.

Zelf merk ik regelmatig lag als ik games join (ongeacht de kleur van de host). Als ik met alleen mensen uit mijn friendlist speel is het gek genoeg altijd uitstekend...

20. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Alles afgebeld, niks.

Maar toen...... Dixons gebeld en JIPPIE!!! ze hadden m. :)

Hij ligt in mn kluis. :)

Deel Deze Pagina