1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

1. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    :x

2. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net op de vorige pagina dat mensen hem binnen 6 uur uitgespeeld hebben/en een ander 8 uur:{ . Dat vind ik vrij snel voor een spel, zit er bij Prey eigenlijk een ruime multiplayer?

3. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    BOL SCHIET OP!!!! :'-(

hoe laat komt de post meestal???

4. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Verschillend, maar bij mij meestal rond 14.00 uur! Ik ga van 't weekend wel effe de shops rond hier, en anders na mijn vakantie... :)

5. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    WHAHAHAHAH LOL
    ik ga net met de lift naar beneden om even de post te halen. zit hij gewoon in de post :p:p:p

ik dacht ze bellen even aan omdat hij er niet doorpast 9weet ik veel)
    heb hem :D:D:D VOLOP SPELEN!!!!

6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Met de lift :eek: Wtf:p

Maar ik vond de demo niet zo leuk, maar heb de multyplayer niet gespeeld. Ook jammer dat je niet kon save op de demo!

7. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    kan zijn dat hij in een flat woont...;)

8. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ligt hij al in de winkel maja heb hem niet gekocht.

9. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die gast heeft wel humor haha. Helemaal int begin als je uit die soort achtbaan dondert en je die verschrikkelijk bange gast in dat hoekje tegenkomt en 'm de schedel inslaat zegt ie heel droog: "You better off this way" _O_ :lol:

10. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er geen splitscreen multiplayer in zit, anders had ik 'm wel gekocht denk ik.

11. Slimmie

Slimmie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had vanmorgen de Demo ff binnengehaald en meteen gechecked! Wat cool spel zeg. Het spel is zo apart dat ie gewoon fun is om te spelen. En met de gemodifiseerde Doom III engine heb je echt scherpe graphics die allemaal zeer smooth lopen. Daar kan ID nog wat van leren met hun matige Quake 4 poort.

Deze komt zeker in mijn collectie. :thumbs:

12. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Raven Software poorte Quake naar de 360.

13. maximus79

maximus79 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hij echt vet man! bijna uitgespeeld!

edit: graphics zijn mooier dan in de demo.

14. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Neen, Gamespot heeft de twijfelachtige eer reviewers te hebben die bang zijn voor verandering.

Het enige punten die ik (als freelance reviewer) heb gevonden, zijn:

- Framerate loopt niet altijd constant (vooral aan het begin)
    - Achtergrondgeluiden tov standaard sound effects, zijn te zacht. Je moet je volume erg hard zetten, wil je horen wat Mother te zeggen heeft. Druk daarna niet op de vuurknop, want je vliegt uit je stoel. :{

Dat is het tot nu toe wel eigenlijk. Verder niks dan lof over deze titel.
    Het beste vind ik nog wat de developers in het alien schip gestouwd hebben. Je maakt de meest krankzinnige en schrikwekkende dingen mee. (Dan heb ik het niet over spiritwalk/ deathwalk/ zwaartekracht)

Seeing is saying WHAT THE FUCK and believing. :)

15. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    De graphix zijn alleen niet goed.... verder snap ik dat als je als reviewer kneitermisselijk wordt van het spel (wordt ik nog niet hor) je het wat selchter beoordeeld.

Ik zit pas op 20 min na de demo, dus kan er niet heel veel over zeggen maja dit is wat me tot nu toe opvalt. Ik heb 1 keer ged8 van: mwooo mooie graphics en als ik alles vergelijk met bv. een FEAR dan was dat egt velen malen indrukwekkender en intenser. Ook de MP vond ik egt slecht.

16. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Je vergelijkt een gloednieuwe engine (FEAR) met een oudere, aangepaste engine (Doom:cool:.

Logisch dat fear wat dikkere filters enz. toepast. :)
    Op deze manier moet je ook niet oordelen. Als je daarentegen kijkt naar wat ze er nog uit weten te persen, kan je niet anders zeggen dan dat het indrukwekkend is. :) Think out of the box, please.

owja. De retail versie van Prey gebruikt high res. textures. De demo niet (ivm grootte demo).
    :) Dat is een GROOT verschil kan ik je zeggen.

Laatst bewerkt: 13 jul 2006
  17. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel sinds vanmiddag en moet zeggen dat ik op het grafische gebied toch best veel kartellijnen aantref (vooral diagonale lijnen). Dit tot tegenstelling bij de rest van m'n games. En buiten dat is de multiplayer precies maar dan ook precies hetzelfde (buiten de portals om) als Quake IV en daar was men toendertijd niet zo positief over.

18. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op de pc:p

Maar ik vind idd dat je FEAR en dit niet kunt vergelijken... FEAR is 1 jaar oud ofzo en deze game is nieuw. Dat het een nog veel oudere engine gebruikt moeten ze zelf weten en dat het uit die engine vette shit haalt is ook heel leuk. Maar dat neemt niet weg dat het er gewoon super achterhaald en slecht uitziet. Die poppetjes:'-( die zijn egt lelijk, zelfs in Soldier of fortune1 zagen die er beter. Alles is vierkant:confused::confused::confused: egt zo graf lelijk. Die omgevingen zijn rechtstreeks doom3 en quake4 (ook al een half jaar oud dus achterhaald) dus het is gewoon slecht. Dat er op de 360 niets beters is dat is gewoon een gebrek aan die console. Maar dit spel is op de pc gewoon bagger (grafisch) ik durf zefls te beweren dat dit best op de oude xbox gekunt had in lagere resolutie en met iets minder detail.

Het is daarom nog steeds w88 op een ECHTE next gen titel, maja dat zal nog wel ff duren....

ps. ik vind het een leuk spel.. maar het had zoveel leuker kunnen zijn met 6 uur meer gameplay en een andere engine...

19. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Ter vergelijking:

F.E.A.R op volle toeren.

Prey idem ditto.

Leg uit............

Nogmaals.

Ik mats je. We pakken Soldier of Fortune 2:

Prey:

Tot zover slaat je verhaal nergens op, we gaan verder.

Oh, jongen toch...... :{

Doom 3

Quake 4

Prey XBOX 360

Gebrek aan jouw redeneringsvermogen tot nu toe. :)

Tip: Koop een nieuwe PC. :D

Gefeliciteerd, je hebt jezelf zojuist gigantisch voor lul gezet.

Laatst bewerkt: 13 jul 2006
  20. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat wel erg snel door het spel zeg. Ben zojuist met het 18ste level begonnen en ben toen maar even gestopt. Het is wel erg makkelijk, je kan namelijk niet dood. Je word dan gewoon weer terug gezet. Wel heel leuk om te spelen en soms echt lastig waar je nou naartoe moet. Erg jammer dat ik zo veel geld heb uit gegeven aan een spel waar ik bijna doorheen ben.

Deel Deze Pagina