Uitgespeelt. Wat een PRACHTIG verhaal! Dit is beste Xbox 360 spel wat ik opditmoment bezit! \o/ \o/ pwns!!
Ik heb een 7800GTX, 2000 ram, 2x 180 gig in raid 0 en een 3500 amd processor. Dus denk dat ik op de pc ietsjes meer dan jij trek... Verder ging het om die poppetjes in de begin conversatie, die zijn gewoon zo vierkant als maar kan. De screen van de omgeving is 1 van die weinige screens die ook egt heel mooi zijn (heb ook gezegd dat die momenten erin zitten) voorderest zijn het gangetjes en die lijken nou eenmaal op die van doom3. Die screen van FEAR, die zet je erbij en alleen al door daar naar te kijken ziet iedereeen dat dat spel 12738687 keer mooier is dat prey. Als je het dan ooko nog eens in beweging gaat zetten, dan zie je giga veel kleine details en die heb je ook niet bij prey. De tegenstander die je laat zien is verder een tegenstander die je niet zo veel tegen gaat komen, het meeste is toch vooral de hunter.... Kijk het spel is vermakelijk en heeft vernieuwende gameplay. Maar de makers hadden gewoon een nieuwere engine moeten gebruiken om het grafisch mee te laten doen met de top. Ook is het spel gewoon schandalig kort.. (bij dit spel vond ik de mp ook niet egt leuk, ondanks de vernieuwende gameplay)
ik was van plan om vandaag prey te kopen. maar mijn lokale gameshop krijgt em vanmiddag pas. en dat is de tijd dat ik ga kitesurfen, dan morgen maar. maar zijn er mensen die de uiteindelijke versie ook online veel hebben gespeeld? dat lijkt me namelijk een van de leukste dingen aan dit spel. ik vond de MP in de demo namelijk ook erg leuk.
Aan iedereen die over Prey twijfelt vanwege de speelduur, ik zou me er niet te veel van aantrekken. Ik ben zelf juist blij dat niet alles eindeloos herhaald wordt. Liever een kort spel wat geen moment verveelt dan een spel wat lang duurt en saai is. Ik heb er echt van genoten en ga het nog een keer spelen. En dat wil ik niet vaak nadat ik een spel net uitgespeeld heb. (Ik heb hem trouwens niet sinds vandaag pas gespeeld voor de duidelijkheid, zo erg is het ook weer niet) Het is jammer voor de makers als het spel er een beetje om bekend gaat staan dat het kort zou zijn. Ik hoop niet dat het ertoe zal leiden dat ze in een vervolg alles langdradig gaan maken. Of minder leuk, want als een spel erg leuk is lijkt hij ook altijd nog korter. Bij een goede film vliegt anderhalf uur ook zo voorbij terwijl vijf minuten lang kan zijn als je ergens in de rij staat. Van mij mogen ze meer games zo maken. Alles lekker to the point. Het is zo vervelend als je tijd eigenlijk verpest wordt doordat je allemaal saaie stukken door moet voordat er weer iets interessants gebeurt. Of als er van die eindbazen zijn die verschrikkelijk lang duren terwijl je het na vijf minuten eigenlijk al gezien hebt. Nee, heerlijk dit spel. Ook geen gedoe met doodgaan. Je kan gewoon lekker doorspelen vanaf het punt waar je gebleven was. Dat verkort de speelduur ook maar ik ben er blij mee. Het is zo vervelend als je vaak hetzelfde stuk moet spelen. Nee, ik vond het geen minuut saai. Ik wilde het door blijven spelen totdat ik het uit had terwijl ik de meeste spellen tussendoor even opzij leg omdat ik ze halverwege saai begin te vinden en ze dan later weer oppak. Ieder zijn smaak, je kan dit spel weinig aan vinden natuurlijk, maar ik zou hem niet alleen vanwege de speelduur links laten liggen.
Ik heb effe een vragie.. Ik zit nu bij the old tripes, en daar kom ik niet verder! Op het begin van het level moet je over een paar krachtvelde heen lopen en lang een paar van die ogen, die zo'n grote laser aan het dak activeert.. En dan op een gegeven moment zit er nog een deur met een krachtveld ervoor.. Daar ga ik dan met me spirit doorheen, ga ik over zo'n soort glas brug heen en dan kan ik het zwaartekrachtveld weer activeren, maar blijft dat krachtveld voor de deur gewoon aan!!!??? Hoe kom ik langs die deur!?? Als iemand het weet zeg het effe aub!!! ALVAST BEDANKT!!
hehehe daar zat ik ook ff vast en ik dacht al dat het moeilijk simpel moest zijn hoe je dat moest oplossen. Als je bij die deur bent met die krachtveld ga je met je spirit erdoorheen en links naast de deur zit de knop om de krachtveld weg te halen
Ik zit nu in die kamer dat je met je spirit walk op bepaalde punten moet schieten zodat de kamer rondraait... maar ik weet niet waar ik heen moet in die kamer
Hier hoef je geen spitit voor te zijn! Wat je moet doen is dit: Spoiler Je ziet in de kamer een begin en eind punt. Volg vanaf het begin punt de weg door te schieten tegen de kant waar het punt heen moet. Hier door wordt het raam blauw. Als het vanaf het begin tot het eind glas blauw is gaat de box open en kan je verder graag gedaan.
Ik moet wel zeggen dat ik zelden zoveel lag in een multiplayer spel heb gehad als bij Prey. Niet normaal zeg! Er hoeft maar iemand te joinen en je wordt werkelijk alle kanten opgegooid, echt triest gewoon. Hoop dat daar vrij snel verandering in gaat komen anders sterft de multiprey een vroege dood._0/
ik dacht eerst dat het aan de demo lag maar het is gewoon echt het spel, bij Doom 3 voor de Xbox had ik ook zulke lag
En bij Quake 4 was het nog erger. Toch straf dat devs met zoveel ervaring nog altijd geen degelijke netcode kunnen maken.
ik ben hem juist gaan halen maar ik wacht met spelen omdat ik toch 10 dagen op kamp ga en daarna op mijn verjaardag thuis komt (h) maar ik heb er wel een limited edition pewter figurine van Tommy bijgekregen:d