1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

1. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die willen weten van wie het nummer is dat je bij de credits hoort:

After Midnight Project - Take Me Home

2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt vast nog wel een Prey II uit neem ik aan. Op het alles laatste stond er nog iets van: `Prey will continue´.

4. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het feit dat Prey relatief aan de korte kant is komt ook doordat je nooit een heel stuk opnieuw hoeft te spelen als je doodgaat. Omdat je namelijk in een soort land der doden terechtkomt als je sterft (Deathwalk) en je daar kort gezegd op een soort van geesten moet schieten een aantal seconden lang om je levensbalk te vullen (hoe meer geesten je raakt des te voller je balk). Hierna kom je weer precies op de plek terecht waar je bent afgegaan. Buiten dat kun je ook gewoon ieder moment het spel saven als je wilt.

Persoonlijk vind ik dit veel fijner want ik heb er meestal een hekel aan om een heel stuk opnieuw te moeten spelen nadat ik ben afgegaan. Al helemaal bij spellen waar ze zelf savepoints hebben ingestopt en ze het ene moment om de 3 minuten een savepoint hebben en het andere na een kwartier spelen pas.

En er zijn idd mensen die door een spel heenrennen om maar zo snel mogelijk de achievements binnen te halen zonder daadwerkelijk te beseffen wat ze nou eigenlijk zijn aan 't spelen.
    Dus kort gezegd is het spel denk ik iets korter als de reguliere games maar komt dat dus ook doordat als je afgaat je gewoon op dezelfde plek verder kunt gaan.

5. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gebeurt absoluut niet in Cherokee difficulty.
    Al helemaal niet in het begin.

Het was een mooi en grote singelplayer als ze er nog 22 levels bij hadden gestopt.

6. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt het dan bij Cherokee diffuculty?

7. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de gewone moeilijkheidsgraad heb je int begin die Deathwalk ook niet. Staat toevallig in de handleiding. Volgens mij ook pas nadat je in die cave of spirits bent geweest. Of bedoel je dat je op de Cherokee difficulty die deathwalk helemaal niet hebt?

Laatst bewerkt: 16 jul 2006
  8. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt die deathwalk nog steeds.
    Maar in Cherokee difficulty heb je nergens levens liggen. Dus de enige manier om leven er bij te krijgen is door dood te gaan. En als je niet goed speelt en er gewoon door heen vliegt ga je vaker dood. Speel je tacties en goed dan duurt het langer maar ga je toch goed door de levels heen.

9. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje.
    weet iemand hoe ik die lag problemen kan oplossen? want in geen een spel heb ik hier last van behalve in prey. is het iets met me modem instellingen ofso? en hoe kan ik die aanpassen?

10. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, maar ik had er 2 dagen geleden ook ontieglijk veel last van. Kon geen potje normaal spelen of je werdt alle kanten uitgegooid. Maar kheb gisteren best lang online gespeeld en totaal geen last van lag gehad. Dus denk dat het toch door bepaalde mensen komt die in een potje joinen die nooit op Xbox Live zouden mogen rondlopen.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zit in level 10 vast :eek:

Ik weet niet hoe ik verder moet omdat ik maar niet een gat in kan.
    [​IMG].

Op het plaatje zie je dat gat, dat apparaat zit er gewoon voor :confused:

12. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    je moet ook niet in dat gat.
    kijk nog maar ff goed rond dan zie je het vanzelf wel.

13. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    je moet alle schakelaars omzetten en dan weer uit de kamer lopen. Nu kan je vliegend een deur boven je naar binnen.

14. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit vast in zo'n level waar je 1623 moet invullen en je hoort de hele tijd zo'n grommend geluid... maar als ik door die deur loop is er een gat dan ga ik met m'n spirit gedoe er over heen over zo'n bruggetje maar dan loopt het dood?? wat moet ik doen? moet ik iets met die sterren op de grond doen?

15. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een blauw zon ziet moet je zowie zo de spirit mode gebruiken.

16. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie geen blauwe zon... oww die blauwe zon bedoel je :p dat begijp ik jah.. maar hoe moet ik verder? het level heet Crash Landing.

17. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    daar had ik ook problemen.
    aan de andere kant moet je omhoog kijken, er zit ergens een gat in et plafond met een gravity switch dr in. schiet daar op.

18. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Ojah nu zie ik het, maar nu ben ik in een doolhof met allemaal van die wegen over de muren heen waar de fuck moet ik heen :p?? en als ik op zo'n knop druk gaan ze allemaal bewegen wat is de bedoeling?

19. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ennuh, ik zit ook soort van vast :9 , na die Keeper(s), kom ik bij een plek (duhh :+).. Zo'n grote groene bol, met zo'n vrouw/mens erin, wat moet ik dan doen? ik kan rond die bol lopen maar wat moet ik schieten? er komt af en toe een groene straal naar die bol toe..

20. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet met de spirit mode het grone glas schieten. Dan ga je uit de spirit mode en neem je een wapon (bijv. de 2de) en schiet op de zojuist geschote witte glazen. Nu gaan die kapot. Zodra ze allemaal kapot zijn ga je actomatisch verder.

Whahah dit is trouwens wel ecgr leuk:
    Als je te veel met die grafitishit speelt. (dus die dingen waar op je moet schieten om op een bepaald punt te komen) als je dat dus te vaak doet zegt tommy dat hij ziek wordt en kotst!! :p zwaar lol toen dat gebeurde.

Deel Deze Pagina