1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Man o man waarom maken al die achterlijke mensen online potjes met 8 mensen er is geen fatsoenlijke game te vinden om te spelen allemaal LAG LAG LAG LAG,

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja idd, echt erg. PDZ is de enigste(nou ja, bijna:9) shooter op de 360 zonder lag!

3. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    dat licht dan echt aan jullie. Ik heb echt geen 1 online game gehad met lag. (en ik heb er heeeeeel veel gespeelt)

4. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Farcry/COD 2/PDZ/Table Tennis/PGR3/GRAW heb ik nooit LAG mee maar met prey wel, met COD 2 eerst ook maar na die update niet meer.

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja heb er ook geen last van alleen dat ik haast geen servers in kan *Ranked*

Owja ik zit ook vast 8).

Je hebt dat vliegende ding en je zit gevangen in een soort van vierkant en in elke hoek moet je iets uitzetten, alleen kan dat niet in 1 hoek omdat daar het stroom niet naar toe loopt *Blauwe straal* Je komt vanonderen en je moet naar boven (dat kan dus niet omdat daar een draaiend iets zit wat je weg blaast.

Level 11

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En jij host niet?

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ik iig niet, en heb ook geen lag.

8. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    de enige keer dat ik geen lag had hoste ik, maar toen hadden de andere gasten allemaal lag.
    ze moeten echt snel een update maken want dit is nix. de MP is echt super leuk als er geen lag is.

9. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Soms wel en soms niet...
    Beide gevallen geen lag

10. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een vraagje over level 11, The Old Tribes. Daar zie je op een gegeven moment 4 platforms met een Force Field. Ik heb er nu 3 gehad en bij de 4e zijn alle computers kapot waardoor ik daar niks mee kan doen. Dit is waarschijnlijk gekomen doordat de boel explodeerde toen vijanden mij daar aanvielen.

Of hoort dit zo en is er een manier om dat op te lossen zodat die fan aan de bovenkant stopt? Als dit niet zo hoort, hoe restart ik het level dan?

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oke, mijn internet is nu trager dan vroeger(waarom weer ik niet, heb chello :'-( ). Dat is dus de rede waarom ik zoveel lag heb.

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja hier zat ik ook even vast. Je moet bij die stukke platform met rust laten en die andere 3 'gebruiken'. Als je kijkt naar die stukke zie je dat als je ervoor staat een gat met dat gedwarrel van dat blauwe *stroom*. Bij de andere 3 heb je daar een dingetje voor staan. Slurp die op met dat vliegmachientje *linker trigger* en doe dat bij alle 3 :) En klaar is kees

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik heb een vraag,

ik zit namelijk vast in een soort van kubus?
    Je hebt wel van die plateua,s dat als je er op schiet de kubus kantelt en ook zie ik een walkway buiten de kubus die ik niet kan bereiken dus iemand die weet wat ik moet doen??

14. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Het is ook niet echt lag, maar het is ook niet zo soepel als de singleplayer.

15. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    zalig spel! zalig spel!

ik zit nu aan level 19 en ik heb er nu zo ongeveer 12 uur over gedaan.
    jah ik weet het das al veel als je weet dat je het spel in een goed 6 urr kunt spelen.
    maar ik verken alles zeer goed. dus geen gerush.
    wel ben ik niet zo te spreken over de mp.
    als ik host dan heeft iedereen geen lag dan speel ik ook als een middelmatige speler.
    mmaar als ik bij iemand ga dan is het niet te doen.
    ik kan dan bijna niemand killen door de lag het ene moment staat hij opeeens 10meter verder

16. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje vaag ding idd. Ik zat een beetje te kloten en toen snapte ik hem pas. Je moet zeg maar een blauwe lijn door die doorzichtige vlakken te trekken. Klinkt vaag maar probeer maar eens een beetje te knallen op die gravityswitches. Op een gegeven moment heb je een blauw licht en die moet je in zo'n vlak weten te krijgen.

Heel vaag klinkt het allemaal, maar beter weet ik het niet uit te leggen.

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    haha no worries ik zal het proberen:thumbs:

18. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet uiteraard de Force Fields uitschakelen, dan op een 2e desk de koepel openen, dan in je ship gaan en dan met de LT dat ding uit het gat trekken, dat bij alle 4 en de ventilator gaat uit.

Het is me dus gelukt :).

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ooh mooi verhaal zit erin!

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mmmh, ja hoor.... Speel maar eens PES5 ofzo.... Dan maakt het geen donder uit hoe goed je verbinding is, de non-hosting helft heb je altijd lag. Al speel je tegen je buurman online die ook een superverbinding heeft.

Een spel als PES5 valt of staat met het gevoel. Het gevoel online is bij PES5 ALTIJD anders als dat het bij een offline potje is. Ik pas mijn speelstijl altijd aan online omdat dat gewoon moet om tegen topspelers te kunnen winnen. Ik speel zelden mijn eigen spel online, dat vind ik wel eens jammer. De helft die ik zelf host is zeer belangrijk, dan moet je gewoon een voorsprong hebben. Omdat die andere helft vaak alleen maar frustrerend is als je ongeveer gelijkwaardig bent. Ik ga van een 4-3-3 naar een 4-4-2 om mijn eventuele voorsprong te verdedigen terwijl dat niet mijn speelstijl is.

Het ligt er dus aan welk spel je speelt en hoe goed je bent. Als je op hoog niveau een spel speelt gaat lag wel degelijk een rol spelen. Ik heb met een FPS nooit last van lag, het zal er vast zijn maar ik merk het niet omdat ik er niet zo goed in ben. Een shooter speel ik offline alleen in de storymode, ik speel niet tegen bots offline om te fraggen, dus weet ik niet of het spel offline anders "aanvoelt". Een spel als PES speel ik veel offline en online dus weet ik het verschil omdat de basis hetzelfde is. Een shooter is online (vaak) niet hetzelfde als offline qua basis. Hetzelfde spel is vaak offline een ander spel als online.

Laatst bewerkt: 17 jul 2006

Deel Deze Pagina