1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb vandaag toch ook maar Prey gehaald. Ik was erg enthousiast na het spelen van de demo en wou het spel eigenlijk toch wel hebben.
    Na het spel een tijdje gespeeld te hebben vandaag kan ik zeggen dat ook de uiteindelijke game me heel erg bevalt. Vind het echt een hele toffe game. Het is een bijzonder sfeervol spel en het voelt fris aan.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Heb net 2 minuten geleden de game uitgespeelt en wat een game :cool:. Hij is niet telang en ook niet tekort, precies goed. Okee je doet er misschien niet lang over maar het verhaal is zeker de moeite waard.

3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook zojuist het spel uitgespeeld en man wat een spel, in totaal zo'n 15 uur over gedaan.
    het einde is ook heel speciaal en een beetje grappig.
    zeker als hij opeens die kracht bezit en er alles met kan doen, gelukkig komt opa optijd in zijn hoofd

op 1moment leefde ik echt mee met tommy en dat is wanneer ik jen moest doden, dit leek een beetje op mgs3 waaar snake ook de boss moet doden

jah en 1 ding weten we ook zeker als je goed oplet op het einde van de credits, er komt bijna zeker een vervolg hopelijk duurt het nu geen 10 jaar

4. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ja het vervolg lijkt me echt vet.
    Ik ben heel erg te spreken over de game in het algemeen. vooral de wapens vond ik heel vet. als het verhaal in het vervolg maar net zo tof is.
    wat ze dan wel moeten verbeteren is misschien de enemy AI en het moet langer. ook wil ik dat doodgaan ook een negatieve kant heeft, eigenlijk ben je onstervelijk behalve dat je even 30 sec een minigame speelt voor je weer terug wordt gezet, misschien dat je de helft van je ammo kwijtraakt ofso.
    ik zou de portalen ook iets dynamischer willen zien, nu zijn ze heel scripted en lijken het meer complexe deuren.
    wat jullie?

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

Ik zie helemaal niks!

/Mod Zet dat soort dingen voortaan even in een spoilertag. Is wel zo leuk voor de mensen die daar nog niet zijn in de game :) -/- Kameo

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jul 2006
  6. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja met dat naar die andere wereld gaan en eigenlijk gewoon onsterfelijk zijn is best wel raar, hadden ze best iets op kunnen verzinnen.

Eindbaas vond ik persoonlijk ook niks aan, te makkelijk en te saai. Je gaat achter een muurtje staan en schiet hem een paar keer, nou was helemaal geen health kwijt en had nog teveel kogels over, ik wou hem eigenlijk gewoon helemaal kapot raggen dat ding 8)

Maar verder is de game wel :cool:

7. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    yep over de eindbaas ben ik het helemaal eens veel te makkelijk.
    dat level ervoor daarintegen was wel wat anders met al die keepers lol :D

alleen voor ze aan een vervolg werken mogen ze nog een patch uitbregen zoals bij cod2, tegen de lag als je online speelt

Laatst bewerkt: 18 jul 2006
  8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zijn de andere keepers nou zwakker dan de eerste? Want ik had echt veel moeite met de eerste keeper(nou ja, een beetje) terwijl al die andere niks voorstelde!

9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    yep die zijn wat zwakker.
    die eerste keeper was wel vet he, je kreeg eerst alle andere monsters die je in het spel tegenkomen bent en dan de keeper

10. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de spoilers:p

Maar goed dat ik het spel al lang uit had, haha:+

11. basovich

basovich Guest

lijkt me leuk:), nu maar hopen dat de film langer is dan de game:+ .

Laatst bewerkt door een moderator: 21 jul 2006
  12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    6 uur lange film is best lang hoor :+, Trilogie van Prey 8)

13. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het spel niet overall goed ontvangen wordt.
    Gamespot is een magere 7.6 gametrailers ook een magere 7.6.
    Ja ik heb de beelden gezien in hd bij gametrailers en kon me echt niet aan de indruk onttrekken dat het een echte doom en quake kloon was en is.
    Maar goed ik kan het ook mis hebben, voor mij is dit de reden dat ik dit spel laat liggen ik vond het veels te veel doom gangen en deuren en slijm en bloed.
    Maar dan een beetje aangevuld met wat puzzels om de lading te dekken.

14. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mm wat hebben mensen tog tegen die doom engine

15. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niks alleen dat het een beetje op elkaar lijkt.
    Een beetje erg veel

16. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, zo veel spellen lijken op elkaar.

17. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies maar na tien jaar verwacht ik wel wat meer creativiteit

18. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het spel uitgespeeld heb, begrijp je dat het wel creatief is. Dat je door gangen moet lopen hoeft het niet te betekenen dat het hetzelfde als Quake of Doom is. Het spel kan op veel verschillende manieren zeer creatief en origineel zijn.

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in level 12 ofzo (voor het geval jullie denken, "Hoe kan dat nou, jij hebt toch geen X360 meer ?"....PC versie :thumbs:) en ik ben helemaal weg van dit spel. De vergelijking met Doom en Quake houdt voor mij op bij de engine, want voor de rest heb ik het gevoel met een totaal andere game bezig te zijn.

Nu vond ik Doom III en Quake IV ook goed te pruimen hoor, maar Prey is gewoon....origineler :) Het "niet dood kunnen gaan" deed me een beetje denken aan de Soul Reaver spellen : nadat je lichaam teveel schade had opgelopen kwam je ook in de geestenwereld terecht, waarna je je weer een weg terug kon vechten naar de materiele wereld. Het op ieder moment uit je lichaam kunnen treden, en zodoende ook weer in die geestenwereld terecht komen om o.a. puzzels op te lossen, idem dito. De multi-player bevalt me ook prima. Een heerlijke shooter :cool:

Ik heb trouwens zowel de X360 versie, als nu de PC versie, gespeeld en ik moet zeggen dat ik Prey er op de PC toch wel wat mooier uit vind zien. Dat is, ervan uitgaande dat je een redelijke PC hebt die het spel ook met alle toeters en bellen aankan natuurlijk. Is dus niet om de X360 af te kraken ofzo, want die speelt gewoon net zo soepel....maar zoals met meerdere spellen die op beide systemen zijn uitgekomen het geval is : op een dikke PC ziet het er allemaal toch net iets beter uit vind ik. En nee, ik ben geen overloper :+

Laatst bewerkt: 22 jul 2006
  20. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag laatst dat deze game 18+ was (leeftijd) ipv. de normale games die 16+ zijn. Is dit terecht?

Deel Deze Pagina