Jawel, kan ik me wel ergens in vinden Spoiler Als je ziet hoe Tommy z'n opa in het begin van het spel wordt afgemaakt begrijp je denk ik wel waarom. En zo zijn er wel meer van die kleine "factoren" die dat bepalen
Als er een beetje bloed in voorkomt dan is het al 18+, deze game lijkt helaas niet op "Soldier of Fortune" of "Postal" !
ik kan met deze game amper in een Online Deathmatch game geraken, krijg altijd connection errors nog iemand met dit probleem?
mja ik heb er 60€ voor betaald dus moeten ze er maar iets aan doen Hopelijk brengen ze snel een patch uit
Misschien ligt het gewoon aan de instellingen van je router. Als je de Xbox Live Test doet, wat staat er dan bij NAT ?
Je vergeet nog een paar dingen, zoals: Spoiler Dat jongetje dat door zijn zusje doorboord wordt en aangevallen wordt, de lijken die in [ik dacht] level 6 allemaal opgehangen aan het plafond bungelde etc.
en niet te vergeten: die dingen die uit "niet nader te noemen lichaamsdelen" lijken tevoorschijn komen
zou kunnen, maar aangezien er nog mensen zijn waar het niet echt goed werkt, denk ik niet dat het daaraan ligt Vandaag ging het wel iets beter dus hopelijk kan ik nog wat genieten van de multiplayer
Zou kunnen, maar misschien is de router bij die mensen ook niet goed afgesteld. Ik denk dat veel mensen geeneens weten wat het betekent als je bij NAT geen "Open" hebt staan. Maar goed, als het daar niet aan ligt dan weet ik het ook niet
NAT regelt simpel gezegd het verkeer wat in en uit je router komt/gaat. Bij de Xbox Live Test moet bij NAT "Open" staan voor de ideale situatie. Staat er "Moderate" of nog erger, "Strict"....dan moet je de instellingen dus ff aanpassen om verbindingsproblemen e.d. te voorkomen. Er is ook ergens een thread die hierover gaat, daar kunnen mensen je helpen. Kweet alleen zo gauw ff niet meer waar die thread te vinden is
vandaag veel online gespeeld en geen lag of andere toestanden gehad, maar ik heb altijd zelf gehost dus het kan zijn dat mijn medegamers wel last hadden van laggy toestanden maar ikzelf niet...