1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb Prey gisteren ook geprobeerd online te spelen, met de nadruk op geprobeerd. Het was niet speelbaar, er was onwijs veel lag. Om de 2 a 3 seconden tikte het beeld en kon je even helemaal niks meer doen.

2. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen, host zelf een keertje :)

3. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Na de demo ben ik verliefd op dit spel geworden. Terwijl het me eigenlijk niets aan leek.

4. Dik KlootWijk

Leuk Bevonden:
    0
    wat is het verschil tussen Crawler grenade kills en Crawler launcher kills?
    en hoe leg je zo'n grenade als een val aan een deur? zo ben ik ook al een paar keer gekilld geweest

5. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    selecteer de crawlers, en gebruik de alt fire knop. dan worden de crawlers die je selcteerd een proximity mine, als je gewoon met X gooit is het nog wel gewoon een granaat.
    en er is zeker een verschil tussen crawler en crawlerlauncher kills. de crawler launcher is makkelijker te richten en dus veel makkelijker om kills mee te krijgen, tenminste zo heb ik het beleefd.

6. Dik KlootWijk

Leuk Bevonden:
    0
    yep ik heb het door
    thx

7. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Man wat begin ik te twijfelen.
    Aan de ene kant wil ik dit spel wel een kans geven maar aan de andere kant haat ik te korte games.
    Ik wil gewoon een goede shooter nu twijfel ik heel erg tussen pdz en prey maar de repaly in pdz is veel hoger.
    Maar ja het oog wil ook wat en prey lijkt me weer mooier.
    Lastig al die luxe problemen.
    In libanon knallen ze elkaar af en ik maak me zorgen over welke game ik moet kopen.
    Wat een wereld van verschil is het toch.

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf weinig tot geen plezier aan PDZ beleefd, maar de demo van Prey vond ik wel heel gaaf... Als het kon zou ik deze zo met elkaar ruilen!

9. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    nou heb het spel gister toch maar meegenomen en opzich wel een aardig spel niet SUPER! of next gen maar gewoon een leuk vermakelijk spelletje

10. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Tasso, ik zelf ben een van de mensen geweest die hoge verwachtingen had van deze game. Ik ben ook een persoon die wanneer de verwachtingen niet waargemaakt worden de game echt de rug toe kan keren (voor mij bijv Farcry voor de 360). Maar met prey heb ik nog steeds een super gevoel. Omdat iedereen aangaf dat het spel veel te kort is, dacht ik dat ik een aantal keren aan het eind van het spel was beland......... echt niet ! speel dus nog steeds. Nu ben ik geen hardcore gamer die 6 uur achter elkaar speelt. Af en toe en uur of twee.. maar amuseer me kostelijk met deze toch verniewend game. Tuurlijk moet je er van houden, maar ligt perfect in mijn straatje. De game is echter wel makkelijk en heeft dat systeem zodat je nooit stukken over moet spelen...... vandaar het korte duur gevoel.

Vind de opmerking van Tommy wanneer hij in een donker gedeelte komt erg grappig.... een sarcastische opmerking richting Doom. Leuk wanneer de ontwikkelaars zichzelf ook niet al te serieus nemen.

Tasso.... koop de game!! Is al op een aantal plekken voor 49 te koop.. en anders ruil je met Iroy

Laatst bewerkt: 26 jul 2006
  11. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn de 3 geheime achievements in Prey??

12. Dik KlootWijk

Leuk Bevonden:
    0
    iets met die speelkasten die je soms tegenkomt
    ik heb er al ééntje met pokeren :9

13. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Ik ga hem vanmiddag halen.
    Alleen ja voor 49 euro hier in de buurt moet ik goed zoeken.
    Maar als je hem op de moeijlijkste stand zet is het dan wat lastiger.

14. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Joh! ben ik nog niet eens aan toe gekomen. Volgens mij op consoleshop.nl http://www.consoleshop.nl/area/96/xbox-360.html
    is hij voor 49 euro. Heb daar al een aantal keren besteld, perfect! Komt de volgende werkdag al in de brievenbus. Laat ff weten of hij je net zo goed bevalt.

15. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de consoleshop is perfect en inderdaad de volgende dag in huis.
    Bij bol.com staat het er wel bij maar heel vaak heb je het pas een paar dagen later.

16. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    potverdomme ik zit vast in het level The Old Tribes.

Zit daar in zon ruimteschip en ik zie boven me een ventilator draaien waar allemaal geelgroen stof uitkomt. Volgens mij moet ik daarheen maar ik word telkes terug geblazen!

Wat moet ik doen!!!??????8)

17. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is de oplossing dan want dat is precies dus wara ik nu vastzit|:-

18. Dik KlootWijk

Leuk Bevonden:
    0
    je moet dat force field ongedaan maken en dan die hatch openen, kapot schieten en dan met je beamer er iets uittrekken
    Daar heb ik ook effe moeten zoeken :9

19. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    achso.

thnx ga t meteen ff proberen

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    De poorten zijn blauw geworden, dat betekent dat je ze kapot kan schieten of met je beamer kan verplaatsen.

Deel Deze Pagina