Tasso, ik zelf ben een van de mensen geweest die hoge verwachtingen had van deze game. Ik ben ook een persoon die wanneer de verwachtingen niet waargemaakt worden de game echt de rug toe kan keren (voor mij bijv Farcry voor de 360). Maar met prey heb ik nog steeds een super gevoel. Omdat iedereen aangaf dat het spel veel te kort is, dacht ik dat ik een aantal keren aan het eind van het spel was beland......... echt niet ! speel dus nog steeds. Nu ben ik geen hardcore gamer die 6 uur achter elkaar speelt. Af en toe en uur of twee.. maar amuseer me kostelijk met deze toch verniewend game. Tuurlijk moet je er van houden, maar ligt perfect in mijn straatje. De game is echter wel makkelijk en heeft dat systeem zodat je nooit stukken over moet spelen...... vandaar het korte duur gevoel.
Vind de opmerking van Tommy wanneer hij in een donker gedeelte komt erg grappig.... een sarcastische opmerking richting Doom. Leuk wanneer de ontwikkelaars zichzelf ook niet al te serieus nemen.
Tasso.... koop de game!! Is al op een aantal plekken voor 49 te koop.. en anders ruil je met Iroy
Laatst bewerkt: 26 jul 2006