Ik vraag me echt af hoe de multiplayer gaat uidraaien, want de singleplayer gameplay is IMO echt uniek. Kwa sfeer te vergelijken met Doom maar omdat dit next-gen is kan men moeilijk de limieten van de engines vergelijken. Ik heb ooit een filmpje gezien waarin een gast in de ruimte vloog en die outdoor locatie kon de engine veel beter aan dan de Doom3-engine zijn outdoorlocaties. (vehicle missies vrij lineair en weinig gedetailleerd, geef toe).
Best origineel het feit dat je twee aparte 'realms' hebt en dat je op elk gegeven moment kan switchen met je alter ego.
Maar ook het systeem van gangen is wel vet, ondersteboven hangen werkt lekker desoriƫnterend en gaat voor een nieuwe ervaring zorgen als ze dat goed uitwerken.
Ook dat systeem van portalen is next-gen te noemen...2 geheel andere omgevingen worden aan elkaar gekoppeld. De vijand kan ook nog eens door het portaal heen schieten terwijl hij nog in een andere omgeving staat, echt vaag. Dit heb ik niet op vorige generatie consoles gezien...good job.
Laatst bewerkt: 8 jan 2006