1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja dat had ik ook ik dacht ook ziets van 'ow nee niet weer zo'n Doom kloon' maar 1maal als je ziet wat voor een aparte elementen erin zitten snap je waarom deze game zo uniek is. Het tijdreizen, het 360graden(?) kunnen lopen geweldig gedaan gewoon, en als ik me niet vergis was Prey als beste game (weet even niet meer welke categorie) van de E3 2005 gekozen, denk dat het wel goed gaat komen! (y)

2. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    We zullen zien, ik kijk er wel erg naar uit. Ik ben niet zon hype volger, maar ik blijf Prey wel volgen denk ik.

3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nope ik ook niet, maar ja de mensen die hem hebben gespeelt waren er zeker wel te spreken over. Maargoed we wachten af, het was volgens mij wel bekend dat de game niet met de lauch uit komt maar een maandje later.

4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Eerst dan maar weer eens werk gaan zoeken voor een Xbox 360. :)

5. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net de nieuwe xboxmagazine doorgelezen en kwam bij het stukje over prey,effe doorgelezen en effe op internet gezocht naar meer info,pics en video's,ik ben nu helemaal verkocht...DIT SPEL MOET IK HEBBEN:D

6. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel stampt Doom egt de grond in *)

7. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik vin dat je et niet eens mag vergelijken met doom 3.
    omadt doom een spel is dat meer draait om schrik effecten dan wat anders. terwijl prey echt alles moet hebben van zijn phisics, mooie gfx, de immense spelwereld en het verhaal ook een beetje.

8. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me echt af hoe de multiplayer gaat uidraaien, want de singleplayer gameplay is IMO echt uniek. Kwa sfeer te vergelijken met Doom maar omdat dit next-gen is kan men moeilijk de limieten van de engines vergelijken. Ik heb ooit een filmpje gezien waarin een gast in de ruimte vloog en die outdoor locatie kon de engine veel beter aan dan de Doom3-engine zijn outdoorlocaties. (vehicle missies vrij lineair en weinig gedetailleerd, geef toe).

Best origineel het feit dat je twee aparte 'realms' hebt en dat je op elk gegeven moment kan switchen met je alter ego.

Maar ook het systeem van gangen is wel vet, ondersteboven hangen werkt lekker desoriƫnterend en gaat voor een nieuwe ervaring zorgen als ze dat goed uitwerken.

Ook dat systeem van portalen is next-gen te noemen...2 geheel andere omgevingen worden aan elkaar gekoppeld. De vijand kan ook nog eens door het portaal heen schieten terwijl hij nog in een andere omgeving staat, echt vaag. Dit heb ik niet op vorige generatie consoles gezien...good job.

Laatst bewerkt: 8 jan 2006
  9. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    idd,de game is echt uniek en daarom ook en must-buy voor mij_O_

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Prey goes Multiplayer!

Heb weer even wat Prey info,

Hoewel het mischien al een paar weken op het internet staat is het leuk om te weten dat ook Prey een multiplayer modes krijgt. Hieronder de facts van de 3d Reals site, en ja er staat ook wat bij wat we al lang wisten.

Goed 'nieuws' dus hoewel er al bekend is dat er een online modus in zal zitten zou een co-op modus het nog even wat leuker maken, of deze erin zit is nog niks van bekend. :)

Nog een leuke quote van IGN, hoewel ik het er niet helemaal mee eens ben want Gears Of War is natuurlijk een heel ander soort game.

Uitgebreide uitleg kan je HIER vinden.

11. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    dat is mooi nieuws,ben benieuwd of die ''punkbuster''ook werkt

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. alibi

alibi Guest

14. Tecnomic

Tecnomic Guest

bron: www.gamer.nl

Zullen we eerst maar afwachten of deel 1 bij de fans gaat bevallen ? |:-

15. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet wel zeker dat ie gaat bevallen:D

16. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit wordt zeker een zeer vette game!

17. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    alleen dat E3 filmpje al. dat filmpje dat zoveel verschillende omgevingen liet zien, ik vond vooral die mini planeet leuk. hij schoot 1 ventje hard voor zn romp en weg vloog ie naar de rand van de kamer(!)

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Super vette trailer. Kan niet wachten tot reviews op E3. Denk dat dit wel eens voor verassingen kan zorgen.

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben echt benieuwd hoe het knalwerk wordt wanneer je op zijn kop loopt. Het ziet er allemaal tof uit en de verhalen die ik erover hoor zijn veelbelovend, maar dit is echt iets dat ik zelf wil ervaren.

Deel Deze Pagina