klopt. Inmiddels zit ik in The Complex nou zit ik vast in the complex. zit in een zaal waar de zwaartekracht ondersteboven komt met twee dozen. Ik snap er geen hout van.......
neen hout heb je ook niet nodig Je moet gewoon de 2 dozen naast melkaar zitten en dan kan je er zo opspringen . Of kon je niet springen? Heb het al telang niet meer gespeeld. Je moest ze iig wel naast melkaar zitten dus je kan vast wel springen
ik vin de MP echt super leuk. gewoon ongecompliceerd knallen met vette wapens in vette levels. als je eenmaal een goede server hebt zonder veel lag is het echt heel leuk om te doen, dat vind ik tenminste.
Ik heb er op de pc ook geen last van . Wat me wel trouwens opvalt is , dat alle 360 games bijna ook op de PC uit komen .
hier heb ik ook nog maar weinig last van gehad. ik heb wel een klein minpuntje aan de mp en dat is dat iedereen naar de rocketlauncher zoekt en wie hem heeft bijna onsterfelijk is
wat is bij jullie, uw favoriete mp map eigenlijk en waarom? bij mij is roadhouse, het is gewoon een zeer simpele en leuke map enkel de rocket laucher is makkelijk te vinden. is vind wel dat de meest gespeelde mp map complex is wat ook de map is van de demo
Ik heb inderdaad ook heel veel last van lag! Is trouwens het eerste en enige spel waar ik op XBL lag mee heb. Maar als je zelf een game host, dan heb ik helemaal geen lag. Dus ik host altijd zelf de game. Ik vind roadhouse ook het leukste level. Is gewoon een lekker knal level, waar al heel gauw Unreal Tournament situaties onstaan (complete knalchaos) . Daarnaast is hij vergeleken met sommige andere levels vrij overzichtelijk.
t is slechts heeeel en af en toe wat donker maar echt heel licht is t ook niet. Je wordt nooit echt verrast.....
Er komt een patch uit wat de lag verhelpt. Ik ben benieuwd. Er komen ook nieuwe characters en 4 nieuwe maps