1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

  1. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb op ign in een interview gelezen dat het verhaal heel diep is en niet zo een simpel alien invasie, mens overleeft grote overmacht aan vijanden verhaal
    ik kijk hier echt erg naar uit.
    ik had er alleen rekening mee gehouden dat deze game in mei uit zou komen dus had ik geld apart gelegd, maarja als het juni ofzo wordt dan heb ik dat geld dan ook wel weer.
    wat is het vervelend om geld over te houden :+
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Game komt uit in Juli. is bevestigd door 2K Games
     
  3. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker een coole trailer zeg, niet normaal die effecten. Klinkt goed dat we niet meer zolang te hoeven wachten. Ik ben ook benieuwd naar het verhaal, want als het verhaal goed is word ik meestal nog meer opgeslokt door een spel.
     
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja idd, het verhaal in een spel vindt ik erg belangrijk, ook zeker in een shooter.
     
  5. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deze trailer ook daadwerkelijk van de xbox360 genomen of is het de pc versie?
     
  6. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    las net op gamez.nl dat prey is terug verschoven naar juni dit jaar. _O_ Wordt dadelijk nog een keuze maken tussen prey of moto gp :'-(. Dacht eerst van in juni moto gp kopen en in juli Prey maar nu moet ik gaan kiezen. (moet ook sparen voor vakantie)
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Not bad at all de LE :9
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nou de gameplay video ook niet hoor, damn ziet er echt te vet uit! Zo uniek als deze shooter is hebben we niet eerder gezien _O_
     
  10. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ja deze ga ik ook wel halen.

    benieuwd of t ook vet wordt op Live:)
     
  11. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    22 juni demo van prey met 5 levels kan online of offline zijn.
    release van prey 14 julie. :D
    dat word een mooie zomervakantie!!!!
     
  12. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al overtuigd 8) Spreekt me wel aan, dit type shooter. Doom III vond ik ook helemaal geweldig, deze ga ik ook zeker halen :)
     
  14. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    dat filmpje was niet nodig want ik weet al sinds de E3 van vorig jaar zeker dat ik deze game ga kopen. maar desalniettemin een vet filmpje.
    ik kan niet wachten tot ik deze game in mijn xbox kan schuiven, en ik ga nergens heen in de vakantie dus ik weet wel wat ik voornamelijk ga doen ;) naast 4 boeken lezen voor school en zoveel mogelijk kitesurfen.
     
  15. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    k zie jullie wel met prey online en met de demo. :p
     
  16. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk ook echt uit naar die MP. het ziet er naar uit dat je wel een heel omgevings bewust moet zijn. want je vijanden kunnen echt overal zitten, op de muur, plafond of opeens uit een portal achter je.
    eindelijk weer een echt vette en enigszins vernieuwende shooter.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    wauw, die filmpjes (ook de nieuwe countdown gameplay movies bij IGN) zien er echt super goed uit. Erg verwarrend zeg, om zo tegen alle wanden te kunnen oplopen en dat op de kop hangen (alhoewel, er is geen boven of onder in de ruimte, dus wat is op de kop?). Maar met verwarrend bedoel ik het in de positieve zin. Het ziet ernaar uit dat die warp zones ook erg effectief in MP maps worden gebruikt. Loop een kleine kartonnen doos binnen en je kunt in een grote hal uitkomen. Stoer! :)
     
  18. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    maar het mooiste is dat ze dus eigenlijk helemaal geen gigantische maps hoeven te maken, aangezien ze van elk oppervlak in de ruimte gebruik kunnen maken.
    ik vraag me af hoelang het duurt voor je een level echt helemaal uit je hoofd weet, et lijkt me helemaal verwarrend als het een level is zonder wallwalk maar dat de zwaarte kracht in 4 verschillende richtingen kan worden gezet, ken je net het level een beetje staat alles opeens op zijn kop, letterlijk.
    het worden mooie tijden om op xbox te gamen :)
    en die laatste countdown trailer was ook vet, was dr zo een puzzel waar de kamer telkens werd gedraaid, zegt tommy eerst "I'm gonna be sick" en even later hoor je kots geluiden en zie je een bruine smurrie naar beneden vallen.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  19. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, net die countdown trailer gezien. Toen dat mannetje door een soort kruipgat liep dacht ik, ok, maar pas na 10 seconden rondjes draaien zeg ik dat het een soort spiegel was en hij elke keer een nieuwe teleport inlie_O_ . Fantastisch, ook dat gravity modifien lijkt me heel leuk om te gebruiken in een mp game. Deze gaat zeker aangeschaft worden\o/
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nog een weekje tot de demo dan. Ik denk niet dat ik dit spel haal, houd niet van donkere shooters. Alleen de aparte multiplayer lijkt me wel interessant
     

Deel Deze Pagina