1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

1. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik hou ook absoluut niet van donkere shooters zoals doom enzo die van die schrik effecten hebben, maar ik heb dat gevoel dus echt niet bij Prey. het is veel lichter en ik heb meer een half life gevoel er bij. Half Life heeft ook heel donkere stukken waar Prey veel weg van heeft qua vibe, maar toch houdt het iets van zijn actie en wordt het nooit echt eng. dat gevoel heb ik dan tenminste.
    en ik ben iemand die dus echt niet van griezelige games houdt. voor ik enige smaak had qua games, had ik Amsterdoomed (ik weet het, ik schaam me ook;)) en die durfde ik niet uit te spelen want als je bij een vijand kwam had je zo een heel irritant muziekje waar ik helemaal gek van werdt, ik had toen ook niet zo veel shooter ervaring.

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Prey is niet zomaar een Doom 3 kloon, hoewel sommigen levels mischien donker ogen is het ook zo dat er hele grote ruimte levels zijn waar de vrijheid veel verdergaat als die in Doom. Daarnaast natuurlijk de gewone binnen levels waar je op veel stukken 360graden kan lopen. Ik hou zelf ook absoluut niet van donkere Doom shooters, zie liever zoiets als Crysis of Far Cry waar het daglicht centraal staat. Maartoch Prey heeft zo zijn sfeertje (zolang je het al af kan leiden van filmpjes), en lang niet zo donker als Doom. De mensen die hem gespeeld hebben zeiden vorig jaar niet voor niks dat het DE game van de E3 2005 was. :)

3. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat deze game een stabiele framerate heeft want er is zoveel actie tegelijkertijd op het scherm. Maar ga hem denk ik ook wel kopen tijdens de release (er komt toch al zo weinig uit tot eind augustus).

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jah, dat is het probleem. Er komt niet zo heel veel uit, dus dan wordt zelfs een titel als Prey voor mij interessant. Je moet toch wat te spelen hebben in de zomervakantie. Met dat 360 graden gedoe is het spel wel origineel. Misschien dat de demo me kan overtuigen.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik ga dit spel zeker veel in de vakantie spelen, ik hoop dat er ook veel Prey clans komen :thumbs: .

Weet iemand of de 22 juni demo online kan?

Laatst bewerkt: 15 jun 2006
  6. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    22 juni demo van prey met 5 levels kan online of offline zijn. Staat er toch? :+

7. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk eerst hoe die demo is en als ie leuk is koop ik em

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dus het is nog niet bekend?

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet helaas toch ff terugkomen op mijn uitspraak hiero. I.v.m. releases van andere games die mijn aandacht meer hebben (niet voor de X360 trouwens) heb ik besloten Prey voorlopig aan me voorbij te laten gaan. Een maat van mij gaat um wel halen voor de PC, dus ik kijk daar wel een stukkie mee :)

Doom III werkt nu overigens ook op de X360, dus als ik zin heb om te knallen prop ik dat spel er nog wel een keer in :cool:

10. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doom 3 heb ik nooit gespeeld dus ik zit nog te twijfelen:)

11. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    nee het is wel bekend. je kan de demo of online spelen of offline, je hebt dus nog een keuze ook, is het niet geweldig:)
    dr zijn dus een paar SP levels (waarschijnlijk 1) en een paar MP maps.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik zou het woord 'en' hebben gekozen |:- ...

13. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jullie weten dat Prey nu mega-goedkoop te koop is in de XBW Preordershop of bij GCshop.nl he?

http://preorder.xbw.nl/item/51/

Anyways, de Limited Collector's Edition komt niet hier uit in Nederland helaas... :mad:

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wij zijn verstandig en checken eerst de demo O-) .

15. bubu

bubu Guest

ehmm ik hoop niet dat deze game net z'n framedrops als quake heeft want quake is een prachtige shooter imo. ook op de 360 gewoon jmmr van de framedrops ik hoop dat prey niet z'n simpele poort wordt maar dat hij meer gebruik maakt van de xbox 360 zijn power :) anders moet ik hem helaas laten liggen maar ik zie het op 22 juni allemaal wel :)
    weten jullie hier trouwens all meer over??
    of het net zo'n framedrops als quake gaat hebben ( of dat de 360 meer cores gaat gebruiken :D ? )
    ik hoor het wel greetz ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 17 jun 2006
  16. METALFEAR

METALFEAR Guest

Ik koop Prey zoiezo ik weet gewoon dat het een topper gaat worden!

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nog 5 dagen en dan weten we het zeker *) !

18. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop Prey ook zowiezo. Maar idd eerst de demo checken. Ik wil eerst weten of de Doom 3 engine dit keer WEL goed is overgezet, want Quake 4 was idd jammerlijk soms, al hoewel ik dat ook een coole game vind. Maar als Prey echt lekker draaid en lekker speelt, koop ik zeker de 360 versie. Een Game met 360 graden gameplay, op een 360 console met een 360 graden geluidssysteem :p..

Ik wil die Collector's Edition zo graag, ik baal echt enorm dat ie niet in Europa komt, voor de soundtrack krijg je namelijk een toegangscode op Directsong.com. En ik ben dol op Game/film soundtracks. En de samples op Directsong klinken echt vet, zelfde composer als Oblivion, lekker filmische muziek met een sci-fi tintje :p. Ikke wille :mad:... en ik heb geen credit card, dus kan de OST ook niet gewoon kopen, baal dr echt van... zelfs in de illegale circuits is de OST nog niet te vinden.. das gewoon gemeen :p.

In ieder geval kijk ik erg uit naar Prey, een Sci Fi Shooter met een mix van Actie, 3D Realms humor en een dosis Kermis Attractie Puzzels, ben lang niet zo enthousiast geweest voor een game. Alles van de game spreekt me ook aan, tis echt mijn smaak.

19. bubu

bubu Guest

we c xD

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik zoek nog mensen om de demo mee samen te spelen, iemand?

Deel Deze Pagina