1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wacht eerst de demo maar af voordat je afspraken gaat maken
    Wie weet word je wel "verrast" en is er helemaal geen online functie in de demo. Ik hoop het wel, want de singleplayer interesseert me niet

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zie de post van party crusher :) !

3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    staat dit game nog altijd gepland voor 12 juli

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    14 toch?

5. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Single Player van deze game intreseert je niet? :{

Dan moet je andere games gaan spelen, want de single player is juist waar deze game het grotendeels van moet hebben.
    Multi-Player zit erbij, maar is niet het uitgebreide semi-hoofdonderdeel zoals bij GRAW, COD 2 of Far Cry Instincs Predator. 3D Realms steekt z'n hart en plezier vooral in de single player van een game, multi-player is een leuke extra.

Ieder z'n smaak natuurlijk, maar je moet geen 54.50 uitgeven voor alleen de multi-player van Prey, dan kan je beter op meer Multi-Player gerichte shooters wachten.

Ik ben blij dat er nog ontwikkelaars zijn die meer aan de single player denken, waarom moet tegenwoordig alles zo op multi-player leunen? Tegenwoordig is het zelfs zo dat bij veel games de single player een extra'tje word ipv andersom zoals bij Battlefield games.
    Vind het ook belachelijk dat sommige mensen zelfs multi-player verwachtte bij een game als Oblivion met hun "zit dat er niet in dan:confused:" reacties... blegh =(

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Daar vat je eventjes mijn gedachten samen.
    Net ook weer in het Dead Rising topic, er zit geen multiplay in @@!#!#!$$!

Nou én, dat hoort er ook niet in.

Net zoals in deze game, de singleplayer moet het er gewoon van hebben, en die heeft het ook!

Eigelijk kan ik nog een verhaal hier tikken, maar metzman heeft mijn verhaal al eik getikt 8).

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar dat wilt niet zeggen dat de multiplayer slecht wordt ;) . Als de multiplayer leuk word ga ik samen met een vriend een clan stichten.

8. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ook niet dat ie slecht word, word volgens mij erg fresh met de Wallwalking, portals en Spirit Walk. Maar denk niet dat het kwa populariteit zich zal meten met COD 2, of GRAW, meer een beetje een leuke tussendoor multi-player game, zoals Quake 4. Al kan ik het natuurlijk gruwelijk mis hebben en word het juist erg poulair op Live door de vernieuwende gameplay elementen... je weet nooit.

Ben erg beniewd wat er gaat gebeuren met Prey..

9. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb ff een paar filmpies gezien maar het ziet er wel leuk uit:)

10. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat deze game mijn verwachten van de single-player geheel waar kan maken. De dingen die ik tot nu toe gezien hebben, zien er prachtig uit. De vernieuwende gameplay zal deze game tot een echte cultgame maken, OF de game geheel breken. De multiplayer vind ik niet interessant, ben het met metzman eens. De multiplayer wordt de laatste tijd gezien als het belangrijkste van een game. Geef mij maar een mooie lange singleplayer story. Ben erg benieuwd naar de demo. 22 juni?? TOP!

11. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    gamespot kwam vandaag geloof ik met een demo preview.
    waarin ze de demo van prey voor volgenden week bespreken.
    Klik
    en voor iedereen die dus zo bezorgd was over de frame rate, gamespot zegt dat zelfs bij de portals er geen framedrops ontstaan.\o/
    en is iedereen nu blij?

12. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    hehe er staat: "Essentially, stepping through one will seamlessly teleport you to a completely different section of the level with no load time or other interruption."

Dus dat er geen laadpauzes zijn of kleine hickups, framerate word hier nog niet besproken jammergenoeg... maar ik heb er goed vertrouwen in. Heb erg zin in de demo.. word ook een best grote demo, beetje in de trend van de shareware van vroegah, zoals bij Duke 3D. Dus niet zoals de baggerslechte demo van Perfect Dark Zero waar je in de Single Player in 3 minuten er al doorheen bent en totaal geen goede indruk krijgt (hoe slechte de game verder is).

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De multiplayer verlengt de gameplay voor maanden. Dead or Alive of Perfect Dark ofzow was ik na een paar dagen wel klaar met de singleplayer. Zonder multiplayer gaat het spel dan snel een stoffig hoekje in. Door de goede multiplayer speel ik die spellen nog steeds met veel plezier. Een mooie singleplayer campagne is natuurlijk ook belangrijk, maar tegenwoordig met het online gamen geef ik meer om een goede multiplayer :)

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ben ik mee eens, een multiplayer in een FPS is heel belangrijk. Net als co-op :9 . Maar een goeie singelplayer kan nooit kwaad.

15. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik precies het tegenovergestelde. :)

Eigenlijk vind ik alleen de single-player belangrijk. Alleen multiplayermodi die je ook een 'verhaal' bieden vind ik interessant, cooperatief spelen, misschien een objectief gebaseerde spelmodi. Maar de competitieve multiplayer spelmodi die mij echt kan pakken is nog niet voorbij gekomen!

Mijn ideale multiplayer zou dan ook een MMO zijn die je een echte single-player ervaring biedt waar spelers de rollen aannnemen van normaliter de kunstmatige intelligentie. Probleem is alleen dat dit vrijwel onwerkbaar is omdat een persoon geen minuut gaat wachten op een 'aanvallende' speler met een andere rol, maar de actie opzoekt of wat dan ook. Dus het is wel nodig je in te leven in je persoon, uiteraard moet het dan zo in balans zijn dat je net zo vaak in het centrum van de actie bent als niet.

Ik ben dan ook niet zo competitief, I guess! :+

Laatst bewerkt: 18 jun 2006
  16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Of je wordt vaak ingemaakt en hebt er trauma's aan over gehouden8)

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Maar jullie bij XBW krijgen die spellen zeker allemaal gratis, net als bij de PU??
    Maar als ik een spel haal voor 60 euro, wil ik graag een lange tijd vermaakt worden, anders is het zonde van mn geld. Als ik spellen gratis zou krijgen, had ik meer waarde gehecht aan een goede singleplayer. Dan heb je een mooie ervaring en kan je hem makkelijk in een hoekje gooien, omdat je toch geen euro aan het spel hebt uitgegeven.

18. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd helemaal waar, de MP is een hele belangrijke steunpilaar van een spel. Een goede SP is bij een aantal spellen heel erg belangrijk (zie bv. FEAR) maar een aantal andere spellen hebben gewoon een hele erge goede sterke MP (RTCW en halo) en die MP zal na het uitspelen van de SP (of voor velen DE reden zijn voor aanschaf) de levensduur van een spel heel erg verlengen. De MP moet dan echter wel goed in mekaar gezet zijn en niet als gimick en kleine extra om beter te verkopen. Maar ik heb het idee dat de aandacht die bij prey uitgaat naar de SP echt heel groot is en dat ze met de MP ook wel die gameplay op een leuke manier hebben vertaald naar de MP. Hierdoor zal denk ik de MP wel heel erg leuk worden om te spelen en wordt dit spel voor mij wel een must have, maar dat is natuurlijk nog even afw88 op de demo, want ik weet nog niet hoe leuk ik die wapens ga vinden:p....

Trouwens ik vind sowieso dat bij veel reviews niet wordt gekeken naar de aanschafprijs van het spel, dit is bij alle bladen. De reviewers houden er vaak geen rekening mee dat het spel 60/70 euro kost.... (misschien iets waarin juist xbw zich in kan gaan onderscheiden)

19. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet ook wel eens een spel kopen dat ik wil spelen hoor. Dan nog, dat heeft toch niets te maken met of ik multiplayer leuk vind of niet? :)

Als ik een spel gratis krijgt, wat belet mij dan om de multiplayer te spelen? Het is een persoonlijke voorkeur, onlangs heb ik Tomb Raider: Legends gekocht, daar zit helemaal geen multiplayer in.

Je suggereerd nu dat je multiplayer in een spel moet spelen omdat je geld hebt betaald voor die game. :) Ik snap die gedachte wel, je bent natuurlijk eerder geneigd iets leuks te vinden waar je geld voor betaald hebt, dan iets wat je 'toevallig' gratis gehad hebt, maar mijn beredenering blijft overeind in zijn algemeniteit.

Ik speel heel graag single-player games, of ik games nou zelf koop of niet, veranderd daar niets aan. Totdat die mooie multiplayer game komt die mij echt bied wat ik zou verwachten. Test Drive: Unlimited is een stap in de goede richting overigens, daar integreert het spel andere spelers in je spelwereld zonder dat je daar mee 'moet' spelen en je kunt gewoon je eigen ding doen.

Stel je zo iets voor bij een shooter, dat er verschillende campagnes aan de gang zijn en jij ingedeelt zich in een eenheid die vecht op deze plek, en een andere speler op een andere plek, twee zogenaamde 'single-player' verhaallijnen die zich in de zelfde wereld afspelen als één grote campagne. Het werkt niet om iederen spelers te laten zijn, die gaan niet meewerken, dat zie je vaak genoeg in cooperatief spel, waar iedereen probeert de zelfde neer te schieten of de healing potion te pakken (Gauntlet Xbox Live Arcade :p ).

Er is niets mis mee met het leuk vinden, ik kan die mening niet delen, dat maakt echt niet uit, dat is mijn persoonlijke voorkeur als ik een spel speel. :)

Dat is het enige criteria volgens waar je kunt reviewen. Als een spel slecht is, is het je geld niet waard, etc. Plus als een spel een prijs heeft minder dan de standaard, dan vermelden wij dat altijd in de review. :)

Laatst bewerkt: 18 jun 2006
  20. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf dat Prey kwa Single Player een heel goed afgewerkt geheel gaat worden. En ik kijk dan ook meer uit naar de single player dan de multi-player.
    Het is bij mij meer van:

"Oh ja..er zit ook nog multi-player bij, eens kijken of dat leuk is."
    Een beetje een Single Player 80% tegen Multi Player 20% intresse.

Het is volgens mij echt lang geleden dat 3D Realms een game heeft uitgegeven, was Max Payne 1 niet de laatste titel onder hun naam?
    Zover ik weet hebben ze in ieder geval altijd goede A titels op de markt gebracht en ik denk dat ze met Prey een mooie comeback gaan maken.

Ik heb nog steeds een filmpje uit de laat jaren 90 van een demonstratie van Prey op een soort Quake II achtige engine, als iemand die wil hebben, voeg me dan effe toe op msn: metzman@hotmail.com. Daar zie je al de portal techniek (zelfs draaidende portals zoals die in de trailers van Prey) en andere dingen die voor nu zelfs nog vernieuwend zouden zijn, dat moet toendertijd echt voor opschudding gezorgt hebben, jammer dat het toen in de ijskast terrecht kwam, had Unreal van de kaart kunnen vegen misschien.

Deel Deze Pagina