Ik moet ook wel eens een spel kopen dat ik wil spelen hoor. Dan nog, dat heeft toch niets te maken met of ik multiplayer leuk vind of niet?
Als ik een spel gratis krijgt, wat belet mij dan om de multiplayer te spelen? Het is een persoonlijke voorkeur, onlangs heb ik Tomb Raider: Legends gekocht, daar zit helemaal geen multiplayer in.
Je suggereerd nu dat je multiplayer in een spel moet spelen omdat je geld hebt betaald voor die game. Ik snap die gedachte wel, je bent natuurlijk eerder geneigd iets leuks te vinden waar je geld voor betaald hebt, dan iets wat je 'toevallig' gratis gehad hebt, maar mijn beredenering blijft overeind in zijn algemeniteit.
Ik speel heel graag single-player games, of ik games nou zelf koop of niet, veranderd daar niets aan. Totdat die mooie multiplayer game komt die mij echt bied wat ik zou verwachten. Test Drive: Unlimited is een stap in de goede richting overigens, daar integreert het spel andere spelers in je spelwereld zonder dat je daar mee 'moet' spelen en je kunt gewoon je eigen ding doen.
Stel je zo iets voor bij een shooter, dat er verschillende campagnes aan de gang zijn en jij ingedeelt zich in een eenheid die vecht op deze plek, en een andere speler op een andere plek, twee zogenaamde 'single-player' verhaallijnen die zich in de zelfde wereld afspelen als één grote campagne. Het werkt niet om iederen spelers te laten zijn, die gaan niet meewerken, dat zie je vaak genoeg in cooperatief spel, waar iedereen probeert de zelfde neer te schieten of de healing potion te pakken (Gauntlet Xbox Live Arcade ).
Er is niets mis mee met het leuk vinden, ik kan die mening niet delen, dat maakt echt niet uit, dat is mijn persoonlijke voorkeur als ik een spel speel.
Dat is het enige criteria volgens waar je kunt reviewen. Als een spel slecht is, is het je geld niet waard, etc. Plus als een spel een prijs heeft minder dan de standaard, dan vermelden wij dat altijd in de review.
Laatst bewerkt: 18 jun 2006