Met deze game waren ze in 2001/2002 al bezig, dus ik denk dat deze game wel wat appels uit bomen zal schudden
Sterker nog in 1995 waren ze al begonnen. Het leven van Prey: http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=60186
Ik gaf de link van 3DRealm's historie van Prey zelf al eerder in deze thread: http://www.apogeegames.com/prey/history.htm Ze hebben niet non-stop aan het spel gewerkt hoor sinds dat het concept voor het eerst bedacht is hoor, dus het is niet vanaf '95 'in ontwikkeling'. Het heeft meerdere malen stopgelegen. De huidige titel, in de vorm zoals hij nu uit zal komen over maandje, is vanaf eind 2001 in ontwikkeling.
Als je het niet erg vindt om gespoiled te worden: GameSpot heeft al een 11 minuten feature (beelmateriaal) over de inhoud van de demo (een soort walkthrough dus).
't Ziet er allemaal veelbelovend uit... EN... geen framerate drops. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat de demo volgens mij op een high end PC werd gespeeld. Ben benieuwd!
Ik zal Prey denk ik wel in m'n collectie krijgen. Hij komt na m'n verjaardag uit. Weet niet hoeveel spellen m'n pa me wou geven. Ik zij: 3?? Hij antwoorde met: Tsja, we kijken wel. Nu hopen dat ie dat doet:* Zal uiteindelijk vast niet.
JEEEEEE!!!!!! een IGN hands-on met de "near final build". klikkie en hier staat er dan wel echt duidelijk vermeld dat de framerate smooth 30fps zal zijn op de xbox.
Ja vond ik ook, vooral grappig om te zien dat ze verschillende logo's hebben gebruikt in de tijd van ontwikkeling. @mars15 Tja 1 topic is genoeg toch? Of moet er ook special een topic zijn over de demo.
noem je hem verwend? dat is nog niks. voor mijn slagen krijg ik een 82 cm samsung LCD HD TV, kijk dat is verwend . oké dat ding is dan wel een half jaar oud en wordt vervangen door een 107 cm TV voor beneden, maar toch dan kan ik daar lekker prey en chromehounds op spelen, en kan ik eindelijk op me kamer fatsoenlijk splitscreen spelen. en morgen eindelijk de demo spelen, hoop ik.
Maar de demo komt dus vanavond uit??? Das mooi als ik uit m'n werk kom meteen maar ff downen dan. Ben wel benieuw of dit wat is.