http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/4104731.stm Heeft deze man een nieuwe markt gevonden of is hij "gewoon" een game freak?
Had het ook gelezen ja, maar hij kan met dit spel ook aardig wat geld terug verdienen door dit eiland nuttig te gebruiken
De nieuwe markt geeft het artikel ook al aan!... Lijkt me erg leuk die man verdient er echt wel 'wat' aan terug, dat is zeker...
Ziet er maar een beetje somber uit ... :{ Voor hetzelfde geld koop je een gemodelleerd-bounty-eiland + 3d babes
Jup ik denk dat hij het geld wel terug verdiend, en ook nog wel wat meer Dit is overigens volgens mij de site.
Net geregistreerd, ff spelen.. Downloaden gaat best vlug trouwens Join the 186109 persons before you - get a life in Project Entropia Ooh Zijn die hier te koop!
Het moet echt niet gekker worden. Ik zie het al helemaal voor me; For Sale; 1 used Warthog, some damage to windshield, 2 hubs missing, color marine green. Extra's; Big giant gun mounted on back. Only $ 29.995
Lijkt me btw wel een coole game als ik zo is een beetje over de site aan het surfen ben.. Ga het denk ik ook maar ff downloaden.
installeren gaat vlug, totdat ie een update moet downloaden. Moet nu nog 6 uur wachten tot ie klaar is, zal waarschijnlijk het complete spel zijn omdat het installeren binnen 10 sec. gebeurt is.