1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prijs next-gen consolesoftware met 10 dollar omhoog?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 3 mrt 2005.

  1. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    als die prijzen zo belachelijk blijven stijgen, dan zie ik geen andere oplossing dan OF oudere games die gediscount worden te kopen, of (gatver, moet er eigenlijk niet aan denken) twedehands (vol krassen, missend boekje, en scheuren in de kaft) kopen. nieuwe releases zijn dan uit den boze.

    ik bedoel: ik moet ook de huur, eten, verzekeringen, en ga zo maar door betalen. de huisbaas zal echt niet zeggen dat ik een maand kan overslaan omdat ik zo aardig ben. dus tsja, dan maar oude games, of twedehands (brrrrr). en ja, het bekende copietje van een vriend/buur/schoolgenootje word dan ook wel wat aanlokkelijker om ook je honger naar nieuwere releases te stillen.

    games die te duur zijn gaan falen (denk aan sega's virtua racing op megadrive met die svp processor er in, die koste toen ook 170 piek. geen hond kocht de game, hoe goed ie ook was voor toen destijds). en ook al zijn die niet te copieeren, toch verkocht de game voor geen meter. dus er is wel degelijk bewijs dat (te) duure prijzen EN niet kunnen copieeren toch niet er voor zorgen dat men dan toch maar over de brug komt met het geld. en dat is maar goed ook, anders betalen we zodadelijk nog 90 euro per spel. dat stijgen van de prijzen moest maar eens een halt toe geroepen moeten worden.
     

Deel Deze Pagina