1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prijs niet ontvangen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Toly, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toly

    Toly Budgetgamer

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de site had ik de prijsvraag gewonnen van de game Wanted: Weapons of fate. (Gebruikersnaam Toly!)

    Ik heb de prijs helaas niet ontvangen en na 2x een mailtje te hebben gestuurd via het contactkopje op xboxworld.nl er nog niks van gehoord. Ik mag hopen dat het spel alsnog mijn kant opkomt, want mijn adresgegevens kloppen gewoon.

    Kan ik hier meer duidelijkheid over krijgen??? of de stappen aangeleverd krijgen die ik moet volgen?

    Alvast bedankt,

    Toly
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zie je inbox. :)
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Sorry dat ik het zeg, maar er zijn best vaak problemen omtrend de prijsvragen van Xboxworld éh?
     
  4. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze moeten gewoon de winnaars pas bekend maken als ze zelf de prijzen al binnen hebben. Dan kunnen de prijzen meteen op de post.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is ook gewoon zo. Ik vind het zelf ook erg jammer. En ik kan er niks aan doen. Mirik heeft contact met de uitgevers.

    De games liggen meestal bij de uitgever, die ze vervolges opstuurt naar de adressen die wij doorgeven aan hen. Wat er dit keer misgegaan is weet ik dus niet. Ik probeer Mirik al dagen te berijken, maar dat is me nog niet gelukt.

    Jammer genoeg kan ik niks zinnigs zeggen tot ik Mirik te pakken krijg. :mad:
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mirik is er nooit op het moment dat je hem 'echt' nodig hebt hé? Lekkere 'bazin' dan.
    Ze zouden jou ook in contact met de uitgevers moeten zetten, Willem.
     
  7. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je overdrijft wel beetje Daz. Alsof hij dan nu nog even snel iets zou kunnen regelen? Zo 'echt' nodig is hij dus niet.

    Jammer dat het zo lang duurt, maar om dan zo 'aanvallend' richting Mirik te doen is ook wat overdreven. Hij kan er ook vrij weinig aan doen.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Op het moment kunnen we aanvallend tegen niemand doen! :) Ik weet niet waarom het zo lang duurt en wacht een reactie van Mirik af. Dan weet ik of weten wij meer en gaan we verder kijken.
    Zoals ik al zei, een zinnig antwoord blijft nu uit (behalve dat we er mee bezig zijn) en veel discussie hier rond is, zoals ik het zie, ook niet echt mogelijk.
    Maar lucht je hart als je iets te zeggen hebt, natuurlijk!
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik bedoel het niet aanvallend, ik vind het alleen slecht geregeld. Hij zal het wel gewoon vergeten zijn. Mja, not my business.
     
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de uitgever verstuurd de game, zoals Willem net zei. Wanneer de adressen zijn doorgegeven kan Mirik toch niet weten of ze ook daadwerkelijk verzonden zijn?

    Denk dus eigenlijk dat de fout bij hen ligt, en niet bij Xboxworld, die het natuurlijk wel moet oplossen. Maar weet het natuurlijk verder ook niet. :)
     
  11. Toly

    Toly Budgetgamer

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de snelle reactie Willem helemaal super! Ik heb zelfs een zinnige discussie op gang gebracht :D Verbeterpunt voor de toekomst misschien dus ;)

    Ik ben trouwens wel mee eens dat Willem ook contact moet kunnen maken met de uitgevers :)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Rustig, rustig. De interne structuur van Xboxworld blijft nog even voor jullie geheim dus doe geen uitspraken waar je geen verstand van hebt (zoals Willem moet dit en dat ook kunnen ;) ). En ik hoop dat jij je spel zo snel mogelijk ontvangt!
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heerlijk hoe een discussie onstaat over niks.:+
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik dacht dat ik de enige was die em niet ontvangen had. Maar niet dus. Het komt allemaal wel goed denk ik.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hihi, ja, jij had ook een PM gestuurd! Maar 's goet dat jullie dat doen. Jullie winnen een prijs, joepie! En ontvang je niks... dus hoe eerder je van je laat horen, hoe beter. Hoewel, éven geduld kan ook geen kwaad! ;) Maar de even-geduldgrens is inmiddels overschreden, ja.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Stiekem is Mirik gewoon een dubbelaccount van Willem.
     
  17. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het zo is dan is het anders om;):p
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Waar zit de uitgever eigenlijk? Mischien moet 't wel helemaal uit amerika komen ofzo. Dan kan het wel 2/3 duren voordat het hier in nederland aankomt hoor.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Elke uitgever heeft kantoren in Europa staan. ;) Soms zelfs in de Benelux.
     
  20. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is er sinds er prijsvragen zijn op XBW ongeveer 25 keer een soortgelijk topic als dit langsgekomen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina