dat ding is zo lelijk wie wil dat nu gaan kopen je kan dan nog beter de GBA GBSP gaan kopen en hij zal rond de €200,- gaan kosten
Yeah alleen kost ie geen 150 euro hier _0/ Telegraaf.. is ook wel de betrouwbaarste bron om dit soort dingen te weten te komen Ding kost dus in Japan 150 euro... dat betekent dus niet dat ie HIER ook 150 word. Aangezien in Japan de belasting maar 5-6% is en hier al 19% (is ie meteen al 165euro). Daarnaast moeten wij ook nog invoerrechten daarover betalen. Dat alles erbij betekent dat ie rond de 200 euro zit. En dat is de kale psp, niks erbij. Voordat iedereen gaat denken dat je em voor 150 euro kan krijgen hier
Denk dat ik hier maar eens voor begin te sparen, 200 is niet egt heel veel, en als ze er een spel bij doen en je wacht een 1/2 jaartje (als je dat kan) is ie al wat goedkoper.
Hoe dan ook...dit is een scherper prijsje dan iedereen gedacht had! Gaat Nintendo een zware kluif aan krijgen.
Nog een nieuwtje. De games worden net als bij de GBA regiovrij http://www.dgs-online.nl/news_display.asp?id=14498
~€199? Dat is goed nieuws! Ik hoorde bedragen als €300, €400 en zelfs €500. Misschien ga ik er nu ook 1 halen, niet bij de release maar wat later.
Voor die prijs haal ik de PSP ook wel in huis. Ben bang dat het apparaat toch wat duurder uit zal vallen, maar hoop doet leven.
Zoals gezegt gaat hij waarschijnlijk 200 hier kosten. Daarom haal ik hem dan denk ik via mn tante uit Cananda. Maar ik kijk eerst nog wel ff of het prijsverschil tussen de PSP games en DS games niet al te groot is. En welke console bij release iig de meeste games heeft die mijn interresse hebben(RPG's)
Ik denk echt dat dit ding de Nintendo DS helemaal weg gaat blazen (en misschien wel het einde van Nintendo gaat betekenen).. Ik ga vooral voor de PSP omdat je hier zoveel meer mee kan doen, gelijk een MP3 speler, Films kijken en volgens mij heb ik zelfs iets gelezen over GPS.. Ik denk dat Sony hier echt een hele goeie troef mee in handen heeft..
@ M@cer: Ik denk juist het tegenovergestelde, ik denk dat de psp gaat floppen, attans in nederland en europa....maja dat denk ik. Ik vind zelf de psp er heel vet uitzien, zelfs mooier gelikter dan de Ds. Ik g aweer ff tv kijken want monica bellucie is op tv hehehe, Gaan jullie maar lekekr door met je discussie
prijs van de games is ook bekent. die gaan dezelfde prijs krijgen als de DS spellen. bron: klik microsoft mag dan veel verlies maken op de xbox maar volgens mij gaat de psp sony geen geld opleveren
Wat zou de reden zijn dat de DS beter gaat verkopen dan de PSP?? Sony heeft in de afgelopen jaren een enorme fanbase opgebouwd met de PS1 en PS2, terwijl nintendo een beetje wegzakt.... Verder zitten er volgens mij zoveel mogelijkheden op de PSP dat dit voor een hoop mensen de doorslag kan gaan geven. Nintendo heeft natuurlijk al jaren lang de handheld markt in zijn bezit, maar de laatste versies van de gameboys zijn nou ook niet echt een succes (in ieder geval niet zoals de eerste gameboys).. Het zal spannend worden, maar ik denk persoonlijk dat Sony het gaat winnen.. En ik ben bang dat dat de nekslag is voor Nintendo...