1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Prijs Sony's PSP bekend!

Discussie in 'Games' gestart door Xwon, 28 okt 2004.

1. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ze hebben overal fans voor opgebouwd behalve voor Handheld gaming.

2. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Dat klopt, maar ik denk dat een hoop PS2 bezitters eerder voor een PSP zullen kiezen dan voor een DS.. Veel bezitters van een PS2 hebben een middelbare school leeftijd, dus gaan eerder voor het merk/looks dan voor de rest.

Het mooiste zou zijn als ze allebei goed gaan lopen natuurlijk, hoe meer concurrentie hoe beter het is..

3. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie max. 200 euro kost, koop ik 'm gelijk bij de release net als de DS van Nintendo.
    Leuk spul voor een leuk bedrag :)

4. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cool regiovrij ga ik toch maar effe vragen bij een winkeltje of ze wat psps op 18 december importeren en wat de prijs zal zijn.

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    nou twijfel ik nog meer welke ik moet kopen... beide dan maar... 8)

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ik denk zowieso niet dat veel mensen rond de 18-30 jaar een handheld gaan kopen, iedergeval niet als je het vergelijkt met de leeftijdsgroep 6-17. Psp is gericht om de 'oudere' groep mensen, alleen kopen die minder snel een handheld. Daarnaast heeft nintendo veel ervaring met al hun handhelds en hebben ze veel valkuilen al grondig aan de onderkant bekeken en weten ze die te ontwijken na vele jaren ervaring.

Ds gaat zeker niet floppen, en ik hoop dat de psp ook niet gaat floppen. Concurentie kan nooit kwaad. Beetje onrust bij beide bedrijven is alleen maar goed voor de gamer die de prijsslag vast niet erg zal vinden. Ik ben er zelf nog niet uit welke ik ga halen.

De psp ziet er erg slick uit, en heeft vette grafics als ik zo een paar vids op ign zie. Maar hij ziet er toch wat breekbaar uit, en krasgevoelig (ik haat krassen op m'n scherm). Ik wacht daarom is eens af wat en hoe.

De Ds ziet er niet slick uit, maar wel een stuk steviger en minder kras gevoelig en natuurlijk dual screen etc.

Ik wacht gewoon af wat er gaat gebeuren. Niemand kan nu al iets zinnigs erover zeggen. Ik hoop dat er een concurentie strijd meteen gaat beginnen net zoals de consoles.

Maar zover over concurrentie. Dit topic is voor de psp :cool:

Deel Deze Pagina