1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prijs van de X-Box

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 15 mrt 2001.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja dat zijn mensen die hadden gewoon een nieuwe console nodig.. en zo wow verkoopt de ps2 niet. en Microsoft heeft gezegd dat ze op de xbox verliezen willen draaien. Omdat later terug te verdienen met hun eigen hardware als controllers, keyboard, muizen webcams etc etc... want De xbox heeft een gemodificeerde USB aansluiting en daarmee willen ze tegengaan dat er thirdparty controllers op de markt komen.. nu maken ze waarschijnlijk de shit allemaal zelf of verkopen licenties aan bedrijven met kwaliteit.. dat betekent dat ze de prijzen wat hoger kunnen houden. denk nou neit dat je voor een controller 120,- moet gaan betalen maar de prijzen zullen ongeveer normaal zijn maar de controllers verkopen dan méér omdat niemand thirdparty peripherals kan kopen...

------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World
    Online Gaming is our Middle Name

2. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Mental-M denk dat er onenigheid is tussen de admins :)

------------------
    to be or not to be..boardplanet

[This message has been edited by Mental-M (edited 17-03-2001).]

3. Marinus

Marinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal leuk en aardig wat jullie verwachten van de prijs maar op dit moment is er nog weinig over te zeggen. Het officiele antwoord van Microsoft op de vraag hoeveel de Xbox moet gaan kosten is ook weinig ophelderend: "over de prijs is nog niets bekend.  Alle speculaties
    die er op dit moment zijn nergens op gefundeerd... Microsoft's stelling
    is dat de prijs concurrerend zal zijn... "

Je hoort het dus.. Concurrerend met wat? Ps2? Dan is het al concurrerend als dat ding 800 of 900 piek kost.. Naja.. we zien wel

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    daar heb je gelijk in (mental m en marinus :)) er is inderdaad weinig over te zeggen maar wel leuk om er over te praten :D

Al zou de xbox 1200 zijn is die nog steeds concurrerend.. hij is gewoon veel beter dan ps2. maar veel mensen die een newe console willen hebben maar niet veel geld uit willen geven gaan dan voor de ps2 die dan gezakt is. Daarom zou het handig zijn om het verschil zo miniem mogelijk te houden. wat vinden jullie

------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World

[This message has been edited by WouteR (edited 17-03-2001).]

5. Milad

Milad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wouter ik snap jou niet meer eerst spreek je me zo tegen als ik zeg dat de Xbox toch aardig zal verkopen als die best duur is en nu zeg je het zelf. Dus wat denk je nou dan dat de Xbox wel of niet veel zal verkopen al zuo die duur zijn.

------------------
    Milad - Staff
    XBoX World

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik heb NIET gezegd dat de xbox niet zou verkopen als die 1200,- zou worden

Ik zeg NU wel dat de xbox minder zal verkopen als die 1200,- is dan als die 600,- is...

------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World

7. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    logisch

------------------

[This message has been edited by Mental-M (edited 17-03-2001).]

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    :D kortste post, ik doe mijn sig er ook ff niet bij, oeps, nu is het wle een lange post geworden klote nou dan doe ik mijn sig er ook weer meteen bij

------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World

9. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Wat denk je van close topic ;)

------------------

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja als milad nou ff replied op mijn post waarin ik hem ongelijk geef maarja.. ik had dus kennelijk toch gelijk... maar dit was dan anders toch een geslaagt topic voor het 1e van dit forum :D

------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World

11. Milad

Milad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dit noem jij geslaagd ik vind dat jij elke keer wat anders zegt en toch op mij woorden terug komt, maar je zal het nooit toegeven.
    Jammer je moet ook tege je verlies kunnen.
    En ja let maar op dat Wouter me ongelijk gaat geven.

------------------
    Milad - Staff
    XBoX World

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vindt dit een geslaagde topic want 30 posts is wel een gemiddelde en dat voor de 1e :)

Natuurlijk geef ik je ongelijk, want als je het verloop van dit topic doorkijkt zie je dat jij vreemde antwoorden geeeft en mij beschuldigt van mezelf tegen spreken terwijl ik jou dat ook heb zien doen (misschien niet in dit topic) en wie heeft het hier over verlies? er is geen winnaar hier

------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World

13. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk naar de titel van het topic en kijk naar waar het nu over gaat. :rolleyes:

------------------

14. Milad

Milad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ik heb niet altijd gelijk en ik zal er ook niet meer om gaan draaien het was een leuk en wel geinig soms.
    Maarja zoals je zegt er is geen winnaar en geen veliezer. Ik noem het nu wle een geslaagde topic. :D

------------------
    Milad - Staff
    XBoX World

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    dus eigenlijk zeg je nu gewoon dat ik gelijk heb? dat jij jezelf tegensprak en ik mezelf niet heb tegengesproken?

------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World

16. Milad

Milad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm nou dat ook niet maar ik zal het zo zeggen : Ik heb niet altijd gelijk gehad en jij ook niet.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    nou, gelijk kan je hier niet hebben want dit gaat niet over feiten. het gaat over wat wij denken over de prijs van de xbox. Maar milad heeft zich een keertje tegengesproken en ontkent dat en beschuldigt mij nu dus dat ik dat deed :D terwijl dat niet zo is als je de thread nog ns goed doorleest

------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World

18. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Hou nou maar op. Eigenlijk heb ik gewoon gelijk. :cool:

------------------

19. Milad

Milad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ik zei al dat ik niet altijd gelijk had dus dan moetje niet steeds zegge dat ik niet gelij had dat geeft ik toe.
    Maar jij hebt 1 keer iets gezegd : van als de Xbox veel duurder zou zijn dn de PS2 dat ze niet konden concureren en daarna zei jij dat als de Xbox meer zou koste dan PS2 dat ze dan nog wel kunnen concureren
    en dat is de enige wat ik zei dat jij je zelf tegen had gesproken. Maarja je zal het ongetwijfeld ontkennen. Maar laten we niet geen ruzie meer maken( niet dat we die maken) maar we gaan een nieuwe topic openen met veel nieuwe discuccies als je het ook goed vind. We kunnen zo wel maanden doorgaan en niemand die er gelijk krijgt

------------------
    Milad - Staff
    XBoX World

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Al zou de xbox 1200 zijn is die nog steeds concurrerend.. hij is gewoon veel beter dan ps2 is wat ik zei. ja ok ik heb ook geen ruzie maar een discussie is altijd vet :) maarre laten we zometeen maar weer ff ontopic gaan ofzow

------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina