1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

prijs van prijsvraag niet gekregen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door soadrulezzz, 5 apr 2004.

1. hutkofer

hutkofer Guest

Jonge...Waarom boos zijn...Geirriteerd óke, maar boos om iets wat je gratis krijgt..

Mirik kan er niets aan doen, ligt aan de uitgever van het spel.
    Eigelijk zou je alleen maa rblij moeten zijn, want je hebt veel kans dat je nu alleen maar meer krijgt van hun, voor het lange wachten ;)

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Groot gelijk dat hij boos is. Het duurt gewoon 5 maanden bij een half jaar!!

3. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Als het simpelweg om iets krijgen ging dan was het makkelijk. Je gaat ook niet zeiken over een verjaardagskadootje. Bij dit soort dingen is het toch anders. Die prijsvragen worden georganiseerd om mensen te binden aan deze site (op een positieve manier dan) en als goeie marketing voor de uitgevers.
    Alle partijen hebben dus baat bij de deelname.

Als ik xboxworld was zou ik geen dingen beloven die ik later niet waar kon maken. Dus afspreken met developers om de prijsvraag pas te openen als de spellen binnen zijn zou een goed idee zijn. Xboxworld lijkt me de grootste xbox site van Nederland dus uitgevers hebben er echt wel iets voor over om hier een graantje van mee te pikken door mee te doen aan prijsvragen.

Als laatste optie had iemand van xbw ook gewoon dat spel ff kunnen bestellen voor 'm.. Dat zou wel zo netjes geweest zijn. Ik geloof namelijk ook niet dat deze site een filantropische instelling is! Er wordt waarschijnlijk (kan er naast zitten) winst gemaakt met reclame e.d. Die reclame wordt bekeken omdat mensen hier naar toe komen. Mensen komen hier naar toe omdat ze o.a. aan prijsvragen mee kunnen doen. Lijkt me dan nogmaals niet meer dan logisch dat xbw alles doet om dat spel op z'n deurmat te krijgen.

4. soadrulezzz

soadrulezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt niet zo dat ik het mij echt gaat om wat ik krijg, ok ik heb de demo van SWAT gespeeld en het is best een leuk spel. Iets vervangends zo net zo leuk zijn. Maar waar het mij meer om gaat is dat ik 5 maanden geleden me erop verheugde om een spel te krijgen, dat ik dus nu nog steeds niet heb. Dan is het wel leuk dat ze zeggen dat er contact is met de uitgever, maar ik schiet er niets mee op.
    Trouwens het is niets iets wat ik gratis krijg.
    Ten eerste ik heb er vragen voor in moeten vullen
    Ten tweede je krijgt het niet zomaar, maar het is je 5 maanden terug beloofd.
    Ik denk dat als jij in die situatie zit dat het dan licht uit is gedrukt als je geirriteerd bent.
    Maar ik hoop gewoon dat het snel opgelost wordt.

5. hutkofer

hutkofer Guest

Wel toevallig, op Gamez.nl had ik een half jaar geleden ook SWAT gewonnen...maar ook niet gekregen!

Maar toen kreeg ik van die blabla 2 games om het goed te maken zeg maar..maar dat was na 2 weken al.

Je mag niet boos zijn vind ik, wel geiriteerd..Wat ik raar vind is dat nog niemand van de crew gereageerd heeft...

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Staan minstens 4 reacties van ons, maar goed.

7. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, heb net deze hele thread doorgelezen O-).

Holy :eek:!

8. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Leuk verhaaltje, maar er kloppen teveel dingen niet...

Als IEDEREEN het niet wilde doen (dat realiseerde NIEMAND zich) waarom beschuldigd hij IEMAND dan omdat NIEMAND het heeft gedaan...

Het kan wel alleen niet als je het personaliseert...

En even over die prijzen; het is niet netjes dat Mirik niet reageert en als hij inderdaad afspraken niet nakomt is dat ook niet netjes, maar hij heeft vst meer te doen als zich alleen druk maken over jullie spellen...

Als je niet gewonnen had was je nu ook niet boos geweest, beetje vreemd vind je niet :confused:

Laatst bewerkt: 29 mei 2004
  9. hutkofer

hutkofer Guest

ook sinds gisteren?
    Dat bedoelde ik eigelijk :cool:

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, ik denk dat er nu nog maar 1 iemand ervoor kan zorgen dat de winnaars minder geïrriteerd raken en dat is Mirik zelf. Niet dat hij er iets aan kan doen dat die prijzen zo laat zijn [dat zijn natuurlijk de developers] maar ik denk dat als hij de situatie ff uitlegd via een post en nog ff aankaart bij de developer [net zoals hij voor mij en 2 andere prijswinnaars van Mafia-goodies heeft gedaan] dat er nog prijzen te versturen zijn, dat velen dan iets minder boos of geïrriteerd [richting de mods, admin's en hijzelf] reageren....zij kunnen er nix aan doen lijkt me zo. Mirik heeft er bij mij tenminste keurig voor gezorgd dat ik de Mafia-goodies kreeg [die waren ze bij Rockstar vergeten op te sturen] duzzz... O-)

Edit: dit was natuurlijk niet om te slijmen bij Mirik, de mods en admins, maar omdat ik het er niet mee eens was dat sommige hun de schuld geven [die indruk krijg/kreeg ik nml.] O-)

Laatst bewerkt: 29 mei 2004
  11. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Het is niet netjes ja, maar waarom doet hij elke dag het nieuws? en nooit bekijkt hij z'n post.
    Lekker dan |:-

12. soadrulezzz

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik weet echt niet waar Mirik mee bezig is, hij kan op zijn minst reageren...

13. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn Mirik en Ugamer.

14. soadrulezzz

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Mirik nu even serieus, ik stuur ook een PM als je nu niet antwoord wordt ik echt heel boos. Ik wil mijn prijs!!! Als je mij een spel belooft zorg je maar dat ik er een krijg. Ik ben al bereid om enigzins in te geven aangezien ik SWAT wil en hij 60 euro was toen ik hem won.

(Voor alle mensen die geen Mirik heten, jullie mogen ook reageren)

15. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    best wel een naaistreek dan, i'm with sodarulezzz en ik zou zeggen: geef em gewoon die game waar die recht op heeft (hint aan anderen, doe mee ;) )

16. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    hallo,

je gegevens zijn doorgegeven, alle anderen hebben hun prijs inmiddels wel gehad, ik heb daarom je gegevens inmiddels nog een keer doorgegeven, al een week of meer geleden. je krijg heus wel een recente game

iedereen vind 't vervelend en herrie lopen schoppen schiet helaas nie op, je boos lopen maken schiet je ook niks mee op, gewoon rustig blijven

17. soadrulezzz

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, that's all i wanted to know.

Had dit dan wat eerder gezegd. Dan had ik me ook niet boos hoeven maken. Hopelijk is het eind goed al goed.

@xplayer: het is soadrulezzz en niet sodarulezzz maar toch bedankt voor de steun.

18. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    whoops, typefoutje |:- maar ja, k leef toch met je mee :)

19. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Heb ook wel eens een game gewonnen, en die had ik vrij snel (3-4 weken) binnen. Ondanks die goede ervaring moet ik toch wel zeggen dat ik het een beetje sneu en onprofessioneel vind hoe er (i.i.g. richting de users) mee om wordt gegaan. Natuurlijk krijg je het gratis en natuurlijk bedoelen jullie het allemaal goed, maar het begint bijna op gamer.nl te lijken (prijsvragen organiseren, users die zich uitsloven en er daarna niks meer van horen).

Misschien is het inderdaad goed dat XBW voortaan eist dat ze de games in bezit krijgen voordat ze uitgereikt worden (of uberhaupt de prijsvraag wordt gestart). Misschien vrijwel onmogelijk om voor elkaar te krijgen, maar het zorgt voor meer binding met de users. Prijswinnaars bekend, dan ontvangen ze binnen een dag of vier hun prijs (of misschien zelfs sneller). Doen de uitgevers hier zo moeilijk over?

20. soadrulezzz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik meld bij deze trouwens even dat ik nog steeds niets ontvangen heb.

Deel Deze Pagina