Tering he, 3 weken geleden me xbox gekocht. Dan maar even onderhandelen met microsoft,kijken als ze me mischien een gratis game sturen o.i.d.
Precies daar zat ik ook al aan te denken, of gewoon een 2e-handsje, die nu ook wel in waarde zullen dalen
Als het is gelukt, kun je dat dan even aan mij melden zodat ik dat ook ff kan doen... danke _0/ En ook graag wat je in je brief hebt vermeld.
hoe gaan ze dat doen? ze lijden met deze prijs al verlies, (kostprijs was toch hoger dan verkoopprijs) nu gaan ze nog meer verlies lijden
Concurrentie. Ze willen een groter afzetgebied krijgen om vervolgens de winst te maken op de spelletjes.
ik baal er eigenlijk nog wel van, ik koop mijn xbox voor 400 eurie en nu is ie gewoon 150 eurie... dat kan toch niet argh!
Waarom balen , je speelt vanaf de begin al de topgames. Je hebt het wel voor 400 euro gekocht, maar je kreeg toch 2 controllers en 2 games ter compensatie, omdat ze de prijs binnen 1 maand verlaagd hadden naar 299.
Wat een gezeur zeg, kom op, dat weet je toch? Of ben je gewoon niet zo slim geboren? Voor nieuwe producten betaal je de hoofdprijs. En dan zijn er mensen die 'm 3 weken terug hebben gekocht. Boeiend, het scheelt je 30 euro. Da's pech, veel mensen hebben er nog veel meer voor betaald, dan is 't een beetje slap om bij Microsoft te gaan bedelen om geld. Zou mooi zijn als iedere klant die net een prijsverlaging mist dat zou doen. Ik denk dat veel mensen hun dagelijkse werk dan beter links kunnen laten liggen, omdat ze de hele dag bezig zouden zijn met het proberen terughalen van geld. Je hebt dat ding staan, soms gaat het niet zo ideaal als je dacht. Ik heb een Live-kit gekocht voor 54 euro, toen 'ie ineens met Mechassault 25 euro werd. Hoor je mij zeuren?
Leuk een prijsdaling alleen heb ik al een jaar geleden in januarie een xbox met halo en mm3 gehaald. Dus voor mij geen tweede.
Jup jup, volgende week word een Xbox 149.95 en een zilveren PS2 ook. Net mijn salarisstrook binnen met daarbij het BS nieuws. Vind het wel beter, misschien toch maar een PS2 erbij nemen... Dat dingetje word als ik hem koop dan 128 eurie... goedkoper dan een SP