Op een aantal site staat dat. Maar een beetje slap van Sony, uit dat silver pack halen ze nml 1 Controller (van de 2)
Volgens mij baseren die sites zich op niks, want ik heb het nog nergens officieel kunnen lezen. Nog even afwachten hoor...
Ik heb hem bij de dixons V&D en de free record shop al gezien voor 149 euro *) en die ninja pack ook voor 169.
Volgens mij overal al. Binnenkort maar even een nieuwe halen. Weet iemand of de Crystal Xbox nu ook 149,- euro kost?
Ik denk het niet. Want aan die special edtions willen ze altijd beter geld mee verdienen. Anders had ik er wel een gehaald denk ik.
*Kuch* hij is al 100 euro dat is al weinig zat. Als ze hem voor 50 euro in de winkel leggen maken ze verlies.
"Als ze hem voor 50 euro in de winkel leggen maken ze verlies." Dat maken ze sowiezo al op elke verkochte console .... Hoe staat het met de prijs van de Crystal edition ?
Het was maar een grapje hoor, ze gaan het egt niet voor 50 verkopen dan maken ze zoals al gezegd is veel verlies.
Heb al een mooie Crystal...Maybe voor een 2e PS2 (andere is van me bro en mij samen>_<) Misschien wel een goed plan als je de releases ziet van PS2