Prijsverlaging 360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BigSyke, 7 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Wat een onzin, ik zal ook uitleggen waarom. Je zegt zelf 'het kost wat, maar dan krijg je ook wat.' Dus dan vind je het goedkoop terwijl het 'wat' kost. Er zijn zat mensen die geen 400 euro hebben voor zo'n console. Er moet een acculader bij anders kun je geen hol met zo'n draadloze controller en dan komen er spellen van soms 65 euro bij. Dan kun je nadat je 500 euro hebt geinvesteerd eindelijk een spelletje spelen. En ja, dat heeft niet iedereen.
    En dan kun je wel roepen dat je het nieuwste van het nieuwste krijgt, maar jij hebt waarschijnlijk niet het Atari en Commodore tijdperk meegemaakt waarbij iedereen nog blij was met 10 kleuren op het scherm. Toen de PS2 uitkwam heeft iedereen daar ook jaren mee gespeeld, nu is het de 360 en zijn er een paar leuke games uit, maar er zijn zat mensen die niets om graphics geven. Geef mij maar Final Fantasy VII, beats Gears of War any day of the week.

En omdat dingen meteen verouderen hoeft het nog geen bakken met geld te kosten. We hebben het over spelletjes spelen en een complete PC erbij halen is appels met peren vergelijken. Ze duwen allemaal troep in die consoles waardoor de prijs gewoon oploopt. Wie gebruikt er nu de dvd speler in zijn PS2 of 360. Ik ken er geen 1.

Om je vergelijking nog even te vertalen: Hoe kun je nu een Rolls Royce verschrikkelijk duur vinden? Je krijgt er de beste auto van de wereld mee.... |:-

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    zal leuk iets vertellen over auto's

Lexus maakt "top" auto's
    Toyota maakt gewone auto's

Het komt van dezelfde fabrikant.

Als je een luxe wagen maakt en op die wagen een Toyota of Lexus embleem zet maakt heel veel uit of mensen hem wel of niet kopen en ook de prijs die je er voor kunt rekenen terwijl het exact dezelfde auto is met dezelfde onderdelen en motor maar alleen met een andere naam

3. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neem nieuwe voetbalschoenen van David Beckham, als je die in de winkel verkoopt voor 30 euro denkt iedereen dat t niks is. Maar als ze 140 euro kosten koopt iedereen ze.

4. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wilde zeggen is dat 400 euro idd flink wat geld is, maar dat je er ook voor terug krijgt. Ik zal niet ontkennen dat console gaming duur is, 60 euro per spel hakt er echt hard in. Maar voor 400 euro krijg je een mooi apparaat met prima services naar mijn mening.
    En wat wil je nu met je FF7 tov gow argument zeggen? Ik heb het atari tijdperk idd niet meegemaakt, wel het FF7 tijdperk maar dit heeft toch niks met de console zelf te maken. Dat gaat om de developpers, en ik denk dat spellen als blue dragon en mass effect iig in de buurt kunnen komen van FF7.

Btw, ik gebruik wel de dvd speler van de xbox (beide) en ik denk vele met mij. Ook tversity en transcode360 worden aardig veel gebruikt om te streamen. Maar toch, gaming blijft een aardig prijzige hobby.

Laatst bewerkt: 11 dec 2006
  5. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    even genoeg voorbeeldjes en back ontopic, ik verwacht ook wel binnenkort een prijsverlaging. en daar wacht ik ook op want ik vind de 360 nu gewoon nog niet zijn geld waard. ik speel wel regelmatig op de 360 maar heb nog geen echte klassiekers gepeeld. misschien wacht ik wel gewoon tot halo 3...

6. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @argonath ga met je tijd mee...! tijden veranderen, dingen worden duurder(beter) anders kruip maar gauw weer onder die steen met je atari! mijn oma vind alles ook zo duur tegenwoordig, vroeger jonge, toen kocht ik nog voor een halve cent een brood! en nu? 1,50! verrek man! word wakker :+ 8)

7. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Lees mijn post nog een keer en reageer dan nog eens.

9. JeePee

JeePee Guest

Games draaien nou eenmaal in een DVD drive. Dat je daar ook toevallig films mee kan kijken is mooi meegenomen. Ik gebruik hem overigens wel voor films.

Een Rolls Royce is inderdaad erg duur, maar als je de prijs met de kwaliteit vergelijkt valt dat wel mee. Een V12 is nou eenmaal beter dan een 4 cilinder lijn motor, en daar betaal je dan ook meer voor. Niet meer dan logisch toch?

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    uitverkocht die xbox :mad:

en over die rolls royce JeePee jij snapt het punt niet.

Je betaalt niet altijd voor wat een product kan maar ook voor naam, merk en "hype"

die rolls royce heeft dan wel een v12 motor maar zo'n motor is qwua prijs niet in verhoudsing tot wat een rolls royce kost.

Ander voorbeeld DVD recorders kostten eerst 2000 euro terwijl je op je pc al veel goedkoper dvd's kon branden.

Nu kostten ze 200 euro ofzo en de hardware is niet 1800 goedkoper geworden geloof mij :p

11. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij had MS eerst aangekondigt 1x per jaar de xbox te gaan verlegen met 50 euro ofzo... stond toen in dat 1e jouw xbox 360 magazine...

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nu al zin over 8 jaar :+

13. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox 360 core is vanavond bij mediamarkt in de aanbieding
    tussen 20.00 en 22.00 is hij 222 euro

geen verkeerde prijs volgens mij.

14. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Groningen is bij de Media Markt de Xbox 360 Premium €366,- en de Core €289,-

:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina