1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prijsverlaging stopt gebruik van illigale software

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tjt9sch, 30 mei 2002.

1. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Audio cd's moeten goedkoper, daarmee word je nu echt genaaid. Vooral die verminkte en verkrachte cd's van Sony (voorbeeld: de celine dion cd, die ik toch nooit zou kopen/downloaden)
    In de USA kan dat ook goedkoper, dus hier ook. Elke Nederlander weet dat hij genaaid wordt als hij hier een CD koopt. Ik stel voor dat we geen cd's meer kopen totdat ze goedkoper worden.

PC games moeten ook (iets) goedkoper. Ik koop weleens van die budget titels, maar geen nieuwe games, die vind ik te duur. Voor een Xbox game betaal ik makkelijker meer geld, misschien omdat dat een console is? In ieder geval weet je dan 100% zeker dat het werkt. PC games zijn meestal niet af, hebben de gekste drivers nodig en verpesten je hele PC. Na het downloaden van 100Mb aan patches kun je dan eindelijk je Geforce kaart gebruiken.
    Daarom heb ik dus een Xbox.

Je ziet nu al dat er Xbox games goedkoper gaan worden, net zoals de budget titels bij de PC. Een goede ontwikkeling denk ik. 60 euro voor een nieuwe Xbox game vind ik wel ok.

Ik ben wel van mening dat het goedkoper maken van DVDs, CDs en Games als gevolg heeft dat er dan minder gekopieerd zal worden.

Meestal kopieer ik alleen cd's die ik anders ook niet zou kopen. CD's of DVD's die ik erg leuk vind koop ik meestal wel, maar dan wel bij bv. de mediamarkt als ze goedkoper zijn.

2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Kben et totaal met Bouncemeister eens

Deel Deze Pagina