1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prijsverlaging Xbox bezorgt Sony & Nintendo slapeloze nachten.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door timmio, 17 apr 2003.

1. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    niet alle spellen worden ontwikkeld door MS, hoor

2. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo?:confused:
    Goede kwaliteit games en Live kunnen toch prima samengaan.

3. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, er is nog wel wat leuks op komst hoor

Brute Force
    Midtown Madness 3
    KOTOR
    Fable

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd Lorre,
    En dat is het enige leuke wat er nog komt

5. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    en project gotham racing2 en RSC2 en Halo 2 en star wars galaxies...

zo slecht is het nu ook weer niet
    ben jij misschien van plan 20 games te kopen op anderhalf jaar tijd?

Ik denk dat zowel de Xbox als de cube nog zullen inlopen op de ps2 want die heeft denk ik de minste line-up

6. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    Moto GP 2 komt er ook nog aan

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Pgr 2 en halo2 zijn dan ook nog tof, maar motogp2 niet.
    Enja, ik koop graag elke maand 1 of 2 leuke games (als dat mogelijk is)

8. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik las ook al een tijdje terug over die prijsverlaging :D
    en hoe zit het met het thrill pack enzo?
    hebben die een verlaging?

ik hoop ook dat nintendo met een gamecube prijsverlaging komt, dan kan ik mijn bonnetje nóg beter gebruiken.

de Xbox zal de playstation2 niet inhalen, maar ik hoop toch op een kleinere achterstand tussen xbox2 en playstation 3 (ik denk dat sony zo'n grote fanbase heeft dat ze altijd wel bovenaan blijven staan) ik denk een kleinere achterstand, maar ik hoop dat Xbox marktleider wordt.

9. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ja ik ook. markleider betekent denk in grote lijnen de beste en meeste games.... en daar gaat het uiteindelijk om

10. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de prys verlagingen zorgen
    voor een betere indruk.
    aan het begin vonden vrienden
    van een erg duur ding,
    laatst hoorde ik ze zeggen,
    lekker prijsje en al d ie paks.

dus wat my betreft zal dit wel helpen
    om dichterby ps2 te komen

11. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dit is echt onzin, sorry dat ik het zeg hoor, maar spellen zoals moto gp, zijn die kwalitatief slecht omdat ze Live! zijn?!?

Ik dacht het niet hoor, moto gp is toppie racespel, mechasaault zal volgens jou dan ook wel een oerend slecht spel zijn, o ja, want dat is live, serieus, slechte redenering vind ik dat

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, je moet goed lezen!!!!!!!
    Wat ik bedoel is dat MS teveel aandacht aan xbox live besteed en te weinig aan de games zelf. Zolang er maar xbox live compatible opstaat dan vind MS het goed. De kwaliteit van de game zelf boeit ze volgens mij geen ene donder. Want kom op man, wat voor leuke spellen zijn er nou de laatste tijd op de xbox uitgekomen? Niks!!

13. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jij zegt:
    Sony is niet te verslaan! Ze hebben een veel te grote voorsprong!
    En nintendo gaat het volgens mijn ook beter doen. Ze hebben de komende maanden een veel sterkere line-up.
    Doordat MS zich teveel op xbox-live richtgaat de kwaliteit van de spellen achteruit

je zegt duidelijk dat de kwalitiet van spellen achteruit gaat door Live!
    dus met jij jouw eigen tekst maar is beter lezen
    ik lees namelijk andere mensen hun tekst wel, jij de jouwe blijkbaar niet, maar goed....

je redenering is: door xbox live lijken de games nergens naar, fout, xbox live is een leuke extra, ms heeft genoeg developers die oonk niet-xboxlive games maken hoor

er zijn developers zat die niet voor de live optie kiezen, daarbij kan live perfect samen met een toppie game
    panzer dragoon orta
    indiana jones the emperors tomb
    kung fu chaos
    brute force
    moto gp 2
    halo 2
    kotor
    fable
    PGR2
    midtown madnes 3
    ...
    allemaal rommel volgens jou?

14. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ze bij Sony heerlijk liggen te maffen hoor. De PS2 is nog steeds vaker over de toonbank gegaan dan de Xbox en de GC bijelkaar.

Trouwens Sony weet al dat de Xbox en GameCube kwa specs overtreffend zijn, dus die wedstrijd hebben ze al opgegeven.

Nintendo heeft de komende maanden ook een sterke line-up van Nintendo Toppers. En Sony komt weer met Tekken 16, Ridge Racer 15 1/2, enz........ m.a.w. niets origineels.
    Als je dan met een vervolg komt doe het dan goed. Zo is Zelda The Wind Waker een heel goed en origineel vervolg.

En dat zal ook gelden voor bijv Halo 2, als basis Halo+ allerlei aanpassingen. Dus dat is ook een voorbeeld van een vervolg die toch origineel is.

Tja, Xbox Live is misschien wel leuk, maar van mij hoeft het niet hoor, als ik online wil gamen ren ik wel naar m'n pc'tje toe.

Er zullen zeker wel games komen die voor Live worden gemaakt, met een zwakke singleplayer, en een sterke multiplayer.
    Zo is dat in het pc-wereldje ook: C&C Generals singleplayer is effe leuk (eigenlijk een tutorial voor het multiplayer onderdeel).

Dat zijn de Games die ik ga vermijden.

Maar zoals Mr.Blond al zei: er zullen ook games komen die en Live! zijn, en een sterke singleplayer hebben.

15. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind ook dat Xbox Live! niet noodzakelijk is. Maar wel voor de mensen die een zwakke pc hebben en dus weinig online games aankunnen.
    Ik denk niet dat de kwalitiet van de spellen eronder leidt. MechAssault en Moto GP zijn top kwalitiet, ik vind MechAssault single player zeker even leuk als Live! Moto GP was single al topspel, met de Live! erbij is het helemaal leuk. Je hebt goeie spellen en mindere spellen en slechte spellen, ook op Live!
    De Xbox valt of staat niet met Live!
    Live! is leuk, maar zal de kwalitiet van de games niet veranderen volgens mij.

16. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0

Nee, dat denk ik ook niet hoor, want de aankomende toptitels, zullen zowel single- als multiplayer erg sterk zijn.

Het is alleen wel jammer dat je een bepaalde upload snelheid moet hebben (128 kbps meen ik?). Dus zullen de mensen met een ADSL-Lite aansluiting niet kunnen deelnemen aan Live!

Maar ja, zo heeft alles wel z'n voor- en nadelen toch;)

Deel Deze Pagina