In Groningen bij de MM niet iig, gisteren nog gekeken toevallig. Jammer dat enkele uren daarna mijn eigen Xbox stierf...maar ik wacht wel op die verlaging en dan haal ik er wel 1 met een leuk spel erbij.
volgens mij is ie nergens bij de MM in de aanbieding, in zeeland was er een aktie (had ze gebeld, maar die is al verlopen)
Doh, moet ik nog langer wachten op een nieuwe Xbox. Ben benieuwd wanneer de Xbox in NL voor 119 wordt verkocht...
die kerel zei dat ze wel nog 1 of 2 pakketen met burnout hadden, voor 129 geloof ik. Maar wel in Zeeland he
Beetje uit de richting (woon in Drente), maar ik heb al wel een Forza pack gezien in de buurt voor 139. Alleen forza heb ik al en die is niet meer zo nieuw. Geduld is een schone zaak, als ik een crystal voor 109 kan krijgen, ga ik daarvoor!
Amazon.fr Daar zijn ze al te koop voor 109-119, dus in Frankrijk is het al begonnen. Nu nog even wachten tot het naar Nederland waait.
xbox kost nu 100 EURIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bij freerecordshop, en een forza pack kost 130.