Prijsverlaging??

Discussie in 'Algemeen' gestart door mischa, 9 apr 2003.

1. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zo'n grote aankoop doet, dan kijk je toch op zijn minst waar het het goedkoopst is? En anders ruil je em toch gewoon en ga je em bij de andere winkel halen, lijkt mij....

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij is die prijsverlaging een wanhoopspoging om nintendo of sony te verslaan. Dit is gewoon triest.
    Ik weet nog goed dat ze toen zeiden: we hebben het beste met de gamers voor.
    O ja, zijn de gamers die dat ding voor 479.95 hebben gekocht (o.a. ik zelf) ooit beloond?
    Ik vind het gewoon een klote streek van ms

3. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    ja we hebben toch een rewardpak gehad.
    kijk eens naar sony.
    als je een ps2 had gekocht was je helemaal mooi de sjaak.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    JA een reward pack die je zelf hebt betaald! je was verplicht om twee spellen en een controller te nemen. nou lekkere reward zeg,
    je hebt er gewoon zelf voor betaald.
    Als ze echt sportief hadden geweest hadden ze je 108 euro terug gegeven, maar dat doen ze niet.
    Nou ze zijn in ieder geval 1 klant kwijt want ik koop geen microsoft console weer.
    in 1 jaar tijd een prijsverlaging van 289 euro!!!!

5. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je hebt extra spellen gekregen voor dezelfde prijs. Door de prijsverlaging zijn veel gamers gedupeerd. Om de gamers toch tegenmoet te komen heeft Microsoft de gamers 2 spellen extra gegeven. Ze hadden moeilijk geld terug kunnen geven. Ik vind het netjes van Microsoft om zoiets te doen.

Dat verplicht wat jij gebruikt vind ik niet passen. Je mag blij zijn dat je de mogelijkheid kreeg om 2 extra spellen en een controller te krijgen. En je gaat me niet wijs maken dat je dat niet fijn vond.

6. ikah

ikah Guest

ik voel me best genaait ik heb net een maand een xbox ik had beter even kunnen wachten..
    Marja dat is mijn eigenschuld

7. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik snap dit niet, op de 259 euro maakte microsoft al verlies...maar wel beter voor de mensen die er nog geeneen hebben!! :+

8. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Het is normaal dat iets goedkoper wordt als het langer uit is. (bij consoles gaat het wel stukken sneller) Als je een DVD koopt weet je dat die over een jaar ook goedkoper zal zijn. Dus ik begrijp niet waarom iedereen zo moeilijk doet over de prijsverlagingen. Toen ik mn xbox kocht wist ik ook dat die nog goedkoper ging worden (heb m na de 1e verlaging gehaald), maar ik had gespaard en wilde m hebben zodat ik in de zomervakantie kon spelen. Dat de verlagingen zo groot zouden zijn met spellen etc erbij had ik ook niet verwacht, maar je moet er niet over blijven zeuren.

Ik ben nu wel blij met de verlagingen, nu gaan een paar vrienden bijna zeker ook een xbox halen. Dat wordt binnenkort linken met zn 4n 8)

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ze hebben niks gegeven en jij hebt niks gehad!
    Je hebt er zelf voor betaald en als jij dat geven noemt dat gaat het neit goed met je

10. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    wat een vreemde kronkelredeneringen je hier allemaal leest, onbegrijpelijk, als je die redenering op alles doortrekt kan je beter nooit nog eens naar de winkel gaan, alles wordt gewoonweg goedkoper met de tijd, waarom vinden sommigen het zo schandalig als het ook bij consoles gebeurt??
    Als je een pc gaat kopen ga je 2 maand later toch ook niet de boel volzeiken omdat hetzelfde paket dan weer goedkoper is? en die PC winkel of leverancier zal je ook geen reward packs gaan geven hoor...

11. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt ervoor gekozen om toen de xbox te kopen voor die prijs, dat doe je met alles wat je koopt. Je wist dat je voor die prijs alleen een xbox+1 controller kreeg. Normaal gesproken worden dingen goedkoper, en heb je gewoon pech als je iets duurder gekocht heeft. Microsoft is iedereen tegenmoet gekomen die de xbox te duur gekocht heeft. Dus die 2 spellen+ controller zijn een meevaller. Je hebt meer gekregen voor de prijs dan je dacht toen je je xbox kreeg. Als je dat dan niet krijgen noemt weet ik het niet.

@ wouter xbox, hoe oud ben je dat je zoiets nog niet snapt?

@ Mc Nappy I couldn't agree more. Dat probeer ik ook al de hele tijd duidelijk te maken maar mensen willen dat niet snappen.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd de meeste spellen had ik al dus ik heb twee kutspellen en een controller waar ik niks aan had omdat ik er al vier had

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nou je hebt niks meer gekregen want die spellen waren 69.95 per stuk plus een controller van 39.95 bij elkaar is dat 179.85.
    Zozo 15 hele centen kado gehad!

14. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 2 spellen + controller gekregen, wat had je gezegd als je niks had gekregen? Je mag blij zijn dat Microsoft nog iets heeft gedaan om het goed te maken.

Laat ook maar, reply maar niet. Je wilt het toch niet snappen.

15. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    15 centen zijn toch beter dan 50 cent, niet dan

16. mischa

mischa Guest

ban die wouter xbox alsjeblieft met zijn kiddie gedrag.
    altijd xbox suckt maar de gameqube is master bij hem en het is geen klotestreek het is goed dat ze hem in prijs verlaagd hebben

17. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0

Das waar, je kreeg van Microsoft geen nickel back;)

Maar die prijsverlaging is zeker leuk als je nog geen Xbox hebt.

Het is ook niet fair om die rewardpack actie van MS te vergelijken met Sony. De PS2 was in het begin fl. 1150,- en pas een aardige tijd later fl. 999,-. MS gooide de prijs na een maandje flink naar beneden.

En omdat ze zich nog moesten bewijzen, is het een leuke actie zo'n rewardpack, om de klanten die haar voor 480 euro hebben aangeschaft niet in de regen te laten staan.

18. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0

Uhmmm,

Moet men iemand bannen om zijn of haar mening??

Als je je aan iemand irriteerd, negeer dat persoon dan. Actie = Reactie immers.

19. mischa

mischa Guest

is geen menig is fanboy gedrag rn je mening TE ve door willen duwen.
    hij is tegen alles van miscrosoft en gamecube kan bij hem nite kapot.
    wat weet jij ervan als je et 1 dag lid bent bemoei je er niet mee ik ken hem langer als jij en weet wat hij altijd uitspookt op dit forum

20. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    offtoppic:

....Love is in the air....

Deel Deze Pagina