prijsverlaging?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Repelsteeltje, 4 okt 2003.

1. Samurai-X

Samurai-X Live by the sword...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met spanning op de x-mas bundle te wachten. Massive bundle lijkt me niks je hebt er alleen een extra controller bij en het prut spelletje brute force die in het niets valt bij halo en mm3 _O_ . Kan iemand het posten als je meer over de bundles weet of misschien zelfs wel een hebt zien liggen?

BTW: dont mess with teh cube, het is gewoon de ultieme console als je al dat macho schiet geweld eens zat bent en open staat voor andere dingen.

2. shumi

shumi Guest

@ sam7urai. Je bent dom als je die xmas bundel neemt want voor 30 euro meer heb je een 2 controller en een spel erbij. En als je die controller los koopt (waarschijnlijk doe je dat wel, want bijna iedereen heeft 2 of meer controllers) dan ben je 40 euro kwijt. dus dan maak je tien euro verlies en krijg je niet eens brute force erbij. Dat is dus dom.

3. Samurai-X

Samurai-X Live by the sword...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt maar brute force vond ik serieus echt helemaal niks aan. En die 10 euro verlies kan ik mee leven want het gaat me erom dat de 2 bundles een maand uit elkaar liggen. De x-mas bundle komt middenin m'n herfstvakantie wat ik al klote genoeg vind ( wil hele vakantie game }:] ). Wat ik wel minder vind is dat er bij beide geen dvd-kit zit?

Deel Deze Pagina