1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Prijsvraag BigBen Interactive: 4 games te winnen

Discussie in 'Games' gestart door Sen, 18 okt 2018.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Multi plat zijn daar al niet al zo ontzettend veel van? Ik denk dat diegene die met deze site zijn begonnen iets voor ogen hadden. Ik denk wil je meer leden hebben en dergelijke dat je juist iets moet doen wat andere sites niet doen of niet hebben.

    Je moet ook niet willen concurreren met grote sites. Bovendien een kleinere site en hechtere kleine groep is meestal nog beter en gezelliger ook.

    Meedenkende leden is nooit verkeerd, maar om nou het roer om te gooien lijkt mij juist totaal geen goed idee.

    Het team wat er nou zit probeerd al zoveel mogelijk te doen en als je bijvoorbeeld multi plat gaat weet je wel hoeveel werk dat is?

    Je zal werken met vrijwillige schrijvers, posters en content fillers die dit als hobby zien. Dus dat zijn mensen die werken, waarschijnlijk een gezin en dus alles moeten doen in hun vrije tijd die ze over hebben.

    Een forum actief houden ligt 80 procent aan de leden die aanwezig zijn. Daar kan een crew vrij weinig aan doen.

    Ik wil dit en dat is mooi, maar het moet wel haalbaar wezen en denk dat je pas dingen moet gaan doen als er een paar bij zijn die eerst moeten laten zien dat ze wat actief zijn en goede stukjes kunnen schrijven. Na verloop van tijd kan je dan altijd kijken wat mogelijk is als blijkt dat er genoeg content wordt gepost.

    En verder wat ik al zei wat heeft team en beheerder voor ogen? Ze zijn met Xboxworld begonnen met een reden en doel en dat was niet zomaar.

    Ik denk dat je juist wil je helpen eerst moet horen en begrijoen wat ze willen en het doel is. Ze hadden vast niet in hun hoofd aantal jaar geleden om er een multi platform site van te maken. De drijfveer en passie was denk ik echt wat de naam al zegt een Xbox site te hebben. Op een forum kan je natuurlijk veel makkelijk alle kanten op.

    En nu hou ik op met typen want het typt al zo rot op me mobiel lol.
     
    Sen vindt dit leuk.
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Graag!
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Stuur me maar een PM, dan kunnen we wel wat regelen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Multiplatform is uitgebreid overdacht en besproken en daar is niet voor gekozen. We blijven liever bij Xbox en concentreren ons daarop, waardoor we een verticaal sterk zijn ipv horizontaal en we dus heel veel releases echt kunnen behandelen, ook de minder bekende. Ook maakt het ons wel uniek en het zit al sinds het begint van de site in ons DNA.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Verschil met de begin-periode en nu, is natuurlijk wel dat Xbox, vooral toen de 360 uitkwam, even een paar jaar de populairste console was, terwijl PS3 langere tijd door een groot deel van de gamers genegeerd werd.

    Uiteraard zou dat next-gen zomaar weer in het voordeel van Xbox uit kunnen vallen.

    Als ik het me goed herinner was het forum en (vooral) ook de frontpage destijds wel wat levendiger dan nu, want meer updates en content, dus meer mensen die daar even regelmatig een kijkje kwamen nemen.

    Ik zou het ook allemaal graag wat breder zien qua content, maar ja, als daar niet genoeg mensen voor beschikbaar zijn, dan is het idd beter om het gefocussed te houden op 1 system, al vermoed ik dat momenteel de meeste mensen hier de PS4 als primaire console hebben.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Gedaan, met motivatie erachter en verklaring erbij. Jaren voor EvilGamerZ geschreven, waar ik tegen het einde beter werd in wat ik deed, althans volgens de eigenaar. Uiteraard kan ik een test schrijven als het moet. Sen Mue 1, open wereld RPG over Samurai Sen. Hehe grapje, of Sen - Combat Evolved aangekondigd, shooter. Gewoon een testbericht doen is voor mij geen probleem, desnoods met een 2e ronde kans, zoals echt solliciteren ook wel eens gaat. Afgelopen nacht misschien een beetje slecht geslapen, maar ik voel me nu wel gemotiveerd en het is een prima afleiding voor mij van alles om me weer als vrijwilliger in te zetten en ik kan het thuis doen. Win win voor ons allemaal. Bekijk mijn PM maar.
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    We hebben er natuurlijk ook echt last van dat de Xbox One in NL en in het algemeen niet zo populair is. Maar goed, we hebben er niet voor niets serieus over gedacht. De Original Xbox was dat ook niet heel erg, dat kon ook. Het is overigens niet zo dat de mensen die de site begonnen zijn toen er nu nog zitten.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Forum is toch al jaren multiplat. Alleen de lay-out en de homepage, url zijn louter Xbox georiƫnteerd.

    Door de One X en games als Forza horizon lijken de berichten rond xbox weer wat te groeien, maar het gros van het forum speelde kort geleden ook massaal op de ps4
     

Deel Deze Pagina