1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[prijsvraag] Godzilla

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door kaliet, 22 jul 2003.

1. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al kans hebbers :) ik bedoel net zoals bij toen die MKDA prijsvraag :>?

2. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zo'n photo paint shop gedownload en heel wat geprobeerd maar het is echt niet zo gemakkelijk als ik had ged8.
    Het lukt me niet eens om een godzilla mooi op een ander plaatje (van een gebouw)te plakken. Ik ben er dus maar mee gekapt.

3. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er ook een hele tijd over gedaan om het echt te begrijpen denk 1 maand achter elkaar ff allus uit testen enzo. Totorials door werken is ook een hele goede hulp

4. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    HuubSell is in de maak!

5. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat lukt mij dus niet, Bijv, zo'n helikopter op zo'n achtergrond plakken want als je een vierkant plaatje hebt met een helikopter in het midden hoe haal je die helikopter dan uit het vierkante plaatje?? Keb gewoon verkeerde photoshop ofzo. Of ik ben hier gewoon slecht in.

6. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    :+

edit: @black... je hebt ook een lasso tool, en de magic wand tool, daarmee kun je figuren knippen ipv vierkanten, je kan trouwens ook de helicopter als vierkant uit een plaatje knippen, op een ander plaatje plakken en vervolgens het stuk om de helicopter wat je mee hebt gekopieerd uitgummen :)

Laatst bewerkt: 27 jul 2003
  7. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Thx for the help, zal het morgen nog maar eens proberen. Ik heb nog nooit gehoord van lasso en magic wand. Zitten ook niet in mijn photoshop die ik van www.jasc.com heb gedownd.

/Edit: dat gummen moet dan wel heel precies, of hier ook een hulpje voor?

Laatst bewerkt: 27 jul 2003
  8. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hmm, ik heb Photoshop 7.0 (in de winkel gekocht! 8)) enne daar zit het iig wel in, en dat gummetje werkt heel makkelijk, je kunt namelijk als je die gum hebt gekozen op je rechtermuisknop drukken en dan de pointer (of hoe je dat noemt) veranderen, je kan 't ook veranderen dat ie de eindrandjes een beetje aflopend weg veegt waardoor er dus een mooie overgang tussen het geplakte object en de achtergrond kan ontstaan :)

Ach ja, je moet gewoon wat oefenen en kloten en al die effecten uitproberen en dan komt het vanzelf, meestal kan je het gewoon niet in één keer, ik gebruik het soms, nu ongeveer 2 jaar, en ik kan er wat leuks mee maken maar ben ook maar een amateur :) (zie godzilla creatie) :+

9. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan ook met ctrl-alt-x de extract mode gebruiken. Dan kan je met de kwast een lijn trekken om het object dat je wilt uitknippen en dan moet je met het emmertje dat je linksboven ziet op het deel klikken dat je wilt houden. Dan op ok klikken. Soms werkt deze methode goed maar soms ook niet. Dan gebruik ik gewoon de gum. Maar het probleem bij de gum is dat áls je iets weggumt het alleen terug is te krijgen met step backwards. Daarom kan je het beste vrij vaak even de muisknop loslaten zodat je een soort tussenstop krijgt. Als je dan een fout maakt en je doet ctrl-z, dan is er maar ik klein deel van je werk verloren. Succes

/Mod <KNIP>CENSUUR - dit mag dus niet!

Gewijzigd door DarkwingDuck

10. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    grapjas, hoe kan je nou photoshop downloaden van de site van de concurent paint shop pro? Jij hebt dus Paint Shop Pro gedownload gek.

Ik zelf gebruik Paint Shop Pro en vind het beter als photoshop omdat het gemakkelijker is (heb ik gehoord) en weet ik veel, t werkt gewoon lekker.

mijn creatie komt zo meteen wel......

edit:

as promised:

Ik kon niet zo goed de juiste fotos om te editen vinden dus heb ik er dit maar van gebrouwen.
    P.s. check hun xbox storage, ze hebben er wel veel huh?

Laatst bewerkt: 28 jul 2003
  11. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mag er niet?

12. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben de Mod geen kans hebbers geszien ofzo of dingen die ze echt vinden dat kans hebben >
    ?

13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Mijn deelname.. photoshop alleen gebruikt voor resizing eigenlijk.[​IMG]

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    hij had het over warez.......

15. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn oprechte excuses

Laatst bewerkt: 28 jul 2003
  16. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    En vandaag was de laatste dag dat jullie je inzendingen mochten versturen, wie zal er winnen? Zijn er nog mensen die een creatie hebben gemaakt maar niet hier hebben laten zien?

Show me!

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb mee gedaan, ik kan 'm alleen nergens kwijt...

18. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    http://www.theforumisdown.com daar kan je o.a. uploaden, moet je 'm alleen wel effe kleiner maken dan 50 kb, kan in photoshop als je dat gebruikt heb bij save for web...

19. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Okee, thanx Kaliet, hier is mijne:

Laatst bewerkt: 29 jul 2003
  20. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hahha cool getekend hoor :) thumbs up... voor de mensen die 't niet snappen en dat plaatje niet zien, rechtermuisknop op dat plaatje, dan eigenschappen, dan die link kopieeren en in je browser plakken :)

Deel Deze Pagina