1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prijsvraag Mech Assault 2 ?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door BoneCrusherrr, 12 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb je uberhaubt de vorige pagina wel gelezen?

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Zoals ik eerder al zei. Uitslag wordt bekend gemaakt als wij de prijzen binnen hebben, zodat winnaars niet lang op hun game hoeven wachten.

En ja, ons prijzensysteem is eerlijk, maar je maakt nog steeds kans om te winnen als je al eens gewonnen hebt.

3. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    De helft (naar boven afgerond) van de prijswinnaars wordt getrokken uit de groep inzendingen die nog nooit iets gewonnen hebben. De rest wordt uit alle deelnemers getrokken. Je hebt dus ongeveer twee keer zoveel kans als je nog nooit iets gewonnen hebt.

4. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    goed systeem:)

5. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    w00t, dan hoopik dat ik die oddworld niet win...
    want ik win liever game dan dvd...
    kunnen jullie mijn inzending cancellen ? :p

6. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo zelfvertrouwen :+ ;)

7. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Vanavond maak ik de Mechassault 2 winnaars bekend.

8. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okej, stoer, goeie regel...dus dat zou betekenen dat de winnaars van de Sonic prijs (waaronder ik :D ) deze week nog hun spel binnen krijgen?! Oftewel in mijn geval voor het einde van mn vakantie en dat ik dan weer is lekker alle tijd heb om die Egel over mn beeldscherm te laten schieten..of zit ik er dan ver naast? :9

PS...als vanavond pas de winnaars bekend worden gemaakt..waarom is die prijsvraag dan nu al gesloten.... *) ??

Laatst bewerkt: 15 feb 2005
  9. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Spannend!! :)

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is het niet beter om alleen leden te laten winnen die minimaal 90 dagen geregistreerd zijn. Vegatom zegt bv op de frontpage dat ze niet echt actief zijn(/op het forum). Zo krijgen de echte die-hard xbwérs die ervoor zorgen dat dit een actieve communatie blijft ook een keer een goede kans om te winnen.

En nee, ik heb nog nooit iets (hier) gewonnen. Slijmerig of niet.. maar word er wel steeds moe van als mensen winnen die niks toevoegen aan deze site.
    En alleen dus lid worden voor de prijsvragen (en dan ook nog winnen 8) :+ :mad: )

Laatst bewerkt: 15 feb 2005
  11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn ook leden die (bijna) niet op het forum komen, maar wel dagelijks de frontpage bezoeken. Daar komt bij dat we iedereen gewoon gelijke kansen willen geven, we gaan geen mensen uitsluiten van deelname. Dat is gewoon niet eerlijk.

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wordt er niet veel misbruik van gemaakt? Niet dat members met 4 of meer acounts meespelen? Of is dat nou niet meer mogelijk sinds dat je je adres moet invullen? Doe sinds een aantal prijsvragen weer lekker mee :9

13. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    sinds het moeilijker is om die dingen in te vullen vind ik het ook interessanter om te doen. ik vind het leuk om te testen of ik dingen al weet en als ik ze moet opzoeken dan denk ik: 'heey da wistik niet'.

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is mijn probleem ook wel. Doe niet aan alles mee. Dus kun je natuurlijk niet verwachten dat je een keer wint. Maar toch.

@mike, je hebt gelijk.. Tuurlijk heb je gelijk, en ik snap het ook wel. Maar vindt het jammer dat ik niet mechassualt 2 heb gewonnen:+ (nou wil ik eigenlijk wel mijn smeergeld terug :{ }:] )
    En het is niet mijn site, Zoiezo ben ik blij dàt er prijsvragen zijn.
    Wil nu niet als de boze-niks-krijgende-member te boek staan. Heb het hier onwijs naar mijn zin, met of zonder MA2:+ 8)

15. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    leuk dat je meedoet :) hoe meer zielen hoe meer vreugd, hè

anyway..t lijkt me een beetje lullig om mensen alleen op basis van hun adres niet 2x mee te laten doen..
    mensen met broertjes/zusjes die ook op xbw zitten worden dan zeg maar ervan "verdacht" 2 accounts te bezitten terwijl ze alleen maar vrolijk op de site rond zitten te kijken met zn tweeën (of meer). Dan lijkt t me eerlijker dat je dan bij iedere prijsvraag die mensen die dan een "dubbele" account hebben eerst een beetje "filtert"..
    dus dat je een van de 2 laat meedoen, (misschien wel met een of andere variabele.. :+).

En trouwens.. die adressen maken dan ook niet zoveel uit.. zat mensen met gescheiden ouders..
    dan heb je toch 2 adressen om te gebruiken om mee te doen, dus dat "2 accounts op een adres om te cheaten" gaat hier niet eens op..

/EDIT:
    en de mensen die weinig posts hebben volgens hun profiel, zijn misschien alleen actief op plaatsen waar de posts niet meetellen..
    dus uitsluiting op basis van posts is, behalve het feit dat mensen die alleen op de frontpage kijken voor nieuwtjes dan ook niet mee zouden kunnen doen, ook nog eens niet mogelijk voor bezoekers van bijvoorbeeld the green mile..

Laatst bewerkt: 16 feb 2005
  16. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    he fuck weer nix gwonnen:mad:

17. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    de prijsvraag van oddworld is weg.. betekent dat dat we de uitslag vanavond kunnen verwachten?

btw.. kunnen we hier geen centrale prijsvraag thread van maken?

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is toch niet te overzien. Specifieke klachten worden naar mij gemailed of PM't.

En ja, ik denk dat ik vanavond de Oddworld winnaars bekend maak.

19. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ok.. iig bedankt:)
    veel geleerd van deze thread.. lol
    /EDIT:
    er is er weer eentje gesloten..
    *wacht met spanning af tot de avond*
    /EDIT2:
    ik had de otogi 2 prijsvraag gewonnen (ik=blij *) )
    ik heb m alleen nog niet..
    en de bekendmaking van de winnaars was de 20 februari..
    hoe lang duurt t gemiddeld voordat zo'n pakketje aankomt?

Laatst bewerkt: 28 feb 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina