1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Prijsvraag] Te Makkelijk?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door timmio, 23 dec 2003.

1. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    drempel laaghouden is inderdaad belangrijk, maar is het daarbij niet leuker als er wat meer hersenactiviteit vereist is en niet een simpele klik op de review voldoende is? Ik bedoel niet dat de vragen fout zijn, maar omdat het zo standaard is dat antwoord 2 een stukje lager staat in de tekst dan antwoord 1, worden ze zo verschrikkelijk laagdrempelig, te laag (als we het d'r toch over hebben:)

Doe d'r is een vraagje tussen van hoe heet het hoofd van het swat team in nl (hoofd bbe eigenlijk, ja ik heb het wel een stukje gelezen;)), geen idee of dat te vinden is, maar dan ben je wel met het onderwerp bezig en doe je nog wat nuttigs, of vraag eens van wie zei "swat is voor mietjes" in het forum ? (ik verzin ook maar wat) ,,,gewoon wat meer actief zoeken/nadenken dan zo'n simpel tekstje,

Zoals die prijsvraag van jou Wouter, (dacht ik) ,waar mensen zelfs in discussie gingen over dat de vraag fout was, verschillende antwoorden mogelijk waren etc, dat was meesterlijk!

2. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    je maakt "kans" ,bedoel je, dus iemand die het niet boeit of hij echt iets wint, of iemand die echt supergraag dat spel wil winnen maken net zoveel kans, misschien moet eens gedane moeite beloond gaan worden.

Laatst bewerkt: 23 dec 2003
  3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm dat was niet mijn prijsvraag geloof ik :) Ging dat niet om KOTOR met hoeveel mensen je in je party kon hebben? Ja dat is gewoon interpretatie van de vraag, maargoed.

Waarom zou een dergelijk moeilijke vraag, zoals de naam van het hoofd van de BBE, er in moeten? Die informatie is toch niet op XBW te vinden? Dat is namelijk wél wat we willen, en de uitgever heeft het liefst dat men zich verdiept in het spel zelf.

Overigens zijn de namen van de BBe strikt geheim...

4. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    CTRL+F |:-

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan moet je alsnog de drie mogelijkheden af gaan.

Ok, laten we als voorbeeld de huidige Swat prijsvraag nemen. Wat voor vragen hadden jullie daar dan gezien?

6. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De spellen worden verloot alleen moet je effe de Re/preview lezen.

7. Master Zerocool

Master Zerocool Life Is A Game,Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    100 % gelijk

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tuurlijk, het invullen van het formulier en het opzoeken van de vragen (kleine moeite) is dan ook je inschrijving voor die verloting.

9. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, iets in de richting van: "Hoeveel leden heeft een standaard SWAT eenheid?" ofzo.

10. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    *was voorbeeldje :+

euhh, moet ik ff over denken (kijk da's nou een mooie vraag al, ik moet spontaan een keer denken :))

(da's 3x :))
    tja dan moet het meer een verloting worden en kan de benaming "prijsvraag" de prullenbak in, want voor een prijs mag je best je hersentjes gebruiken

11. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    ja top, zoiets was de belgische vraag ook,

of doe iets waarbij ze op de site van de uitgever -> spel ,moeten zoeken naar een antwoord, of doe een vraag als "hoe is [dit] veranderd tov [dat] in deel 1" (kan bij swat niet, weet ik, maar is ook weer een voorbeeld)

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah jíj vind dat ze te makkelijk zijn, ik heb ook wel eens gehoord dat ze te moeilijk waren :)

De vraag van Jajojo is natuurlijk weer érg onderheven aan verschillen in SWAT eenheden. Dat is niet één vast aantal.

13. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan me nog vaag herrinneren dat is bij de prijsvraag van unreal tournament iets moest opzoeken op de site van de game dat vindt ik wel beter moet je toch iets meer moeite er voor doen.

14. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    tja, nouja omdat je zo graag wil, voorbeeldjes van vragen naar mijn idee:

-> Hoe noemen ze het filter in de SWAT-engine die zorgt voor een natuurgetrouw beeld in het spel?

(= als je weet waar je moet zoeken, een eitje, maarja zoek maar is ff:)

-> Hoe heet Kincaid van zijn voornaam

(= stond dat nou in de review eigenlijk??)

-> en nog een simpel opzoekertje

de vragen kun je vinden via links => http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=games&id=90

dus is te doen, alleen kost meer werk en je houdt de aandacht bij het spel, en niet ff zoeken en klaar, dit kost 5-10 minuten ipv 1 minuut (euhh 30 seconden)

15. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    wat een geneuzel, als je zonodig slim wilt doen koop je fijn een denksport boekje bij de boekhandel, dit is gewoon lachen, iedereen heeft een kans, ff antwoordjes opzoeken en invullen, niets mis mee toch, niet alles in het leven moet serieus of ingewikkeld zijn..... |:-

16. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    maar je mag wel is proberen om met enige intelligentie een prijsvraag te winnen ipv altijd maar de simpele ziel op het forum uit te hangen, als je gewoonweg dingen in wilt vullen voor een "verloting" kun je ook vragen hoe heet de zwarte doos met een x erop, joepie wat heb ik goed m'n best gedaan voor 60 euro zeg. Beetje luie gedachte hoor. [​IMG]

edit: oja ,keuzeopties moeten natuurlijk nog bij de antwoorden , en dit worden dan geen antwoorden als:

A) Pindakaas
    B) Herdertje
    C) KIES DEZE DIT IS HET ANTWOORD +> antwoord <+ JAA KIES DEZE KIES DEZE

want dat zie ik ook soms nog wel, kijk ik snap dat die antwoorden soms wel een grap mogen bevatten, maar de vragen zijn al zo simpel

Laatst bewerkt: 23 dec 2003
  17. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    Eeehm dat is de Gamecube hahahahaha

maar wat ik niet snap waarom je je zo druk maakt om het niveau van prijsvragen, vind je je zelf te slim om daar aan mee te doen vind je de vragen te makkelijk, ben je gefrustreerd omdat je nog nooit hebt gewonnen, niemand verplicht je om mee te doen hoor.

relax, geniet van het leven, en dat leven is al moeilijk genoeg en als je dan een prijs kunt winnen met een paar makkelijke vragen in te vullen is dat toch lachen.

En ja ik doe altijd mee met die prijsvragen, niet geschoten is altijd mis

18. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap niet waarom sommige mensen moeilijk dat ie te makkelijk is, iedereen heeft een kans, maar het is wel zo dat er meerdere mensen zijn die eht goed hebben en je dus weer minder kans hebt dan wanneer het moeilijke vragen en minder mensen hem goed hebben en dus een grotere kans hebt!!

19. Lionhard

Lionhard Guest

zit niet te zeure mensen... XBW bepaald en als het te makkelijk is dan doe je toch lekker niet mee...

Als het te moeilijk is loopt ook iederee erover te klagen...

jezus ik heb nog nooit iemand zo dom horen klagen over prijsvragen die te makkelijk zijn...

20. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ze maken het hier makkelijk zodat er meer mensen mee gaan doen. Hier surfen ook geloof ik erg veel jonge kindjes rond (10 a 12 jaar) en die zie ik niet alles even opzoeken op Engelse sites.

Elke prijsvraag is wel leuk meegenomen (als je dan wel wint hehe)

Ik ben het dus wel volledig eens met timmio, het mocht wel wat moeilijker :p

Deel Deze Pagina