1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Prijsvraag] Te Makkelijk?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door timmio, 23 dec 2003.

1. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Klopt, de andere mensen klaagden veel intelligenter:confused: .

Laatst bewerkt: 23 dec 2003
  2. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    daar heb je wel een punt waar ik niet aan gedacht heb, dat engels,

wat zitten de laatste posters nou opeens een agressieve toon aan te slaan? misschien moeten jullie de hele post ff lezen ipv ik weer alles op moet hoesten van de andere posts.....

en ja ,ik ben zo gefrustreerd dat ik nooooit win enzo (tering lees die andere posts nou is). Trouwens nog iets, ik heb zelf toen Zelda net uit kwam meegedaan aan een prijsvraag op een andere site voor dat spel, IK HAD NIET EENS EEN GAMECUBE!!!!, leek me gewoon leuk om mee te doen en het was vrij makkelijk, IK WON DUS, god wat was ik blij, ik als xbox fanatiekeling een cube spel, direct verkocht. D'r was vast wel iemand anders een stuk blijer mee geweest, maarja de opdracht was ook erg simpel. Snappie vous???????????????

[sarcasme]
    (o sorry da's frans, ook te hoog niveau denk ik...)
    [/sarcasme]

:D tering,kwartje viel laat bij me,hehe,grapje van te hoog niveau voor mij denk ik 8)

3. Lionhard

Lionhard Guest

ja joh gooit er nog een onnozele opmerking overheen...

4. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Om weer verder te gaan met het onderwerp :+

De vragen mogen van mij best wel pittiger...

Nu zijn de vragen meerkeuze vragen, als je nu eens 2 van de 4/5 vragen open vragen maakt, ben je er langer mee bezig (je moet de tekst beter doorlezen (als we ctrl + f maar niet mee tellen :D ) en je moet typen (duurt ook wat langer dan een hokje aanklikken :+ ) verder kun je ook vragen stellen (bv. de open vragen) die je alleen kunt vinden op de officiele sites.

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    De reden dat we niet vaak creatieve prijsvragen kunnen opstellen is om de simpele reden dat er altijd wel dezelfde zijn die weten te winnen. Twee keer per jaar is dus zeker voldoende.

Wat de moeilijkheid van de vragen betreft, daar is al ruimschoots op ingegaan. Ja, ik kan vragen gaan verzinnen die niet terug te vinden zijn op XBW, maar dat schrikt ook alweer mensen af. Iedereen krijgt z'n kans, zoals al gesuggereerd wordt hoef je er slechts de artikelen en review's globaal voor te lezen.

Nu kan ik open vragen gaan toevoegen, of een slagzinactie, maar gezien het aantal inzendingen wat we keer op keer krijgen is het bijna gekkenwerk om zoiets te doen.

Ik ben tevreden met de huidige stelling van de vragen, ik kan het wat meer random door elkaar heen plaatsen, kost het je misschien tien seconden meer tijd...

6. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19

mag ik weten hoeveel ong. per prijsvraag?
    kijken hoe groot mn kans is om s te winnen :+

(vermoeden: 1 op de 9000 :cool:)

Laatst bewerkt: 24 dec 2003
  7. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Nee. :cool:

8. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat zou al een deel van ons tevreden maken denk ik, zelf heb ik dan het idee dat ik nog enigzins moet nadenken of ik nu vooruit of achtermoet CTRL-F in moet drukken :), nee geintje, maar dat is zowieso al beter en als het toch maar 10s extra kost...

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Open vragen zijn sowieso niet mogelijk. Nú kunnen we lekker met 1 druk op de knop 5 winnaars trekken uit de goede antwoorden, wanneer we elke open vraag moeten gaan beoordelen ben je de hele week nog bezig.

10. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    heb je toch mooi wat te doen deze kerst :D

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Geloof het of niet, genoeg mensen hebben de vragen nog steeds fout. Ik ben ook voorstander van leukere dingen maarja, met een deisgn prijsvraag doen steeds dezelfde gasten mee en zullen die waarschijnlijk ook winnen.

Misschien zullen we het eens proberen :p en of wee als het dan te moeilijk is!

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Of we maken een prijsvraag waarbij je de koppen van de crew in een filmscène moet plaatsen ofzo... :+

13. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    kom maar op }:]

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Jammer, de prijsvragen zijn op... *)

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah binnenkot nog eens die vage he? Waar geen games bij te winnen zijn

16. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ow ja, die ene.. tja... Ik weet niet of ze daar blij mee zullen zijn...

17. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    ...en waar niemand dus aan meedoet :cool:

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
  19. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    hier ga ik niet eens aan mee doen:)

hoef het spel niet;)

toch bedankt xbw dat jullie steeds voor prijsvragen kunnen zorgen, echt top!;)

20. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Dees was idd meer van het niveau: goh, nou moet ik toch een echt gaan zoeken.

Good job!

Deel Deze Pagina