[Prijsvraag] Te Makkelijk?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door timmio, 23 dec 2003.

1. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    :eek: :eek: Goed dat je geen namen gebruikt ;)

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe prijsvraag is trouwens wel van niveau. Daar moet je nog moeite voor doen.. :)

3. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19

neeh dat jij het fout doet houden we allemaal geheim......toch?:eek:

:cool:

4. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    die voodoo vince prijsvraag was t origineelste en t meest eervolle denk ik. daar hebben ze echt wat voor moeten doen.
    t zelfde als die prijsvraag die in de pu stond.
    heel veel lui liepen te fotosoepen. beetje noodle heeft dat zo voor elkaar.

en de 2 die gewonnen hadden deden iets in t echt je bek blauw schilderen is creatiever dan een vlammetje op je mikt timmeren met fotosoep.

maar wat eastman zegt is idd waar of je nu wilt of neit je vang in zon zoektoch naar de vragen toch meer op van de info in een game of je t globaal bekijkt of grondig leest.

t is wel goed zo op deze manier, ze zijn iig niet bezig met SMS smeerlapperij, van kom op jongen sms ons ff voor 500.000 € en we geven een game weg van 30€.

5. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    De huidige prijsvraag zal denk ik weinig mensen trekken. Een prijsvraag hoeft niet zo te zijn dat er niet veel mensen aan mee doen. Het moet voor iedereen zijn. Voor de huidige moet je ook nog lezen...ppff....dan gok ik maar wat.....:)

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    pfff, lezen.... is idd wel veel werk.... je zou er last van je ogen van krijgen! :eek:

7. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Voor die game was het mij te veel werk ja:+

Volgende keer GTA?! Dan ga ik wel lezen:9

8. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    zou wel leuk zijn, maar denk niet dat ze dat doen:D

9. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Deze keer was ie tenminste van niveau, en als mensen het vertikken om wat werk te verzetten dan is dat pech voor hun :p

10. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Veel doen niet met deze prijsvraag mee omdat dit spel een erg slecht punt kreeg in het Magazine.
    Wel zo dat er des te meer kans is dat de mensen die meedoen met deze het spel winnen :p

11. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    *applaus,,

m'n thread heeft toch nut gehad :), eindelijk wordt eventuele gedane moeite beloond! Enige hersenactiviteit na kerst doet wel pijn moet ik zeggen

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben t er ook mee eens dat die standaard prijsvragen veels te makkelijk zijn... en daarin moetje geluk hebben dat je wint. Ik vind dat er meer prijsvragen moeten komen waar je wat voor moet doen... zoals een tekening maken, 3d model... onderschriften spel.. what ever... zou veel leuker zijn en dan kan je ook eerlijk winnen.

13. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    maar tekeningen maken of onderschriften zijn toch al gauw gebaseerd op meningen. En om daar nou een prijsvraag over te maken. Wat de een mooi vindt kan de ander toch lelijk vinden? :confused:

14. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    :) ik voel me vereerd _O_

ik doe nu niet meer mee met prijsvragen, ik heb al eens wat gewonnen, waar ik erg blij mee ben, en gun zo anderen een lans
    :cool:

15. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Wat een grote onzin. Als je al een keer een game hebt gewonnen wil niet zeggen dat je kans om nog een keer een game te winnen 0 is. Elke keer wordt er (als ik de crew moet geloven) via een proggie/script geloot tussen alle juiste inzendingen :)

16. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Zie hierboven _O_

17. F-style

F-style ____________________

Leuk Bevonden:
    0
    op zich zijn die vragen wel prima zo, jullie moeten alleen proberen te voorkomen dat die lui meedoen van: *ach, ik vind 't een kutspel maar ik doe toch mee, ik kan m altijd nog verkopen*

Wat misschien wel leuk is om gewoon de prijsvragen zo te houden maar dan heel af en toe een prijsvraag doen waar je wat creatiever voor moet zijn ofzo

18. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Hebben ze al paar keer gedaan.

Bijvoorbeeld bij Grab by the Ghoolies.

19. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Inderdaad :)

20. Nosh