1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prijsvraag: Win een van de 14 Xbox Live games

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Hordo, 7 mrt 2003.

1. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Even over de UC vragen he, dit is heel verwarrend! Nu bv met die planeten. Als je bij de game info kijkt staat er idd 5 planeten. maar als je hier: klikklikklikklik kijkt, zijn het er 6!

Dit was ook het geval met de wapens, maar daar was wel het plaatjes ding goed, en niet die met de game info.. erg onhandig die site!

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond dat ook lomp met die wapens...
    Waar moet je nu van uit gaan: de plaatjes of de officiƫle features?

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, daar staat 5, en bij de plaatjes 6. En die features waren daar nu goed. Maar bij de wapens waren de plaatjes goed en niet de features pagina. Dat is dus verwarrend..

4. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    de vragen beantwoordt, nu hopen dat ik win.....
    eindelijk eens een kans...

5. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    @shriko: ik tel er toch echt maar 5 hoor :eek:

6. p1m

p1m Guest

beoordelen jullie de goede antwoorden of de posts op het forum want dat laatst kan nog wel na delig zijn

7. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    precies, die vragen zijn zo makkelijk nog niet.
    Waarom geeft de crew de goed antwoorden eigenlijk niet (met eventuele uitleg)!

8. Hotshot

Hotshot Guest

k heb alleen met de 1ste prijsvraag mee gedaan, k heb geen zin omdat ik toch nie ga winnen :p

9. masterape

masterape Guest

Tuurlijk de goede antwoorden daar gaat de actie toch om:{ Maar de vraag is toch hoeveel soorten species er zijn of heb ik dit weer fout?:confused:

10. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoe kiezen jullie eigelijk?

11. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kiest Mirik gewoon twee willekeurige personen met z'n hersentjes uit :eek:.

12. Chevalric

Chevalric Guest

En we hebben weer zo'n dubieuze UC vraag gekregen: de unreal franchise is volgens mij niet van 1 developer, maar van 2 verschillende bedrijven... Eentje maakt de engine, de andere gebruikt die engine om de unreal games te maken...

Ik snap eik ook niet waarom we nu moeten mailen. Bij de oude prijsvragen kon je de antwoorden gewoon op de site invullen als je ingelogd was. Dat was een stuk handiger...

13. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Als MIRIK dit ziet, wanneer krijgen we dan onze mailtje voor de adres ? Kheb er nog steeds geen gehad :mad: !

14. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie tot mijn grote verbazing dat de winnaars nog niet bekend zijn :eek: Gaat dit vandaag nog gebeuren of... ?!

15. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Dat ook maar er zijn geen nieuwe vragen,ik denk dan ook dat die 2 games later nog verdeeld zullen worden,want Mirik was d8 ik even weg een dag naar iets(ben vergeten waar) en is niet aanwezig en zou het dus niet kunnen maken,dus nog paar dagje's w8en denk ik.

Deel Deze Pagina