Ok ok ik hoef die hele vroege beta code al niet meer, maar wat ik me echt afvraag.. Waarom 'patsen' sommige mensen hier met stats waarbij ze nog minder dan 5000 matches gespeeld hebben en een KD van rond de 1 hebben?!
Als ik Halo heel even opstart zie ik lui met meer dan 20.000 potjes! Hier niet aanwezig?
Hoop vage redenen worden er ook geplaatst zeg.. (Want ik wacht al zo lang, Ik ben al zo lang lid van XBW, Alle achievements heb..) Echt allemaal van die nutteloze dingen die nergens op slaan. Of een filmpje posten van een mooie actie.. tsja iedereen die Halo een beetje heeft gespeeld heeft dat wel ooit gehad. Helaas kan niet iedereen dat capturen.
Begrijp me niet verkeerd, ik hoef die code niet! Zelf ben ik niet zo hardcore, kheb ODST al dus ga het dan lekker spelen. Maar succes aan degene die de 'meest hardcore' spelers eruit moet zoeken.. Want wat een bs redenen worden hier genoemd zeg.
Waarom laat je ons niet stemmen op wie ze krijgen?
Soweiso verdienen DulleNL,mr.elk en Marruk ze.
Dulle voor zn fantastische startpost in het Reach topic. Mr. Elk omdat hij gewoon echt veel shit van Halo heeft, en marruk omdat hij degene is die áltijd halo 2/3 speelt wanneer ie online is
Laatst bewerkt: 29 apr 2010